X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

TOCA Race Driver er genialt!


Svar
ComradeComradeSkrevet 19/04-03 11:49 
Da det i sin tid udkom til PS2, havde jeg meget store forventninger til spillet! Derfor købte jeg da også PS2 versionen, men jeg må indrømme, at spillets grafik irreterede mig meget (mest på grund af den manglende Anti Aliasing), gameplayet og lyden var dog i top, men jeg solgte spillet for at vente på, om Xbox versionen blev bedre!
Nu er det jo så kommet til Xbox og jeg tog chancen, da Codemasters har haft siden September til, at lave Xbox versionen bedre, og det må man sandelig sige er lykkedes dem! Styringen og selve gameplayet er jo faktisk det samme, som i PS2 versionen, ikke nogle ændringer der!

Men grafikken er helt anderledes, alt er nu helt skarpt, og ingen problemer med Anti Aliasing. Jeg kan også huske, at Ps2 versionens mellem sekvenser (Der hvor Mckane snakker med sin Boss osv.) var plaget af manglen på Anti Aliasing, og det er selvfølgelig også fikset i Xbox versionen!
Helt klart mit favorit bil spil til Xbox! (I sammenligning med SegaGT 2002, Racing Evoluzione og Ralli sport Challenge)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
APHAPHSkrevet 19/04-03 13:14 
jeg har kun spillet spillet et kort stykke tid hos en ven, men noget der irritere mig ved Toca RD, er den manglende fartfornemmelse, når man bruger cokpit wiev, og når man kører uden for banen føles det slet ikke så realistisk som i de gamle toca spil...der er dog ingen tvivl om at dette er det bedste bilspil til xbox, dog når det ikke kongen inden for racing: MotoGP
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 19/04-03 19:17 
MSBS >
Styringen og selve gameplayet er jo faktisk det samme, som i PS2 versionen, ikke nogle ændringer der!

En mindre ændring er der da - kvalifikationsløbene :)
Vist ikke i karrieredelen dog...
RitesRitesSkrevet 19/04-03 21:46 
-Bedre end CM3?

Især bilfysikken interesserer mig meget der.
» a winner is you «
ComradeComradeSkrevet 20/04-03 11:13 
Hvis du tænker på, om man kan smadre bilen, så vil du ikke blive skuffet, hvis du så det! ;)
Du kan næsten rive alt fra bilen, dørene, hjulene osv.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RitesRitesSkrevet 20/04-03 14:03 
Mente mere på fysikken mellem bil og jorden.
» a winner is you «
JuggernautJuggernautSkrevet 29/04-03 13:48 
Ingen tvivl om at det er et fedt spil. Der er dog et par svagheder (synes jeg).
1. Man ved ikke om vejret bliver sol eller regn (dækskift)
2. Man kan ikke loade sin profil ind igen uden at skulle genstarte boksen.
3. Hvad pokker skal man bruge pengene til?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RitesRitesSkrevet 29/04-03 21:39 
Jeg har fået prøvet det. Dog ikke nok til at bedømme om det er et skod spil or not.

Men tror sgu, at jeg holder mig til CM3.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig