X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation 3 får Blu-ray


Svar
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 06/08-04 19:11 
Det ser ud til at PlayStation 3 får Blu-ray...
men læs mere om det i linket!

PlayStation 3 får Blu-ray
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
56 emne(r).
« < 1 2

Svar
enfenenfenSkrevet 05/03-08 21:48 
Nu har Konsolkongen det med at overdrive bare en lille smule :)

Det sidste spil, jeg lige på stående fod kan huske, hvor jeg skulle skifte cd ret ofte, var spillene Phantasmagoria og Tex Murphy.
What is the Matrix?
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 09/03-08 10:44, rettet 09/03-08 10:46 
Core>
Producenterne er i øvrigt frit stillet til at gøre harddisken til et "systemkrav" på Xbox-udgivelserne.

Ikke helt desværre. Faktisk lægger MS meget stor vægt på de ikke må gøre det, af hensyn til alle de formastelige, der har købt en 360 Core eller Arcade model. Deraf kommer også hele skænderiet om "hvorfor skal min PS3 installere et spil i op til 20 min (Devil May Cry 4) for hurtigere loadetider, når 360 ikke skal?
Harddisk afvikling er IKKE en holdbar løsning på 360 simpelthen.

I øvrigt: Hvor er der bare meget looooove i denne tråd! Tror sgu snart Core og Lord Darkeyes indgår registreret partnerskab! Må jeg være brudepige?? ;o)
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-08 20:30 
Hyakotake>
Nævn lige et new-gen spil, hvor du skal "skifte hele tiden". Bare et. Jeg er nysgerrig. Og for den sags skyld, nævn nogle last-gen. Jeg kender ingen titler.

Jeg synes den slags pauser er møg træls. Især hvis man spiller import og bruger en boot disc. Så er det ikke kun en der skal skiftes men to før man er tilbage i spillet. Kæmpe plus ved PS2 versionen af Resident Evil 4 IMO. At spillet så spilles meget bedre på GCN er så en anden sag :)
Men fair nok hvis du er hævet over den slags irritationer :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 09/03-08 20:37 
Men hvis du kører med bootdisk, så har du jo malet dig selv ind i det hjørne - det har jo aldrig været producentens mening, at folk skal køre med bootdisks.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-08 20:49 
Klart :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 10/03-08 17:34, rettet 10/03-08 19:08 
Konsolkongen>
Jeg synes den slags pauser er møg træls. Især hvis man spiller import og bruger en boot disc. Så er det ikke kun en der skal skiftes men to før man er tilbage i spillet. Kæmpe plus ved PS2 versionen af Resident Evil 4 IMO. At spillet så spilles meget bedre på GCN er så en anden sag :)
Men fair nok hvis du er hævet over den slags irritationer :)

Jeg er ikke helt med. Du er godt klar over at man ikke behøver boote på disc 1 i RE4 hvis man er nået til et sted på disc 2, ikke? Man kan fint boote på disc 2.
56 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig