X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Splinter Cell Hjælp


Svar
TLTLSkrevet 09/04-03 12:07 
Er der nogle der har gennemført Nuclear Power Plant, som kan fortælle mig hvordan man kommer videre...

Jeg har slået de første vagter ned og gemt dem et sikkert sted. Og så kommer jeg hen til et åbent område, med en masse rør over mit hovede som den eneste udvej.

Jeg har prøvet at hoppe op til det næst-sidste rør, men det er nærmest umuligt at hoppe op på de sidste, hvor der er 3 parallele rør. Er der andre veje? Hvis ikke, er der så et tip til at komme videre?

Please Help!
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
ChronoChronoSkrevet 09/04-03 12:14 
Der er et nedløbsrør lige ved siden af døren som du kan klatre op ad.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
TLTLSkrevet 09/04-03 12:17, rettet 09/04-03 12:54 
Hmm. Det må jeg lige se på når jeg kommer hjem.

Man skal altså ikke bruge det rør, der er bag ved hegnet?

EDIT: Jeg vidste at der var noget jeg havde overset. Og at det var et eller andet simpelt...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
ChronoChronoSkrevet 09/04-03 19:57 
Heh, jeg gik også rundt bag det hegn nogle minutter :) Dog ikke helt spild af tid, der ligger så vidt jeg husker en granat.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
TLTLSkrevet 10/04-03 09:26, rettet 10/04-03 09:26 
Forvirrende!

Der har ellers ikke rigtigt været noget, jeg har været i tvivl om. Nåhh jo, hvorfor er der ingen indikation på kortet der viser hvor man står i banen?
For mig er det rent gætteri om jeg går den rigtige vej, men der er jo som regel kun én vej at gå. Ud over den vej man kommer fra...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KilroyKilroySkrevet 16/04-03 16:43 
Faktisk er der lidt nytte at finde bag hegnet, for når du går rundt på rørerne, så kan du skyde vagternes searchlight i stykker. Så er chancerne for at blive opdaget pludselig minimeret.
Kilroy Was Here
TLTLSkrevet 23/04-03 09:22 
Ja, men det kan du også gøre, efter at du har kravlet op af røret. Så det område har intet formål, udover at forvirre.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig