1701. |
|
Sammenlignet med sine forgængere, er dette spil en anelse kedeligt, både hvad angår historie, men også i selve gameplayet. Fjendens AI er for dårlig, og for nem at gennemskue. |
Daihyoumaru |
14/07-10 |
5/10 |
1702. |
|
Gode muligheder for at lave sin helt egen unikke lover-robo, men selve gameplayet mangler fart over feltet, og sværhedsgraden svinger utroligt meget per mission, afhængigt af ens robot. |
Daihyoumaru |
14/07-10 |
6/10 |
1703. |
|
Et typisk ikke-overraskende plot som set hos mange andre historier, for unge drenge i Japan. Kampsystemet er dog pænt tilfredsstillende, dog ikke ligefrem en gave fra guderne. |
Daihyoumaru |
14/07-10 |
6/10 |
1704. |
|
En anelse for nemt, og lidt for tam i historien. En mulighed for at skifte mellem de forskellige spilleregler rundt om i verden ville have gjort spillet lidt mere interessant. |
Daihyoumaru |
14/07-10 |
4/10 |
1705. |
|
Ikke engang Gundam navnet kan redde dette spil fra at være en dødbringende oplevelse. Elendig styring, elendig historie og elendig grafik. Man kan knap nok genkende MS'erne. |
Daihyoumaru |
14/07-10 |
2/10 |
1706. |
|
En fin historie fortælles, men hvis man ikke er med på hele Gundam universet, kan det være noget af en kamel at sluge. Musikken er god, men resten lidt af et rod. |
Daihyoumaru |
14/07-10 |
6/10 |
1707. |
|
For ægte Gundam fans; et rent orgie af genistreger. For alle andre; lidt forvirrende men kan underholde hvis man kan udholde robotter og mindre sammenhængende historie. |
Daihyoumaru |
14/07-10 |
5/10 |
1708. |
|
Visuelt flot, men spillet er for nemt, for simpelt og alt for ensformigt. Lagt sammen med en kedelig lydside, dårlig computer AI og en grumset historie, formår spillet ikke at underholde specielt. |
Daihyoumaru |
10/06-09 |
6/10 |
1709. |
|
Selvom det foregår ude i rummet er det meget begrænset hvor man kan bevæge sin flåde. Alt foregår tæt rundt om planeterne, og knuser håbet om udforskning ud i det ukendte rum. |
Daihyoumaru |
03/06-09 |
3/10 |
1710. |
|
Utroligt mange bugs gør spillet til noget af et kedeligt eventyr. Den forældede grafik redder ikke spillets kliché historie, men er man fan af Star Wars går man nok ikke forkert, såfremt man patcher. |
Daihyoumaru |
27/05-09 |
5/10 |
1711. |
|
Kedelig historie, ensformigt gameplay og gusten figurdesign gør dette til en træls omgang, medmindre man enten er helt ny indenfor genren, eller er ellevild med denne type spil. |
Daihyoumaru |
27/05-09 |
5/10 |
1712. |
|
Ikke uhyggeligt, ikke spændende. Dårlig gemme-funktion og ingen mulighed for at have flere profiler. Udvikleren har brugt for meget tid på at mystificere historien, og slækket på alt andet. |
Daihyoumaru |
27/05-09 |
4/10 |
1713. |
|
Historie og gameplay er set mange gange før. Absolut intet nyt, men heller ikke noget forfærdeligt man kan udpege udover selve hovedpersonen Shus impulsive natur som kan være ret irriterende. |
Daihyoumaru |
27/05-09 |
6/10 |
1714. |
|
God baggrundsmusik, men selve spillet halter i historie og ensformigt gameplay. Spillet er åbenbart også for hårdt på PS2'en, så det ikke flyder så pænt igennem men virker slideshow-agtigt. |
Daihyoumaru |
27/05-09 |
5/10 |
1715. |
|
Flot grafik, men manglen på det vigtigste element, uhygge, gør at spillet ikke rigtigt leverer varen. Den har sine uhyggelige øjeblikke, men de er meget få og der er langt imellem dem. |
Daihyoumaru |
13/05-09 |
6/10 |
1716. |
|
Meget flot spil, med utroligt fængende atmosfære og stemningsfyldt baggrundslyd. Kampsystemet er meget godt, og levelsystemet tillader flere muligheder end man skulle tro. |
Daihyoumaru |
13/05-09 |
9/10 |
1717. |
|
Ensformigt uoriginalt gameplay i et spil som slet intet har at byde på bortset fra netop gameplay, hvilket gør dette spil til en kedelig tur. |
Daihyoumaru |
12/05-09 |
4/10 |
1718. |
|
Interessant koncept med en vidunderlig heks som deler øretæver ud til monstre. Dog er spillet for dårligt programmeret, det hele en anelse for fantasiløst, og alle fjender for dumme og grimme. |
Daihyoumaru |
12/05-09 |
3/10 |
1719. |
|
Spillet fokuserer for meget på "cool-factor", at det hele bliver helt uncool. Kedelige figurer i et kedeligt og forudsigeligt plot med allerede set gameplay. |
Daihyoumaru |
12/05-09 |
4/10 |
1720. |
|
Meget underholdende spil. Kampsystemet har fået en ekstra finpudsning fra 2'eren, og humoren skinner igennem i højere grad end sine forgængere. Utroligt fængende gameplay. |
Daihyoumaru |
12/05-09 |
8/10 |
1721. |
|
Et genialt spil som virkelig formår at underholde. Sjove mindeværdige figurer, fin poppet musik og intuitivt opdragelsessystem. Generelle forbedringer fra arcade-versionen der i forvejen var fin. |
Daihyoumaru |
12/05-09 |
9/10 |
1722. |
|
Interessant historie blandet med underholdende og udfordrende missioner. Der er nogle få problemer med kameraet engang imellem, og den kunstige intelligens kan være irriterende til tider. |
Daihyoumaru |
04/06-08 |
6/10 |
1723. |
|
Ikke engang nostalgi kunne redde spillet fra dets ensformige baner, fantasiløse farvepalette og monotone gameplay. Yumiko og Nakazima kan ikke redde verden, for de er alt for kedelige. |
Daihyoumaru |
04/06-08 |
1/10 |
1724. |
|
Et fint spil med fængende musik og underholdende hverdagselement. Banerne er dog alt for ensartede, og stort genbrug af monstrene er både kedeligt og gustent. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
6/10 |
1725. |
|
Et typisk Warriors spil fra Koei, bare oversat til robotter. Underligt nok fænger robotternes tilstedeværelse, samtidigt med at hack'n'slash-delen kan være ret udfordrendene til tider. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
5/10 |
1726. |
|
Visuelt meget flot, og kampdelen giver en herlig tilfredsstillende fornemmelse. Nye taktiske elementer og frihed i spillet øger fornøjelsen i forhold til tidligere titler. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
7/10 |
1727. |
|
Grafisk set meget imponerende, men fortællemæssigt set alt for typisk japansk ungdomsorienteret, og dermed kliché og forudsigeligt. Hovedpersonen minder mere om en frustreret teenager end noget andet |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
5/10 |
1728. |
|
Et meget hyggeligt spil med udmærket kampsystem. Fortællingen er dog ret alt for gennemskuelig, og fremkommer derfor meget kedelig til tider. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
6/10 |
1729. |
|
Meget charmerende spil, og meget fint og stemingsfuldt gameplay. Det visuelle er i høj grad noget der udmærker sig. Spillet er dog alt for kort og alt for let gennemført. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
7/10 |
1730. |
|
Spillet ser meget flot, men gameplaymæssigt er det nutidens strategispil underlegent. Spillet byder ikke på nytænkning i forhold til sin forgænger, hvilket er ærgerligt. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
5/10 |
1731. |
|
Et fint rum-strategispil der byder på flotte rumkampe. Dog er det sådan, at når først man har sendt sine styrker i kamp, er det ude af ens hænder, hvilket kan være kedeligt. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
5/10 |
1732. |
|
Selv i dag et underholdende spil, med charmerende grafisk stil, men rollespilselementet er lidt for begrænset, og det at spille ond belønnes ikke, hvilket er skuffende i et rollespil. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
7/10 |
1733. |
|
Solid fortælling, men en nylig gennemspilning afslører en forældet og kedelig måde at håndtere missionerne på, og spillet indeholder ret irriterende computerfigurer til tider. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
5/10 |
1734. |
|
En fin afrunding af Baldur's Gate sagaen, men andet er det heller ikke. De alt for vilde kræfter man kan tilegne sig ødelægger udfordringen i spillet. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
5/10 |
1735. |
|
Et niche-spil med niche musik. Hvis man ikke kan tåle musikken, er dette spil elendigt. At spillet nu er i HD ændrer ikke musikstilen besynderligt meget. Dette er et enten/eller spil. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
5/10 |
1736. |
|
En hårdt tiltrængt udvidelse til originalspillet der forbedrer mange elementer. Gameplayet er stadig det samme ensformige, men de nye ekstra ting forbedrer oplevelsen til en vis grad. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
5/10 |
1737. |
|
Meget underholdende hack'n'slash, men også utroligt ensformigt hack'n'slash. Det bliver kedeligt i længden, og kan drive en til vanvid, hvis man spiller det for meget. Mange irritationsmomenter. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
4/10 |
1738. |
|
Denne udvidelse giver en helhedsfornemmelse, men det forældede gameplay bemærker sig ikke i betragtning af at være et strategispil. Det der holder spillet oppe, er fortællingen. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
6/10 |
1739. |
|
En nylig gennemspilning af denne klassiker afslører, at gameplayet ikke er udødeligt, og at spillets strategiske elementer er ret primitive. Selve fortællingen er dog underholdende. |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
6/10 |
1740. |
|
Visuelt meget flot spil, men dens stik-i-rend missioner er alt for ensformige til at kunne siges at være andet end kedelige i længden. En stor verden med masser af livløse beboere gør det meget ensomt |
Daihyoumaru |
11/02-08 |
6/10 |
1741. |
|
Spillet underholder i en uendelighed, og efterlader en ubeskrivelig rar fornemmelse efter at have spillet det igennem. Det kan spilles igen utallige gange og er uvurderlig for folk på farten. |
Daihyoumaru |
29/05-06 |
10/10 |
1742. |
|
Fantastisk godt spil, der formår at samle familien. Noget som bestemt er savnet i nutidens spil der ikke er for alle. Spillet stopper først med at underholde, når man har krampe i hænderne. |
Daihyoumaru |
29/05-06 |
10/10 |
1743. |
|
Vidunderligt spil som kun kan bringe folk sammen. En gennemspilning at dette spil med familien får en til at indse hvad spillene egentlig kan bruges til. At bringe mennesker sammen. |
Daihyoumaru |
29/05-06 |
10/10 |
1744. |
|
Utroligt godt i sin tid, men halter desværre efter i forhold til nyere spil. Gameplayet er dog stadig appellerende og spillet er stadigt udfordrende, såfremt man ønsker at spille noget så gammelt. |
Daihyoumaru |
01/04-06 |
5/10 |
1745. |
|
En fantastisk afbildning af Yakuza-miljøet. Det er en oplevelse i sig selv bare at gå rundt i Japans gader. Fremragende kampsystem og sjove sidequests. |
Daihyoumaru |
25/03-06 |
9/10 |
1746. |
|
Tager en tilbage til det fantastiske eventyr med Anders og Fedtmule. Et spil som ikke kun kan underholdes ved at blive spillet, men faktisk underholde en selvom man blot ser andre spille det. |
Daihyoumaru |
13/01-06 |
8/10 |
1747. |
|
Udmærket underholdning, men desværre en kende for nemt og ensformigt. Desuden bliver musikken lidt træg i længden, hvilket tager noget af atmosfæren i spillet/ |
Daihyoumaru |
02/11-05 |
6/10 |
1748. |
|
Dårlig voice-acting, elendig baggrundsmusik og ubalancerede figurer gør at dette spil ikke kan sammenlignes med de forrige. Man kan slet ikke se den episke Sangoku som man læste i sin tid. |
Daihyoumaru |
02/11-05 |
4/10 |
1749. |
|
Godt stemmeskuespil og udmærket historie. Selve gameplayet knaser dog lidt i den repetative retning, hvilket er en skam for et ellers meget lovende spil. |
Daihyoumaru |
02/11-05 |
6/10 |
1750. |
|
En fantastisk og unik fortælling med indbydende gameplay, og vidunderlig musik i baggrunden. Et mesterværk som formår at underholde uafbrudt, og er uden tvivl nævneværdig i spilhistorien. |
Daihyoumaru |
02/11-05 |
10/10 |