X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Legend of Zelda Platinum Pack


Svar
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 26/04-03 13:46 
nogle som ved et sted her i DK, hvor man kan købe den kommende Legend of Zelda Platinum Pack??, og hvad den koster?
these go to eleven....
dpldplSkrevet 26/04-03 13:49 
Kan købes i EBgames butikker (men også deres online butik).

Og her er det tilbud de køre med i deres butikker http://www.ebgames.dk/pages/zelda.html

her er den i deres online butik
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 26/04-03 13:51 
det var sku godt nok dyrt, er der ikke andre steder,når man tænker på at for et stykke tid siden kunne man få en GC for 999 kr
these go to eleven....
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/04-03 14:33 
Ja, men det var bare enkle butikker! Nintendo går ikke ind for at tabe en masse penge.... Hvilket er surt for os....
Well crucify the insincere tonight...
LWSLWSSkrevet 26/04-03 14:51, rettet 26/04-03 14:52 
I det her emne diskuteres prisen og hvordan man kan få den ned på 999kr:

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=1306#17359

Jeg har selv lagt en bestilling på sådan en lille lækker sag.
dpldplSkrevet 26/04-03 14:53 
LWS hvorfor tro jeg gav ham det første link. Hvor det hele er beskrevet om det med bytte spil

Link...
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
LWSLWSSkrevet 26/04-03 15:14, rettet 26/04-03 15:15 
Desværre beskriver dit link bare ikke alt omkring byttemulighederne. De tager ikke hvilke som helst PS2/XBox/NGC spil, som man ville tro ud fra det de skriver på deres side, men kun de spil der bedømmes til at være nye nok.

Det kan der derimod læses om i vores play:right emne.
dpldplSkrevet 26/04-03 15:19, rettet 26/04-03 15:21 
Sådan som jeg kender EBgames så tager de ikke alle spil. (vis der er for gamle, eller de har får mange af dem). Så det er forskelligt fra butik til butik.

Plus jeg så den reklame i deres butik, sidst jeg var der. Og det er den de går efter i butikkerne.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/04-03 21:57 
Vi har det i Boomtown Shoppen til 1849/1949... men vi ta'r altså ikke spil i bytte... endnu ihvertfald... hmmm... det skulle da lige være en masse af de ting jeg mangler i min egen samling :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig