X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcadekompilationer


Svar
jaesjaesSkrevet 25/09-04 19:40, rettet 25/09-04 19:46 
Hvilke kan anbefales?

Det skal være forholdsvis tro konverteringer, og de skal kunne spilles med arkade-stick (det kan de vel alle?).

De skal være til PSX, PS2, Xbox eller GameCube.

EDIT: Er Galaga, Out Run og Commando på én eller flere af dem, gør det bestemt ikke noget ;)
RJKRJKSkrevet 25/09-04 19:49, rettet 25/09-04 19:49 
Det tætteste du kommer det originale Out Run til de platforme er Shenmue 2.

Jeg ville kigge efter Capcom Generations til PS1, omend jeg ikke har nogen af dem selv. Jeg er ret sikker på at Galaga findes i en Namco Anthology, eller sådan noget, til PS1.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 26/09-04 16:45, rettet 26/09-04 16:47 
Har faktisk Shenmue 2, så det må jeg da kigge nærmere på :)
Kan godt svagt huske, at den er med dér, men har ikke prøvet den endnu.

Ja, Galaga findes til Namco Anthology (1), samt den til PS2 o.a. Kunne være jeg bare skulle tage chancen.

Hvad med Midway Arcade Treasures - Synes I, at konverteringerne er nogenlunde vellykkede?
RJKRJKSkrevet 26/09-04 21:13 
Der er i hvert fald nogle problemer med styringen i nogle af spillene. Men til den pris den har, synes jeg ikke der er noget at betænke sig på.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 27/09-04 00:31 
Ok, tak.

Det er vel desværre hvad man må "nøjes" med, når man ikke ejer en arkadehal ;)
Michael_Michael_Skrevet 23/10-04 08:52 
Den oprindelige OUT RUN er gemt på OUT RUN 2 til XBOX.

--Michael
MarcusMarcusSkrevet 23/10-04 12:28 
Man kunne også bare købe en enkelt (jamma) arkade. De er ikke specielt dyre i forhold til hvad man får.
jaesjaesSkrevet 23/10-04 15:36 
Hvis man har pladsen :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig