1351. |
|
Spillets store force er dets fængende og rørende historie, de sympatiske hovedpersoner og dets specielle audio-visuelle stil. Kampsystemet er simpelt, men dybden kan ikke overses. |
Chrono |
04/03-06 |
7/10 |
1352. |
|
Audio-visuelt ikke på niveau Lament of Innocence, og med et endnu ringere leveldesign. Fladt, gentagende og kedeligt. Devil Forging er dog velgungerende, og kampene tilpas afvekslende. |
Chrono |
25/02-06 |
6/10 |
1353. |
|
Fremragende RPG spil. Det starter lidt sløvt, men bliver hurtigt spændende, og viser sig at være stort og omfattende. Indeholder desuden et lækkert job-system. |
Chrono |
13/02-06 |
7/10 |
1354. |
|
Lider under en frustrerende mangel på åbenlyse mål, og kan derfor let blive meget kedeligt. Historien er dog god, omend dårligt fortalt, og spillets dungeondesign er blandt det bedste jeg har oplevet. |
Chrono |
13/02-06 |
5/10 |
1355. |
|
Ligeså charmerende som forgængeren, men langt større og sværere. Lidt af charmen forsvinder dog i hulerne da banedesignet ikke virker helt så gennemtænkt der. Sjov multiplay og fantastisk grafik. |
Chrono |
05/02-06 |
8/10 |
1356. |
|
Story mode er ikke meget værd, pga. en kedelig historie og en triviel første halvdel. Kampsystemet er dog dejligt lettilgængeligt og alligevel ganske dybt, hvorfor de andre game modes fornøjer. |
Chrono |
02/02-06 |
6/10 |
1357. |
|
Ikke overraskende det bedste Pro Evolution Soccer hidtil. Boldfysikken er voldsomt forbedret, og sværhedsgraden er ondskabsfuld. Ellers er ændringerne få, men dog alle til det bedre. Endelig online. |
Chrono |
13/01-06 |
8/10 |
1358. |
|
På gameplay-siden er dette spil nær perfekt. En utrolig dybde, og uendelige taktiske muligheder. Mindre betydende ting som lyd, præsentation og antallet er hold kan forbedres. |
Chrono |
13/01-06 |
7/10 |
1359. |
|
Et gameplay med masser af dybde, taktiske muligheder, og små finesser det tager lang tid at beherske. Forgængerens træge kontrol er der rettet lidt op på, men spillet mangler stadig analog kontrol. |
Chrono |
13/01-06 |
7/10 |
1360. |
|
Spillet brillierer med et dybt og realistisk gameplay, men har også ganske mange turneringsformer. Der kunne godt være flere hold, og kontrollen føles træg i forhold til de nyere udgaver. |
Chrono |
13/01-06 |
6/10 |
1361. |
|
Tempoet er desværre langsommere end tidligere, men ellers er spillet utroligt finpudset og velfungerende. Gode nye baner, og endnu bedre gamle. Den nye mission-mode er herlig tidsspilde. |
Chrono |
13/01-06 |
8/10 |
1362. |
|
Teknisk godt, og med god kontrol. Enkelte sjove indslag i banedesignet, og fede bosskampe. Desværre er tempoet så højt at alt må læres udenad, så spillet bliver hurtigt en frustrerende oplevelse. |
Chrono |
21/12-05 |
4/10 |
1363. |
|
Umiddelbart let tilgængeligt, men derefter frustrerende pga. tilfældigheders store indflydelse på resultaterne. For simpel brug af den trykfølsomme skærm, og enkelte småfejl. Tiger Woods er bedre. |
Chrono |
15/12-05 |
5/10 |
1364. |
|
Spillerindflydelse er der ikke meget af, men oplevelsen er intens og filmisk. Første gennemspilning er konstrueret og forudbestemt ned til mindste detalje, men herefter bliver spillet kun bedre. |
Chrono |
03/12-05 |
7/10 |
1365. |
|
Et 3d platformspil med en fremragende og original styring. Banedesignet er sjovt og udfordrende, og i de sidste baner næsten ondskabsfuldt. Mange gemte bonusser, men en ret ligegyldig historie. |
Chrono |
13/11-05 |
8/10 |
1366. |
|
Hvis World of Warcraft går efter laveste fællesnævner, så går Eve Online efter den højeste. Spillet er gennemgående komplekst, avanceret og frit. Desværre er der lysår mellem de store spiloplevelser. |
Chrono |
09/11-05 |
7/10 |
1367. |
|
Fantastisk velpoleret overflade, men fyldet - og det er der meget af - er meningsløst og præget af genbrug. Kampsystemet er som kortspillet "Krig" bare dårligere. |
Chrono |
16/10-05 |
4/10 |
1368. |
|
Når jeg spiller Fifa 06 får jeg ondt af dem som ikke har prøvet Pro Evolution Soccer. Håbløs boldfysik og totalt manglende boldføling. Utilgængelig kontrol, lavt ujævnt tempo og dårlig framerate. |
Chrono |
16/10-05 |
4/10 |
1369. |
|
Stilen fra filmen fanges flot - både hvad angår det visuelle og det auditive. Underholdende musical-agtige boss-kampe er højdepunkterne, men en træg kontrol og et cinematisk kamera skæmmer oplevelsen. |
Chrono |
06/10-05 |
6/10 |
1370. |
|
Unikt! Selv en måned efter at have gennemført det, sidder oplevelsen stadig stærkt i mig - også stærkere end karakteren viser, men der er trods alt plads til tekniske og gameplay-mæssige forbedringer. |
Chrono |
23/09-05 |
8/10 |
1371. |
|
Den lækre retrofuturistiske stil fænger, men grafikken er lidt for farveløs. Spillet har nogle få strategiske indslag, men er ellers ret traditionelt. Desværre er sværhedsgraden noget ujævn. |
Chrono |
07/09-05 |
5/10 |
1372. |
|
Den lækre retrofuturistiske stil fænger, og grafikken realiserer den perfekt. Spillet har nogle få strategiske indslag, men er ellers ret traditionelt. Bestemt bedre end originalen til MegaDrive. |
Chrono |
07/09-05 |
6/10 |
1373. |
|
En æstetisk regnebuefarvet torn i øjet akompagneret af skærende toner og et ekstremt trivielt gameplay. Tilmed er den pinefulde oplevelse med kun fire baner meget kortvarig. |
Chrono |
20/07-05 |
4/10 |
1374. |
|
I al sin enkelthed et genialt puzzle-spil, og samtidig et spil der slet ikke ville fungere lige så godt på nogen anden platform. Det er spillet der burde være i front for Nintendos DS-kampagne. |
Chrono |
05/07-05 |
8/10 |
1375. |
|
Den bedste bog om spilhistorien som jeg har læst. Dybdegående og interessant. Nogle gange måske for dybdegående og med for mange perspektiveringer, men det bliver sjældent kedeligt. |
Chrono |
07/06-05 |
8/10 |
1376. |
|
Giver et godt overblik over spilhistorien, uden rigtig at gå i dybden med noget. Skrevet så den er let og hurtig at læse, og de mange billeder gør den ganske indbydende. |
Chrono |
07/06-05 |
6/10 |
1377. |
|
Et på alle måder farverigt spil. Morsomt og selvironisk, og fyldt med referencer (eller klichéer om man vil). Multiplay-funktionen virker forhastet, men den fungerer dog fint. |
Chrono |
15/05-05 |
8/10 |
1378. |
|
Spillet fra fairwayen er fantastisk pga. måden stylus'en bruges til at svinge køllen på. Ellers er spillet blot rigtigt godt. Ingen særpræg, en ret fleksibel spillængde, og nogle få små fejl. |
Chrono |
19/04-05 |
7/10 |
1379. |
|
Næsten uendeligt stort og fyldt med muligheder for afvekslende oplevelser, men de trivielle og kedelige gøremål er der for mange af. Jeg har ingen fornemmelse af mit tidsforbrug - hvilket er godt. |
Chrono |
19/04-05 |
7/10 |
1380. |
|
En uovertruffen humor og et fantastisk persongalleri gør Disgaea til det sjoveste spil siden de glade adventuredage. En monoton musik og den meget ujævne sværhedsgrad er små skår i glæden. |
Chrono |
03/04-05 |
8/10 |
1381. |
|
En perfekt kontrol, spændende opgraderinger (første og eneste gang vi ser Spider Ball i 2d) og en anderledes og mere direkte opbygning end seriens andre spil gør Metroid II til et glimrende spil. |
Chrono |
15/03-05 |
7/10 |
1382. |
|
Sonic Team viser igen at de ikke kan lave 3d-spil. Et håbløst kamera og en træg kontrol ødelægger det meste af oplevelsen, mens den kedelige grafik og trivielle fysikudnyttelse klarer resten. |
Chrono |
01/03-05 |
3/10 |
1383. |
|
Mindst lige så godt som sin forgænger. En stærkere fortælling og en større udfordring. Jeg synes dog det er lidt for langt, og kontrollen med Screw Attack er ikke helt så perfekt som resten. |
Chrono |
31/01-05 |
9/10 |
1384. |
|
Måske det bedste 2d-Zelda. Trods utallige referencer til seriens andre spil, formår det at overraske mange gange. Charmerende stil og stemning, og sjove simple puzzles. |
Chrono |
24/01-05 |
9/10 |
1385. |
|
Et herligt eventyr der gør alt rigtigt. Udfordrende og underholdende puzzles, god historie og perfekte kampe hvor krav om reflekser gør et ellers turbaseret system meget tempofyldt. |
Chrono |
27/12-04 |
9/10 |
1386. |
|
Et godt og traditionelt platformsspil, der dog desværre skæmmes en smule af den vertikale skærm på N-Gage. Har du GBA skal du hellere købe Rayman 3 dertil. N-Gage udgaven mangler også nogle baner. |
Chrono |
02/11-04 |
6/10 |
1387. |
|
En let men alligevel forholdsvis realistisk kontrol, sikrer en god førstegangs oplevelse. Med over 100 baner er spillet også langtidsholdbart. Få baner er frustrerende designet og co-driveren generer. |
Chrono |
31/10-04 |
7/10 |
1388. |
|
På ingen måde et rendyrket platformspil, men et spil der vil meget mere og har held med det meste. En herlig og afvekslende oplevelse, to sjove hovedpersoner og sublim teknik. |
Chrono |
31/10-04 |
8/10 |
1389. |
|
Spillet er fra udviklerne bag Primal, og det mærkes tydeligt. Gennemsyret af teknisk og æstetisk kvalitet, men stadig med nogle få fejl i gameplayet. |
Chrono |
31/10-04 |
6/10 |
1390. |
|
Et usædvanligt fornøjeligt og charmerende eventyr, og et spil der fænger på en behagelig og frisk facon. Jeg er fristet til at give spillet 10/10 og helt ignorerer spillets lidt svage kampsystem. KØB! |
Chrono |
31/10-04 |
8/10 |
1391. |
|
N-Gage-skærmens format udnyttes flot sådan at radaren ikke skygger for banen, men der er ikke meget andet positivt at sige om spillet. AI'en er kedelig, og sværhedsgraden alt for lav. |
Chrono |
31/10-04 |
3/10 |
1392. |
|
Et gennemført og solidt platformspil, med en særdeles karistmatisk hovedperson. Fedt, originalt og varieret banedesign, og et let kampsystem der ikke forstyrrer den centrale platformsdel. |
Chrono |
31/10-04 |
8/10 |
1393. |
|
En simpelt skydespil uden den store nytænkning. Kontrolsystemet er velfungerende og giver mulighed for nogle spændende manøvrer, men spillet er for kort og teknisk uimponerende. |
Chrono |
31/10-04 |
5/10 |
1394. |
|
Siren gør sig bemærket med en helt særlig stemning, opbygning og måde at fortælle sin historie på. Opbygningen fører desværre til mange gentagelser, kontrollen er ringe og sværhedsgraden urimelig høj. |
Chrono |
31/10-04 |
6/10 |
1395. |
|
Hvorfor gider jeg bruge tid på at vurdere denne rædsel? Det er ufatteligt kedeligt at se Pikachu se tv. En på alle måder forfejlet udgivelser, der hverken tager hensyn til sit medie eller målgruppen. |
Chrono |
31/10-04 |
1/10 |
1396. |
|
Et førstepersonsskydespil som alle de andre. Det gør intet for at skille sig ud, og kun den tekniske side og historien over middel. Kedelige og ensartede baner, men heldigvis er spillet kortvarigt. |
Chrono |
31/10-04 |
4/10 |
1397. |
|
Virkeligt underholdende og teknisk imponerende. En stor forbedring siden F-Zero på Super Nintendo. Spillet er svært at mestre, og har masser af indhold i form af baner og gamemodes. |
Chrono |
31/10-04 |
8/10 |
1398. |
|
Et godt eksempel på hvor dårlige atletikspil kan være. Det går kun ud på at smadre løs på knapperne, og ikke meget andet. Muligheden for brug af dansemåtte er dog et plus. |
Chrono |
31/10-04 |
3/10 |
1399. |
|
Spillets kontrolsystem er, til trods for hovedpersonens specielle bevægelsesform, overraskende velfungerende og let tilgængeligt. For lidt reelt indhold i spillet, gør det dog hurtigt ret kedeligt. |
Chrono |
31/10-04 |
6/10 |
1400. |
|
Spillets flotte historie, spændende karakterer og ofte smukke audiovisuelle del får ikke spillets trivielle gameplay til at underholde. Kedelig og konstant nedslagtning af monstre fra start til slut. |
Chrono |
31/10-04 |
5/10 |