X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS2 Matrix screens Wow!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/04-03 17:03 
Prøv lige at se Sonys konsol shine.

Matrix
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 08/04-03 17:13 
Pff, screens!

De fede har da allerede prøvet det ;)

SÅ imponerende synes jeg nu heller ikke det ser ud, men OK, vi ser tiden an...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/04-03 17:22 
Fortæl lidt om gameplayet, please. Er det godt, skidt eller average?

Ps. Og jo, det er da godt klaret af en PS2.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MadsMadsSkrevet 08/04-03 17:26, rettet 08/04-03 17:31 
Heh, jeg har da set screenshots af PS2 spil før der så ligeså godt ud, lad os nu se hvor mange framerate problemer og klam aliasing, spillet kommer til at lide under. Det er bare en fornemmelse jeg har.

Tror det skal spilles på Xbox.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/04-03 18:43 
Da jeg prøvede spillet for en lille måned siden, blandt andet på PS2, var jeg sgu ikke vildt imponeret. Grafikken er en ting, den er efter min mening hohum at best, men game playet var ikke noget at skrive hjem om. De prøver selvfølgelig at lave et adventure der løber parallelt med den nye film og det er fint nok. Men når de så forsøger at inkludere både skyde-sektioner, fighting, bil-jagter og meget andet så ender det hele i noget meget middelmådigt. Nu skal det tilføjes at jeg kun har spillet en lille del af et spil der på det tidspunkt ikke var færdigt og det er self udtryk for min egen personlige holdning.
RJKRJKSkrevet 08/04-03 23:12 
For mig lignede det Max Payne en hel del fra et visuelt synspunkt. Der er ikke sønderlige aliasing-problemer (jeg troede endog det var anti-aliased - det er det dog ikke). Spillet virkede middel-godt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 08/04-03 23:17, rettet 08/04-03 23:18 
I hvert fald i den_tidlige_version, som åbenbart en del har spillet, har jeg fået fortalt at der både var aliasing og framerate problemer (the PS2 version, that is).

Det skulle dog være et OK gameplay. Jeg køber det nok til Xbox, mest fordi det er The Matrix ;)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RJKRJKSkrevet 08/04-03 23:18 
Framerate problemer: check. De er der.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/04-03 05:55 
Teki >
Jeg køber det nok til Xbox, mest fordi det er The Matrix ;)

Hvis du er hooked på film-serien,kan du jo så se frem til en times film-sekvenser i spillet :)
zpeakerzzpeakerzSkrevet 09/04-03 19:15 
RJK >
For mig lignede det Max Payne en hel del fra et visuelt synspunkt.

Max Payne var helt klart det eneste spil man kunne sammenligne med The Matrix. Og hvis du havde KungFu mod 2.0 var der intet tættere! Personligt ser jeg frem til at prøve det, men jeg tvivler på at de kan overgå KungFu mod 2.0!
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/04-03 20:47 
Max Payne var et godt spil på Xbox. Meget flot visuelt, med stilen ovs....

Men King har vist ret for en gangs skyld:D

Det hele ser ikke helstøbt nok ud..... Men David Perry er jo en genial mand;D

Er der egentlig nogen der ved hvorfor Interplay solgte Shiny Entertaiment?:/
Well crucify the insincere tonight...
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/04-03 20:57 
Public EnemY >

Men David Perry er jo en genial mand;D


Mmmm... for mig er Dave (ja, jeg er på fornavn med alle i branchen :) )lidt lige som Peter (Molyneux): Geniale ideer, men slut-resultater som er ..."broken". Men det er så bare min mening.
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/04-03 22:52 
Jeg synes ikke at Molyneux er har broken spil!

Magic Carpet og Black and white er gode spil at have på med hans navn:)
Well crucify the insincere tonight...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/04-03 23:06 
Han er opreklameret. Men et godt asset for branchen. Lidt ligesom Seamus. Deres forståelse for spil er fænomenal og de har snakketøjet i orden. Men desværre er det netop kun det - snak :-(

Lad os nu se, Fable kan godt gå hen og overraske.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 10/04-03 14:54, rettet 10/04-03 14:54 
Jeg synes ikke Black & White var så spilbart som det kunne have været (2´eren ser ud til at rette gevaldigt op på det), til gengæld er Peter Molynex, en af de vel 2-3 mest nyskabende spiludviklere i branchen.
Glæder mig i øvrigt vildt til The Movies :)
KilroyKilroySkrevet 16/04-03 16:38 
Efter at have set en video, så virker det som om at spillet har et stort potentiale, men det ser stadig ud som om at det trænger til noget finpudsning. Men hvis de formår at holde balancen mellem bullet-time sekvenser kontra andre aktiviteter, så kunne ETM godt blive årets store overraskelse.
Kilroy Was Here
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig