X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

XBL pengeproblemer


Svar
JinkJinkSkrevet 14/06-04 18:04 
For et stykke tid siden fik min mor en regning fra microsoft på 500 kr. Det var selvfølgelig fordi der nu var gået et år siden jeg fik XBL. Mit problem er at jeg ikke har ønsket at få det fornyet.

Jeg gik ud fra at fordi det var et gammelt kort, jamen så ville mit abbonement bare udløbe. Istedet har de fundet ud af hvad mit mors nye kort er og istedet sendt regningen til det kort og fornyet mit abbonement.

Jeg ringede ind og forklarede dem det og de ville så sørge for det, at jeg fik pengene tilbage og fik abbonementet aflyst. Det eneste der skete var at mit abbonement blev aflyst og ikke mere. Jeg ringede så igen derind og sagde jeg ikke havde fået mine penge. De ville lige finde ud af det og så ringe tilbage igen. Det har de ikke gjort.

Hvad skal jeg så gøre?

Og hvis man skal maile dem, hvilken addresse er det så?

Jeg har ikke brugt det siden det blev fornyet. Der står også i den mail jeg fik første gang jeg fik XBL, at de ville sende en mail når det snart skulle fornyes, men den mail fik jeg aldrig.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/06-04 19:17 
tror kun at du kan benytte dig af dette:
http://www.xbox.com/da-dk/live/accounts/refunds.htm

da man selfølig selv skal sørge for at opsige sit abb.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
JinkJinkSkrevet 14/06-04 20:02 
Jeg kan ikke se nogen mail addresse eller telefon nummer?

De har jo også sagt at de ville give pengene, men de gør bare en skid ved det.
Og må de godt bare sende regningnen til et andet kort?
danniman2002danniman2002Skrevet 20/06-04 01:06 
Jeg har oplevet det samme som dig. Jeg havde en 2 mdr-trail som skiftede til årligt abonnement. Men glemte at opsige det i tide. En uge efter opdagede jeg at de havde trukket 499,- fra kontoen og ringede straks derind. Jeg snakkede med en flink mand, som sagde at selvom jeg var lidt sent på den ville han give mig en "full refund". Se det er god service, men problemet er bare de som i dit tilfælde heller ikke er dukket op igen på bankkontoen. Det er snart en måned siden, men giver dem lige en chance til den 1. Jeg fik forresten også fået lukket livekontoen øjeblikkeligt, så nu har jeg hverken penge eller live. Jeg ringer til dem igen hvis de ikke står på kontoen d. 1.
Xbl-gamertag: "badman DK"
yokanabsteryokanabsterSkrevet 15/07-04 17:03, rettet 15/07-04 17:06 
Daaaang. Nu har jeg også været så smart IKKE at melde afbud på mit abonnement. Jeg skal nemlig have ændret gamertag og kan ikke bruge live før halo 2. Men jeg har fået et kontoudtog gældende til den 30. juni ( og der var ikke trukket for live ) hvilket vil sige at jeg højest kan være 2 uger sent på at ringe og melde afbud :/
Ringer jeg bare til kundeservice og siger visa nummer og navn og så lukker de kontoen og giver pengene tilbage? Og har i andre fået jeres penge tilbage? Svar gerne hurtigt tak...
soon the world will be one big computer
JinkJinkSkrevet 15/07-04 17:49 
Jeg har ikke fået mine penge tilbage og har også droppet det. Spildt penge :( Det viste sig dog at det var en fejl fra bankens side der var skyld i det hele.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 15/07-04 17:59, rettet 15/07-04 17:59 
Surt :(
Vil det sige at det var banken der ikke godtog de 500 kroner, og at XBL service havde sendt dem til banken?
soon the world will be one big computer
JinkJinkSkrevet 15/07-04 19:31 
Har ikke rigtig styr på det, men min mor havde fået et nyt visa kort uden at det andet blev lukket.

Det ændre dog ikke på at de sagtens kunne sende os penge tilbage.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 15/07-04 23:26 
Okay. Det det lader til at man så godt kan få pengene tilbage, spørgsmålet er bare om man kan 1-2 uger efter trækket. Hmm, jeg prøver i morgen.
soon the world will be one big computer
danniman2002danniman2002Skrevet 15/07-04 23:47 
Jeg har forresten fået mine penge tilbage. Jeg ringede som sagt derind, da der ikke var gået penge ind den 1., og spurgte dem om, hvornår mine penge ville gå ind. Det var en endnu engang en vældig flink dame, som tog telefonen og jeg forklarede hende problemet. Hun sagde så, at de ville blive indsat på min konto inden for et par dage, hvor efter hun takkede mig for mit opkald. Et par dage senere var pengene på kontoen som lovet.
Xbl-gamertag: "badman DK"
NasakNasakSkrevet 22/09-04 04:06 
bare tru med forbruger styrrelsen
det virker på stedet!!

Gjorde det med en vandpibe jeg havde bestilt som de skulle lave pga en fejl i den.
Medarbejderens stemmeleje steg flere oktaver
og lovede mig nærmest hele verden fik endda et extra hoved med til den:)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/09-04 11:53 
Nasak>
Gjorde det med en vandpibe jeg havde bestilt som de skulle lave pga en fejl i den.

...snakker vi stadig om microsoft? :O

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
fumfumSkrevet 22/09-04 12:09 
Det kunne været lidt sjovt med en pibe med mslogo på.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NasakNasakSkrevet 22/09-04 20:38 
Ja det gør jeg mente mere at true microsoft..

BONG
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig