X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er der 50/60 hz option i GC spil.


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 10/04-03 09:33, rettet 10/04-03 09:34 
Jeg har lige bestilt en GC, men ejer endnu ingen spil.

Hvordan ser det ud med GCens NTSC>PAL konverteringer? Er spillene generelt ordentligt konverterede? (Ingen borders + hastigheds optimering) Eller er det "normalt" med frit valg mellem 50 og 60 Hz (som det ofte er på DCens PAL konverteringer).

- og hvordan ser det helt konkret ud med Super Monkey Ball 1 & 2? Ville det være en god ide at købe JAP (lækre små covers) eller US versionerne frem for dem i PAL?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 10/04-03 11:24 
Som regel er konverteringerne udmærket! Ingen borders! Men på nogle udgivelser har de ikke optimeret hastigheden til 50 Hz i diverse videosekvenser. Heriblandt Rogue Leader: Rogue Squadron 2, det inkluderer den trailer der er med!
Men spillene kan tit boot'es i 60 Hz eller det kan vælges under options! Heldigvis husker cuben at køre 60 Hz næste gang du sætter spillet i maskinen!

Jeg ved ikke helt SMB1 & 2, så vidt jeg husker er der ingen problemer i SMB1!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RJKRJKSkrevet 10/04-03 12:22, rettet 10/04-03 12:23 
Efter min erfaring kan spillets generelle produktionsværdi ses som guide for, om det understøtter 60Hz. De mindre titler gør ikke. Så vidt jeg ved gør alt fra Sega (til alle platforme, i øvrigt). Det er desværre lidt la-la med 60Hz support i Nintendos egne titler, men de er tilgengæld godt 50Hz-konverterede.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig