X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Retroanmeldelse: Rainbow Islands


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 23/07-04 00:10, rettet 23/07-04 00:11 
Titel: Rainbow Islands (ARC)

Anmelder: Rune J. Keller

Bub og Bob er tilbage. Forvandlingen til bobbledrager er brudt og drengene er igen drenge. Opgaven hedder Rainbow Islands - syv øer, der alle er plaget af onde fjender, men som også besidder skatte, som drengene er på jagt efter.

Læs anmeldelsen...
OmenOmenSkrevet 23/07-04 17:41 
En sand, tidløs klassiker der var en af de absolutte kronjuveler i undertegnedes Amiga samling for alle de år siden.
Så mange secrets, så passende grafik og lyd, og SÅ fantastisk et gameplay.

8/10 herfra.
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 23/07-04 17:51 
Sjovt nok huskede jeg også Amiga-konverteringen som perfekt, før jeg skrev anmeldelsen og deraf sad og sammenlignede de forskellige versioner. Det overraskede mig hvor stor forskel der rent faktisk er, når man har originalen ved siden af - og måske især: hvor meget man kan ignorere dette, når man ikke har. Det siger måske endnu mere om det enkelte spils dybere kvaliteter.

Men det er slet ikke til at tænke på, hvor dårlige de konverteringer egentligt er, som man dengang mente var dårlige ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 23/07-04 18:13, rettet 23/07-04 18:13 
Jeps, jeg husker specielt Bubble Bobble til Amstrad. Med rædsel.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig