X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SF Hyper Anniversary på Xbox?


Svar
WehnerWehnerSkrevet 13/06-04 20:04 
Inspireret af en anden...hmm...diskussion begav jeg mig på jagt efter Hyper Street Fighter II - The Anniversary Edition. Ganske god pris på Amazon, men jeg tjekkede lige anmeldelserne og en gut skriver:

Random Amazon dude
The bad. Theres a nagging feeling that something about it just isn't right. No memory card option to save hi scores, button config etc. A massive con by saying it includes the Street Fighter anime, it is not on a seperate disc, it is a censored dubbed version which I personally think is below VCD quality. SF3 will be included apparently with the XBOX version. Be careful if you are a SF fan.

En hurtig søgning på bl.a. IGN gav inget resultat hvad angår at finde noget lidt mere pålidelig information om en Xbox-udgave.

Så det har sikkert ikke noget på sig, men jeg bliver lige nødt til at spørge her om nogen ved mere, inden jeg køber det (fra play.com i øvrigt).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 13/06-04 20:33 
Der kommer en Street Fighter Compilation til XBox. Anniversary edition of SF3: 3rd Strike. Begge med Live play :D
WehnerWehnerSkrevet 13/06-04 20:38 
Takker - jeg var i min søgning for fokuseret på at det skulle hedde noget med Hyper.

Jeg tror godt jeg kan vente så. Det lyder som en mægtig pakke.

Interesserede kan læse mere her:

http://xbox.ign.com/articles/515/515752p1.html
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/06-04 20:39 
Det er jo lige før man skal have en Xbox så!
Home is where the hardware is..
dRxLdRxLSkrevet 13/06-04 20:57 
Det vil sige at vi får det samme som PS2 ejerne og lidt til?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 13/06-04 21:02 
Sådan synes jeg også det lyder. Bortset fra, at jeg nok ville formulere det 'meget til' ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 13/06-04 21:03 
Men er prisen så ikke en anden?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 14/06-04 11:51 
Jeg har surfet lidt rundt, men kan ikke finde en vejl. udsalgspris. Mener dog heller ikke at de har gjort noget stort nummer ud af, at PS2-versionen er en discountudgivelse i markedsføringen af denne. Så vi må bare krydse fingre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig