X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Moto GP problemer


Svar
OkottaOkottaSkrevet 21/10-04 15:19 
Har nogen af I andre oplevet, at man tit bliver disconnectet når man spiller Moto GP Online Demo'en?

Før i tiden kunne jeg spille spillet ligeså lang tid jeg havde lyst, uden overhovedet på noget tidspunkt at blive smidt af, men i dag bliver jeg disconnectet i flæng, og det uanset om jeg joiner en server eller selv hoster.

Jeg bruger min normale Linksys BEFSR41 router, og med den Firmware som Microsoft endda selv anbefaler man bruger (V 1.42.7). Jeg har prøvet med en nyere firmware, men det hjalp ikke, så nu er jeg gået tilbage til V. 1.42.7.

Fejlene jeg får er f.eks "Your Xbox cannot connect to Xbox Live", imens et løb er igang, og det er ved at være ret irriterende - specielt da spillet har kørt fantastisk tidligere.

Andre som har oplevet det samme i Moto GP Online demo'en, og hvad kan man gøre?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 21/10-04 18:18 
Det har åbenbart været routeren som har voldt problemer, for når jeg slår den fra og tilslutter Xbox'en direkte til mit ADSL modem, så virker det hele perfekt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
TurricanTurricanSkrevet 22/10-04 16:23 
Har du prøvet at resette routeren?

Linksys'en kan blive lidt "sær" efter lang tid med strøm på og heftig trafik, men så plejer en reset og en times tid uden strøm at hjælpe.
The Gods pause for a moment...
OkottaOkottaSkrevet 22/10-04 23:44 
Niks - jeg har ikke prøvet at resette routeren.

Øhm - hvordan gør man det? (Har ikke prøvet at gøre det før)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JmogJmogSkrevet 23/10-04 02:06 
Forskelligt fra model til model. Nogen har en knap til det. Andre (min f.eks.) har et hul, som en nål lige kan komme igennem. Derinde er der så en knap, der skal holdes inde i mindst fem sekunder. Tjek din manual/fabrikantens hjemmeside.
OkottaOkottaSkrevet 23/10-04 12:39 
Min har også et hul, hvor man putter en nål ind.

Fik routeren resat, og opsat den igen, så nu prøver jeg lige at se hvordan det går med Moto GP.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 23/10-04 16:30 
En resetning af routeren var åbenbart det der skulle til, for nu kører Moto GP som det skal igen :-)

Tak for tippet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/10-04 16:40 
husk lige at sætte dine porte og firewall op igen..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
OkottaOkottaSkrevet 23/10-04 16:56 
Det er skam gjort.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig