X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Modem Adapter


Svar
gammagammaSkrevet 14/07-04 00:34 
Jeg håber jeg kan få lidt hjælp med mit spørgsmål. Jeg skal bare bruge noget info om hvad man skal ha for at bruge såddan en, og om det koster noget at spille online. Og om man kan spille alle spil online med den (altså dem som er beregnet til det)

På forhånd tak for hjælpen
psychomantispsychomantisSkrevet 14/07-04 10:35, rettet 14/07-04 10:45 
Hvis det er den deciderede modemadaptor, skal du bare have en normal opkaldsforbindelse. Jeg har ikke set modemadaptoren herhjemme.
Bredbåndsadaptoren derimod kan du købe i de fleste velassorterede spilforretninger, og kræver naturligvis en bredbåndsforbindelse og er klart at foretrække rent økonomisk hvis du planlægger at spille online.

Det er kun Phantasy Star Online Ep. I+II samt det nye Phantasy Star Online Ep. III der understøttes. Begge kan spilles med modemadaptoren, men bredbåndsadaptoren er vel at foretrække. Nintendo opkræver ikke noget beløb for at spille online, men det koster ca. 60 kr. om måneden for et Hunters License til PSO. Det dækker så tilgengæld begge spil hvis du har dem.

Der arbejdes dog på det såkaldte Warp Pipe projekt, der er 100% uofficielt og udnytter LAN mulighederne i flere multiplayer spil (Mario Kart, Kirbys Airride og 1080 Avalanche). Hvor godt det kører endnu ved jeg ikke, men det kræver bredbåndsadaptoren. Er selvfølgelig gratis.
gammagammaSkrevet 14/07-04 17:50 
Tak for det ja jeg kunne nu godt regne ud at det var bredbåndsadaptoren der var bedst men når man ikke har bredbånd så er det lidt svært at bruge det. Men tak for hjælpen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig