X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen der mangler en vild switch?


Svar
dchangdchangSkrevet 29/06-04 20:50 
Jeg har en ny Nortel Baystack 420-24T switch til salg. En 24-ports topkvalitets 10/100/1000 switch. Der kan læses lidt mere om den på linket. Jeg har selv købt den i et større restparti, så der er ikke garanti på den. Men jeg kan selvfølgelig skrive en personlig kvittering på den, og den er somsagt helt ny. Jeg regner ikke med at sælge den herinde, men man kunne jo aldrig vide om der er en der kunne bruge sådan en fætter.

Tryk på mig...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 30/06-04 21:06 
Ingen interesserede?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SonicSonicSkrevet 30/06-04 22:10, rettet 30/06-04 22:11 
Hva' ska' du ha' for sådanne en da? Både min mac og pc kører nemmerlig 1 gb net :)


:EDIT: Holy crap, den er jo smader dyr... tror alligevel ikke det har interesse, medmindre du sælger den billigt :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dchangdchangSkrevet 30/06-04 22:18 
Du kan få den for 1500,- hvis du er hurtig. Om det er billigt for dig ved jeg så ikke, men det er da ihvertfald et pænt stykke under nyprisen. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig