X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Memory Unit spørgsmål


Svar
HulleHulleSkrevet 21/07-04 18:06, rettet 21/07-04 18:08 
Jeg skal ha' overført et savegame fra en xbox til en anden. Hvis der så findes en anden måde end at købe en Memory Unit, så bruger jeg da den.
Jeg tænkte noget i nærheden af et program som kunne findes til PC, som kan kigge i min xbox harddisk igennem via link? Ingen af mine xbox er moddet.

Findes et sådan program?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KoludaKoludaSkrevet 21/07-04 19:28 
Hvis ikke Xboxéne er modded, kan det ikke lade sig gøre nej.
HulleHulleSkrevet 21/07-04 19:47 
Ok. Tak for svar.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KTCKTCSkrevet 21/07-04 21:34 
Der er én måde, men det kræver at maskinerne bliver åbnet og derved ryger garantien også. Desuden er det også mere besværligt, men den findes :)
Man kan låse harddisken op og få adgang til dataen fra en computer...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CoreCoreSkrevet 09/04-05 07:55, rettet 09/04-05 11:46 
Kan det virkelig passe at man ikke kan kopiere et "save game" fra Xboxens harddisk over på en memory unit?

Jeg har lige siddet og fedtet med det, og umiddelbart kan jeg ikke se hvor/hvordan man gør det.

Det er da lidt nederen hvis det forholder sig sådan, så er en memory unit jo praktisk talt bare noget ubrugeligt bras til 400 kr. :(
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KilroyKilroySkrevet 09/04-05 08:45 
Jeg troede også at jeg var prisgivet da jeg skulle bruge sådan en enhed, men jeg fandt ud af hvad der skal gøres. Du kan se nogle ikoner for hvert spil, ikke? Dem kan du ikke kopiere, istedet skal du overføre hver enkelt save fra et givet spil. Det er lidt af et pillearbejde, og man kunne ønske sig en lidt hurtigere måde.
Kilroy Was Here
CoreCoreSkrevet 09/04-05 09:16, rettet 09/04-05 11:46 
Altså starte hvert spil op, og lave et nyt save game, på mem. unit'en?

Det er da latterligt at man ikke bare kan kopiere filerne, som på PS2 og Gamecube.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/04-05 16:18 
Det kan sagtens lade sig gøre. Du skal bare vælge de enkelte filer, i stedet for gruppeikonet.
Hvad skulle et mem-kort ellers bruges til?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
OkottaOkottaSkrevet 09/04-05 16:29 
Der findes flere spil, hvor man slet ikke kan kopiere savegame'et fra Xbox'en til memory kort - og det er dumt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KeenKeenSkrevet 09/04-05 16:51, rettet 09/04-05 16:52 
Rigtig dumt! content download kan man heller ikke ligge over...!
CoreCoreSkrevet 09/04-05 17:30 
Okotta>
og det er dumt.

Jeg kan finde på rigtig mange ord som jeg ville bruge om det, og "dumt" er langt mildere og meget pænere end alle de andre der falder mig ind...

Hvad f..... sker der, er det MS's plan at vi alle gladeligt skal tage markedets største og tungeste konsol under armen hver gang vi skal have spil med ud af huset ?

STORT minuspoint til boxen >:(
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 09/04-05 17:49, rettet 09/04-05 17:50 
Det er op til de enkelte spiludviklere om deres savegames er kopibeskyttet - så bebrejd spiludviklerne :)

Men er de to Xboxe chippede kan man godt kopiere savegames imellem dem alligevel - bare ikke via Xbox Dashboard.

Content downloads kan ikke flyttes uanset hvad.
CoreCoreSkrevet 09/04-05 17:53 
Har lige siddet og fedtet med det igen, og ja nogle spil kan man godt bare overføre til mem.unit'en, heriblandt Soul Calibur 2, Project Gotham Racing 2 & Midtown Madness 3, og det er jo sygt praktisk da man jo så kan få de fightere og biler man har låst op, med sig.

Sjovt nok har hverken EA eller Team Ninja haft så megen omløb i hovedet, for det kan man ikke i hverken Burnout 3 eller Dead Or Alive 3.

Ved ikke om det kan fornemmes, men jeg er RET harm over det her, det er da for latterligt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 09/04-05 17:57, rettet 09/04-05 17:58 
Jeg måtte også starte forfra i Burnout 3 fordi savegamet var kopibeskyttet da jeg fik ny Xbox.
Temmeligt trals, heldigvis er jeg stor BO3-fan så skaden var til at overse.

Jeg gi'r EA skylden :)
GreaseballGreaseballSkrevet 10/04-05 16:09 
Heller ikke mere end nogen uger siden jeg fik en ny Xbox og måtte flytte Savegames over med en memory unit.
Tager tid når der ikke er så meget plads på kortet.

Mit James Bond spil fra EA kunne godt flyttes men ikke Burnout 2 og 3 eller Dead or Alive spillende. Det samme med Star Wars KOTOR 1 og 2.
Så det ikke kun EA der skal trædes på ;)

Syns dog det er nederen at man skal betale for downloads til PGR2 når man skifter maskine. Det burde stå på ens LIVE konto hvad man har betalt for.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-05 19:46 
Beano>
Content downloads kan ikke flyttes uanset hvad.

Det kan de faktisk godt. Det har lykkeds mig at få hurricane pakken fra Ninja Gaiden til at virke nogenlunde på den moddede.

Men det krævede div. programmer der laver noget hex halløj som, ændrer det gamertag de er registreret med.

Desværre virkede Hurricane pakken kun over nettet, så jeg var blevet bannet hvis jeg var gået videre. Men jeg kunne se at xbox tog godt imod content filen. Ellers havde der bare stået "currupt save file"

Desuden så syntes jeg at det er ganske iorden, at man ikke kan kopiere saves i et online spil. Det ville jo ikke være så fedt hvis alle havde den samme character i PSO, vel?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 11/04-05 14:19 
Beano>
Men er de to Xboxe chippede kan man godt kopiere savegames imellem dem alligevel - bare ikke via Xbox Dashboard.
Ikke altid, nej. Ofte hænger det sådan sammen, at de "ikke kopierbare" savegames også er kodet til Xboxens Eeprom, så de kun vil virke her. Prøver man at køre dem på en anden Xbox vil de stå som "corrupt savegame":
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig