X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gameplanet


Svar
XBLRXBLRSkrevet 19/08-04 09:44 
Nogen der prøvet at handle med Gameplanet uk før, og hvad synes de om siden?? Jeg har nemlig prøvet at købe spil hos næsten alle de største og billigste sider før, men her for over en måned siden købte jeg to xbox spil over gameplanet uk, og der er gået over en måned og har stadigvæk ikke modtaget spillne, jeg udfyldte så en form om spillne og hvor meget jeg havde givet, da de selvfølgelig ´var villige til at betale beløbet tilbage , men det er over 2 uger siden og har stadigvæk ikke set en krone og de skrev selv at det højst ville tage en 2, 3 dage, min mening at man skal holde sig væk fra gameplanet, da jeg aldrig har prøvet dette og jeg har altså handlet over nettet tusind gange hvis det kan gøre det!! ps forresten var spillne on stock da jeg lavde bestillingen!!
OkottaOkottaSkrevet 19/08-04 17:46 
Jeg ville gå i banken, og få dem til at føre pengene tilbage til min konto, siden firmaet er så langsom til at gøre det selv.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
XBLRXBLRSkrevet 19/08-04 20:34 
havde hørt noget med at det kun kan lade sig gøre indenfor en uge!!
OkottaOkottaSkrevet 19/08-04 23:15 
Næh, det passer ikke - jeg gik i min bank en måneds tid senere og fik blanketten man skal udfylde, for at få sine penge igen.

Varen dukkede så imidlertid op, men jeg ville ha' fået mine penge, hvis den ikke kom frem.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig