X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ændring af XP cd-key?


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 25/09-04 17:26 
Ved I hvordan jeg kan ændre min Windows XP cd-key?
KoludaKoludaSkrevet 25/09-04 18:27 
Jep, tjek din mail...
dRxLdRxLSkrevet 26/09-04 09:03 
Fnis, hvis det ikke er lige på reglernes grænse så...

Men fred være med det så længe det er Microsoft.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KoludaKoludaSkrevet 26/09-04 09:09 
Derfor der blev svaret via mail...;)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/09-04 10:16 
dRxL>
Fnis, hvis det ikke er lige på reglernes grænse så...

Det er ikke på regelgrænsen, for det er nemlig nødvendigt, hvis du vil geninstallere dit originale Windows.

Jeg har lige været igennem det samme, hvor jeg har haft min PC formatteret og skulle lægge XP Home ind igen. Min gamle key kunne jo kun bruges én gang, så jeg ringede til Microsoft support og opgav en talkode på X millioner cifre og fik en ny kode tilbage, som kunne genaktivere min version.

Telefon-supporten forløb faktisk helt uden problemer :-) Tro det eller ej...
DommergaardDommergaardSkrevet 26/09-04 11:18 
Lige præcis, det er latterligt at man ikke kan formatere uden at få en ny key! Jeg plejer at formatere en del...
DarkenDarkenSkrevet 26/09-04 17:54, rettet 26/09-04 17:55 
jeg har prøvet at få en inder i røret kl 3-4 om natten, som IKKE fattede at give mig en ny kode (pga jeg havde skiftet hardware, som ændre den kode man få når man indtaster produkt id), tja som jeg også sagde til ham i telefonen, så regget jeg den ordenligt en anden gang, og fandt derefter en crack jeg kunne bruge... jeg mener ikke det kan være rigtigt at det er sværre at bruge lovligt software, end cracks >(
.. fandt senere ud af, at hvis ens hardware setup ikke havde ændret sig synderligt, så kunne man smide sin gamle auth fil over, efter reinstall... hvilket jeg så ikke kunne få til at virke her fornyeligt, og da jeg simpelthen ikke gider at snakke med telefon-affer (ja ok nogle er fine nok =P ) så plattede jeg min chef til en corp licens.

EDIT: btw har intet imod Indere, det var bare tilfældigvis en sådan jeg fik fat i (grundet de store firmaers outsourcing at support)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/09-04 19:19 
Haha, min supporter var vist italiener, men klarede det danske helt fint.

Jeg har også prøvet at skifte hardware-config, da jeg byttede en 40GB harddisk ud med en 120GB.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig