X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste snyde-kode-hjemmeside...


Svar
CoreCoreSkrevet 16/05-04 13:01 
Hvad er jeres bedste bud på den perfekte snyde-kode-hjemmeside ? Jeg syntes hele tiden jeg løber ind i nogle der praktisk talt aldrig bliver opdateret, eller også er koderne til ntsc-spil og kan ikke bruges. Den skal helst dække de fleste platforme, ihvert fald PS2, X-box og cube, og gerne have en rigtig god søgefunktion i et forhåbentligt meget omfattende arkiv.
Sagen er nemlig den at jeg har en 5-årig søn, der vildt gerne vil spille en masse spil, men ikke har tålmodighed til at vente på at jeg selv kommer langt nok til at få låst flere biler, baner, characters m.m. op, så sådan en side er rimelig efterlyst herhjemme...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 16/05-04 13:03, rettet 16/05-04 13:03 
Er der nogen der bruger andet end www.gamefaqs.com ...? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
fearless popcornfearless popc...Skrevet 16/05-04 13:08 
Ikke lige så god som gamefaqs:

Cheatcc.com
just plug it in.
FourDFourDSkrevet 16/05-04 13:24 
Brugte den meget for nogle år siden.
Faktisk også en ret god side, der har andet at byde på end koder i massevis :)

www.game-revolution.com

En anden god side er Gamewinners. Hvis der er spil man ikke kan finde koder til på de store sider, ligger koderne sandsynligvis her :)
(De har også koder til alle de gamle konsoller)

Gamewinners - et klik væk
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SolaegSolaegSkrevet 16/05-04 13:38 
www.gamesupport.dk lader til at være okay, og www.avault.com har ligeledes koder til flere platforme.

Udover www.gamefaqs.com bruger jeg normalt www.actiontrip.com, som øhh... også har et helt fint billede hver dag.
ComradeComradeSkrevet 16/05-04 13:42 
Bruger helt klart også GameFAQs mest, men nogle gange kigger jeg også på CheatCC.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HankyHankySkrevet 16/05-04 20:49 
www.cheatplanet.com

.. Uden tvivl
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig