1. |
|
(awaiting quote...) |
01/12-99 |
75% |
|
2. |
|
„...fungerer på iPad såvel spilmæssigt som grafisk, men det bliver aldrig rigtigt sjovt eller engagerende.“ |
01/01-12 |
5/10 |
|
3. |
|
„...et velfungerende og underholdende gameplay, der fungerer trods en ujævn sværhedsgrad gennem banerne.“ |
01/11-12 |
7/10 |
|
4. |
|
„...det er både sjovt og vanedannende, specielt når spillets strategiske dybder åbenbares.“ |
01/05-12 |
6/10 |
|
5. |
|
„...tilgår Batman-universet på samme måde som de bedste tegneserieskabere, og leverer en fortolkning af Batman. En figur, man som spiller får lov at leve sig fuldstændig ind i og med sandhed i stemmen lader én konstatere: Jeg er Batman!“ |
01/12-11 |
9/10 |
|
6. |
|
„Kun enkelte af boss-kampene byder på en ekstremt tiltrængt variant, men det er slet ikke nok til at fortrænge den følelese af lieggyldighed, som spillet primært synes at fremprovokere.“ |
01/02-12 |
4/10 |
|
7. |
|
„...det er skidt, når man bane for bane i spillet ikke ser frem til nye oplevelser, men i stedet sukker dybt, fordi slutningen ligger endnu en slåskamp forude.“ |
01/11-10 |
3/10 |
|
8. |
|
„...det primære problem ved den er, at man skal være online for at spille - og dermed forsvinder lyst til at quizze på langfarten.“ |
01/03-12 |
6/10 |
|
9. |
|
(awaiting quote...) |
01/01-02 |
7/10 |
|
10. |
|
„Det er grimt at se så godt grundmateriale blive tabt på gulvet, kvalt af manglende budgetter og fraværet af ambitioner.“ |
01/06-10 |
2/10 |
|
11. |
|
(awaiting quote...) |
01/02-99 |
70% |
|
12. |
|
„Selvom kombination af biler og våben er værdsat og naturlig kaotisk, så er det desværre også i Blur svært at få fornemmelsen af, at evner over held skaffer sejren.“ |
01/08-10 |
7/10 |
|
13. |
|
„Syv klassiske tivolispil skal levere en party-spiloplevelse til især de yngste spillere, men manglen på præcision i Move-styringen er frustrerende for alle aldre.“ |
01/02-12 |
5/10 |
|
14. |
|
(awaiting quote...) |
01/10-99 |
90% |
|
15. |
|
(awaiting quote...) |
01/02-04 |
6.0/10 |
|
16. |
|
(awaiting quote...) |
01/06-03 |
5.5/10 |
|
17. |
|
„...foregiver på ingen måde at ville rykke ved Tower Defense-genren, men leverer snarere den helt rene vare uden grafisk svulstighed.“ |
01/08-12 |
7/10 |
|
18. |
|
„Harmonix rammer med Dance Central direkte ned i danseglæden. ...og det gør det med så meget stil, at selv de mest håbløse dansere får lyst at lege med.“ |
01/01-11 |
8/10 |
|
19. |
|
(awaiting quote...) |
01/07-99 |
73% |
|
20. |
|
„...det visuelle design er lækkert, og spillet fungerer overordnet tilfredsstillende. Men der er knas mes at skabe social kontakt til andre spillere...“ |
01/03-11 |
7/10 |
|
21. |
|
(awaiting quote...) |
01/12-99 |
81% |
|
22. |
|
(awaiting quote...) |
01/12-99 |
49% |
|
23. |
|
„...et nuttet spil. Det er lettilgængeligt og godt designet uden at vinde nogen priser for grafik eller teknologi. Det behøver det heller ikke...“ |
01/01-12 |
7/10 |
|
24. |
|
„...en gennemført veldesignet og meget klassisk platformsoplevelse.“ |
01/02-11 |
8/10 |
|
25. |
|
(awaiting quote...) |
01/03-04 |
4/10 |
|
26. |
|
(awaiting quote...) |
01/03-00 |
69% |
|
27. |
|
(awaiting quote...) |
01/12-98 |
65% |
|
28. |
|
„...vider om manglende forståelse for genrens små detaljer, som i sidste ende er det, der adskiller metervare-hack'n'slash fra de virkeligt gennemførte spil.“ |
01/03-11 |
6/10 |
|
29. |
|
„...en solid og simpel idé, der leveres i et tilsvarende spartansk design. Det er ikke så innovativt som forgængeren [...] men til gengæld langt mere tilgængeligt og velfungerende som spil.“ |
01/05-10 |
7/10 |
|
30. |
|
„Det er frustrerrende, at spillets virtuelle rum og virkeligheden sjældent spiller ordentligt sammen, og det bliver mere kamp end leg at træne et EyePet.“ |
01/11-10 |
2/10 |
|
31. |
|
(awaiting quote...) |
01/03-04 |
7/10 |
|
32. |
|
(awaiting quote...) |
01/02-00 |
84% |
|
33. |
|
(awaiting quote...) |
01/01-03 |
7/10 |
|
34. |
|
„Det kræver et helt særligt talent for en spiludvikler at samle alle de fortryllende elementer i Harry Potter-universet og så ikke formå at udnytte dem overhovedet.“ |
01/01-11 |
3/10 |
|
35. |
|
(awaiting quote...) |
01/03-04 |
6/10 |
|
36. |
|
(awaiting quote...) |
01/09-98 |
92% |
|
37. |
|
„Desværre mangler Heroes Call grafisk stil og attitude, og det er med til at gøre spillet til en anonym oplevelse.“ |
01/08-12 |
6/10 |
|
38. |
|
(awaiting quote...) |
01/10-98 |
60% |
|
39. |
|
„...hvilet på et meget tyndt og ensformigt spildesign.“ |
01/02-11 |
3/10 |
|
40. |
|
„...tænderskærende ensformigt - også selvom det er skjult under en række forbedringer i kampsystemet...“ |
01/02-12 |
5/10 |
|
41. |
|
(awaiting quote...) |
01/03-00 |
60% |
|
42. |
|
„Der er med en helt unik æstetisk tilgang rigtigt mange gode anslag til en atmosfæremættet shooter. Men det spildes på en tynd historie, vaklende spilmekanik og en overdøvende fornemmelse af bortsparet, uforløst potentiale.“ |
01/10-10 |
6/10 |
|
43. |
|
„...perfekt, når nye spillere skal stifte bekendtskab med Kinect, men når den første begejstring har lagt sig, er der heller ikke flere kalorier tilbage i spillet.“ |
01/01-11 |
6/10 |
|
44. |
|
„Et ellers almindeligt uinspireret kart-spil er blevet påduttet Kinect og udvikler sig dermed til en misforståelse af et spil.“ |
01/01-11 |
2/10 |
|
45. |
|
„Det obligatoriske sportsspil til Kinect er kun sjovt i små doser, men præcision i styringen og dermed dybde i de enkelte discipliner, mangler.“ |
01/01-11 |
6/10 |
|
46. |
|
„Det er umulig at stå for de dejlige virtuelle pelskugler, men knæk i Kinects styring flår alt for ofte illusionen væk under spilleren.“ |
01/01-11 |
6/10 |
|
47. |
|
(awaiting quote...) |
01/10-99 |
92% |
|
48. |
|
„Banerne er godt designet, og der er tigeligt med indholde til at holde såvel Kirby som spilleren beskæftiget i timevis.“ |
01/01-12 |
7/10 |
|
49. |
|
(awaiting quote...) |
01/01-00 |
80% |
|
50. |
|
„...topmålet af ringeagt over for spillerne. Styringen er fuldstændig forfejlet, og spillet er tyndere end tyndt.“ |
01/11-10 |
1/10 |
|