X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Qxl.dk


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 16/04-03 11:54 
Er der nogen som har lagt mærke til, at efter de har opdateret siden, at der er kommet en ny funktion på alle auktioner, hvor man kan "klage" på enkelte auktioner, hvis man mener de er ulovlige. Så har jeg fået noget nyt at lave, imens jeg er på arbjede!

Her er der vist lidt fusk
Lunch is for wimps.
JAAJAASkrevet 16/04-03 13:47 
:D
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/04-03 13:55 
Ja, jeg er jo sån en gammel sur mand, så jeg vil jo nok også hoppe i flæsket på dem hver gang jeg ser den slags :)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 16/04-03 14:17, rettet 16/04-03 14:21 
hmm Jeg "kom" til at trykke på "Mener du at denne vare er ulovlig eller mistænkelig, venligst send os en email."
;-)

Hehe.. QXL er vel ved at blive en PiratCentral tjek lige denne:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=8091471
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PapandPapandSkrevet 16/04-03 14:30 
Det er sådan de skal ha det! På den måde holder man jo QXL nogenlunde ren..
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
dchangdchangSkrevet 16/04-03 14:44, rettet 16/04-03 14:45 
Lol. Den var god den du fandt der. Seriøst hvor gennembagt er man så, hvis man sætter den slags film på der???
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
AmbyAmbySkrevet 16/04-03 15:04 
For nu at skue mod QXL istedetfor, så synes jeg det er blevet en del sværere at sælge spil osv derpå ?
Der er jo gebyrer for både det ene og det andet ?

Det skal være noget af en samling før det overhovedet kan betale sig...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MajorPMajorPSkrevet 16/04-03 16:16 
Grillbiller >
Hehe.. QXL er vel ved at blive en PiratCentral tjek lige denne:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=8091471


LOOOL, den var sq god...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
TonserTonserSkrevet 16/04-03 18:27 
Hej Allesammen !!!!

Jeg giver DL 100 % og alle jer andre ret for den skyld !!

Spil skal købes originalt, dog mener jeg man skal have lov til at "prøve" spillet inden man evt. køber det. Hvis man så finder ud af spillet er for vildt....skal man også købe det !!!

Hvad angår QXL mener jeg de skal kastes i havnen. Jeg er faktisk rimelig kold om stedet er rent,når de kræver noget der ligner "Pirat-priser" for deres service (de prøver at røve alt dit guld !).

Lad os lave det vilde marked og handle vildt på PlayRight !!!
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/04-03 18:32 
TONSER >
... dog mener jeg man skal have lov til at "prøve" spillet inden man evt. køber det...



Og hvordan i himlen skal det så gå for sig? Jeg går udfra at du ikke finder det "uddybende" nok at prøve de (PC-)demoer som kan downloades og de PS2/Xbox-demoer som forskellige blade tilbyder?
TonserTonserSkrevet 16/04-03 19:00 
De demoer du snakker om skal som sagt downloades, det kræver personen har internet.

Blade holder ikke, da du derved stadig giver penge for noget du ikke ved hvad er !!!

Det er det der er pointen ! Du skal ikke som spille give penge for noget du ikke ved hvad er.

Jeg håber folks moral er det der er styrende i denne sag. Hvis du ikke køber de spil du synes der er fede, kommer der jo hellerr ikke flere af dem.

Jeg synes det er forkasteligt at man kræver penge for et produkt man ikke kender. I en tøj forretnign prøver man tøjet og i en fotoforretning får man produktet i hånden.

Spil skal ikke sælges på forsiden....det skal prøves !!!
jaesjaesSkrevet 16/04-03 19:59 
TONSER >
Spil skal ikke sælges på forsiden....det skal prøves !!!

Hvad med anmeldelser og fora?
Ellers er der 7 dages bytteservice hos EBGames, på spil med brudt emballage.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/04-03 20:31 
TONSER >
Det er det der er pointen ! Du skal ikke som spille give penge for noget du ikke ved hvad er.

Det er da en rar tanke, men nok langt fra virkeligheden når det kommer til stykket...
KoludaKoludaSkrevet 16/04-03 21:07 
TONSER >

Hvad angår QXL mener jeg de skal kastes i havnen. Jeg er faktisk rimelig kold om stedet er rent,når de kræver noget der ligner "Pirat-priser" for deres service (de prøver at røve alt dit guld !).


Også derfor der ikke er det store udvalg på QXL mere :)
Hvad havde de forventet med de priser.
Er nu begyndt at bruge www.danauktion.dk i stedet for , det er stadig gratis at bruge hvis ikke man får solgt noget, og bliver med garanti større en QXL er nu, inden for kort tid, da flere og flere rykker deres auktioner derover.
TonserTonserSkrevet 16/04-03 22:36 
Det håber jeg Koluda.....

Ubrugt emballage....hvad snakker du om.....er du en del af dem...?

Jeg snakker om at kende det spil man vil købe og de muligheder der er for at kende det.
NaieraNaieraSkrevet 16/04-03 22:40 
Gør venligst brug af vores Quote funktion, så det er til at finde ud af hvad du snakker om, eller hvem du snakker til.

Tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 16/04-03 22:42, rettet 16/04-03 22:46 
TONSER >
Ubrugt emballage....hvad snakker du om.....er du en del af dem...?

Brudt emballage :)
Du kan altså prøve et spil, og bytte det, hvis du fortryder dit køb.
TonserTonserSkrevet 17/04-03 11:38 
jaes >
TONSER >
Ubrugt emballage....hvad snakker du om.....er du en del af dem...?

Brudt emballage :)
Du kan altså prøve et spil, og bytte det, hvis du fortryder dit køb.

Ok...så der er 7 dages bytte ting på brugte spil...det er ok, men jeg ville gerne hen til at man evt. kunne hente en cd med f.eks. 100 forskellige spil ved din lokale spil pusher...det kune være nice..unden at få pungen op !
:)
RJKRJKSkrevet 17/04-03 12:12 
Det bliver vist nogle meget små spil... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 17/04-03 12:47 
Dsv. jeg kan gå hen og købe et spil hos Ebgames, gennemføre det på 6 dage, få et nyt spil og gennemføre det på 6 dage og få et nyt spil osv.`?
JAAJAASkrevet 17/04-03 15:11, rettet 17/04-03 15:12 
Hvis det fungerer lige som i USA/Canada, så kan du kun bytte et spil én gang, så fanger bordet (har selv prøvet :P). Man kan dog komme rimeligt langt, hvis man køber spritnye stortitler, da EB giver omkring 70% af nyprisen for eftertragtede brugte spil. Jeg fik gået en fandens masse GBA spil igennem for næsten ingen penge, sidst jeg var derovre.

EB i USA er faktisk lige stoppet med denne politik, så man nu ikke kan bytte spil med brudt emballage. EB genforseglede returnerede spil, og når så den næste køber fik et "nyt" spil med fedtfingre på, så blev det ofte returneret, hvilket EB åbenbart ikke længere kunne leve med.

Jeg ville nu også returnere et spil, der blev solgt som nyt, hvis det åbenlyst havde været brugt, men til gengæld vil man jo også gerne have mulighed for at returnere et skuffende spil. Lidt svær situation.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig