X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Doom3 leaked


Svar
KakarotKakarotSkrevet 02/08-04 17:20 
Så er doom3 endnu engang, blevet leaked ud..
Først Alpha version og nu det fulde spil. Meget trist.

Historien gentager sig..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
3of193of19Skrevet 02/08-04 17:34 
Spillet udkommer jo i morgen i USA, så er det ikke så mærkeligt at en eller anden der arbejder i en forretning har taget det med hjem og smidt det online.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/08-04 17:36 
Kakarot>

Hvad havde du ellers regnet med?
Spiller nu: Phantasy Star IV
AsseAsseSkrevet 02/08-04 19:16, rettet 02/08-04 19:20 
Han nævnte ikke noget om at han ikke havde regnet med det, bare at det er ekstremt trist at nogen vil være så sørgelige personer. Det er for lavt, at "forråde" det firma man arbejder for. Det er godt nok for svagt.

EDIT: Hvis det altså er en fra firmaet.

Ikke fordi DooM3 interesserer mig, jeg synes bare det er ærgeligt at høre om generelt. :(
The BaptizerThe BaptizerSkrevet 02/08-04 23:14 
Sådan er det jo altid med især de store titler, de kan stort set altid findes på nettet en 1-2 uger før udgivelses datoen.

Det er skide irriterende at se sådan noget, især når der begynder at komme indlæg i diverse forum om folk der sidder fast i den og den bane, selv om spillet slet ikke er ude endnu.
Min bliver først sendt fra england d. 9 august, så jeg har den sikker først om små 14 dage :(

Iøvrigt til andre som gerne vil have Doom3, men synes de danske butikker er for dyre og ikke nøvendigvis vil have den på udgivelses datoen. Så sælger www.CD-WOW.fm spillet for lidt over 250DKK og den er fanme billigt for sådan en titel!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig