851. |
|
Dejligt klassisk Sierra-adventure. Jeg husker stadig at have gennemført det klokken 6 om morgenen, efter at have siddet hele natten med det. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
852. |
|
Fartoplevelsen er ikke imponerende, men spillet har en - for arcade-racere - tyngde og realisme, der ofte savnes, uden at der er gået på kompromis med, at det stadig bare er sjovt. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
853. |
|
Et gennemgående solidt og velproduceret skydespil, selvom det hverken gør noget nyt eller lever op til genrens bedste. Gjort med respekt for serien, og imponerende for et amerikansk kabinet. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
854. |
|
Imponerende og til tider overvældende lyspistolspil, der for en sjælden gangs skyld gør det op for det simplistiske gameplay. Det er bare meget tilfredsstillende at nedlægge zombie-horder med en uzi. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
855. |
|
Blottet for originalitet og udfordring, men som ren og skær arcadeunderholdning er det bare direkte sjovt - ikke mindst takket været det meget velfungerende bevægelseskabinet. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
856. |
|
Fængende og spændende spil, der åbenbarer at genren savner titler i rum-miljø. Kampene er dog problematiske og man hjælpes alt for lidt, hvilket gør det uoverskueligt at samle op og vende tilbage til. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
857. |
|
Sammen med sin forgænger grundlaget for, at fodboldspil nogensinde blev sjove at spille. Er selvfølgelig overgået mange gange siden, men har stadig sin charme og det er stadig udfordrende. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
858. |
|
Orginalt og perfekt underholdning for to spillere, der er til puzzle/adventure-agtigt gameplay. Flere af opgaverne - som fx robåden - er noget af det sjoveste man kommer til at opleve i et spil. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
859. |
|
Har ikke originalens nerve, dybde eller mekanik, og lykkes kun i kraft af det første spil. Men set i sammenhæng og som fan service er det en berigelse for en af mediets mest mindeværdige fortællinger. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
860. |
|
Reparerer igen de ting der gik galt med 2'eren. Muligheden for at kreerere sine egne baner var genial. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
861. |
|
Typisk japansk SRPG, der ikke tilnærmelsesvis når fx Disgaea i dybde, humor eller originalitet, men det er generelt charmerende, hyggeligt og tilgængeligt - og det er meget velegnet til en håndholdt. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
862. |
|
Større, flottere og dybere end forgængeren, men knap så charmerende. Sværhedsgraden svinger en del og sex-fikseringen er malplaceret. Ellers stadig interessant og velfungerende. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
863. |
|
På én gang originalt og klichefyldt cyberpunk-eventyr, der på næsten alle områder udskilte sig fra resten af Sierras klassiske adventures. Bortset fra den dårlige teknik. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
864. |
|
Jeg ved ikke om det her er "originalen", men konceptet er i hvert fald både originalt, udfordrende og sjovt. Ikke mindst når man er to om at bygge rør, så samarbejdet virkelig kommer på prøve. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
865. |
|
Hvor underligt og ærgerligt at denne kombination af manager- og fodboldspil aldrig siden er blevet overgået. Jeg har savnet noget lignende lige siden Kick Off 2 vippede forgængeren af pinden. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
866. |
|
Utroligt nyskabende for sin tid, men også begrænset af at være det første i "gude-genren" og dermed begående alle fejlene. Om ikke andet fortjener Peter Molyneux sin status for dette. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
867. |
|
En velovervejet og veludført blanding af to fremragende serier for fans af begge, men det er hverken nær så udfordrende, spændende, sjovt eller rørende som det bedste fra advokaten eller professoren. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
868. |
|
Ikke på niveau med forgængerne, men den sædvanlige spilmekanik og stil er glimrende, hvilket sikrer en sjov spiloplevelse hele vejen igennem. Omend meget forudsigeligt. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
869. |
|
Fantastisk stemning og stil, som nok overskyggede det kiksede i tidsopdelingen og actionscenerne. Uspilleligt uden harddisk. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
870. |
|
Veludført moderne udgave af Ikari Warriors og Commando, omend det ikke for alvor byder på noget nyt eller på anden måde skiller sig ud. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
871. |
|
Åbenlys Zelda-klon, men er alligevel sit eget. Og så samtidig så meget A Link To The Past - og det er jo ikke skidt. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
872. |
|
Alt for mange og alt for lette kampe plager det traditionelle JRPG, der til gengæld ofte brillerer med en spændende historie og et overvældende antal fine, dybe karakterer, der gør det besværet værd. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
873. |
|
Både selve spillet og kabinettet er lavet med respekt for oplægget, og giver tilsammen en engagerende og hektisk oplevelse. Det er meget scriptet, men dermed også tilpas afvekslende. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
874. |
|
Har ikke den "tunghed" man normalt forbinder med horisontale skydespil. Fornuftig balance og god afveksling. Dog til tider nogle urimelige dødsfald. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
875. |
|
Mange figurer med mange minder. Generelt velfungerende og det er også et godt spil i denne konvertering, men nogle dumme design-beslutninger (EO) og den ubrugelige controller trækker ned. |
RJK |
4 |
5,7/10 |
876. |
|
Grundlæggende interessant og stemningsfuldt. Bedre styring og puzzles end Syberia, men det er mere fra dén skuffe. Man lever sig aldrig rigtigt med eller forstår personerne. Slutningen skuffer stort. |
RJK |
3 |
5,6/10 |
877. |
|
Genbrugsgameplay i nye omgivelser. Spillet fungerer for størsteparten og er generelt underholdende, men efterlader konsekvent en fornemmelse af ufærdighed og tvivlsom teknik. |
RJK |
3 |
5,6/10 |
878. |
|
Det er bare ikke det samme at spille det på fjernsynet som i arcaden. Teknisk ligger det heller ikke for langt foran forgængeren til Saturn, hvilket er lidt skræmmende. |
RJK |
4 |
5,5/10 |
879. |
|
Delphine går lidt frem i blinde med deres første adventure - det gør spilleren også til tider i forsøget på at finde de bittesmå objekter. Et flot spil, men uden humor. |
RJK |
2 |
5,4/10 |
880. |
|
Pænt, men også en smule forudsigeligt og kedeligt klassisk adventure fra Westwood. Jeg kan ikke lade være med at tænke Simon The Sorcerer, som var en meget bedre oplevelse. |
RJK |
2 |
5,4/10 |
881. |
|
Er værd at opleve for især den gennemførte stil, den forfriskende kække dialog og de sjove genrebevidste overraskelser, men man skal også udstå de markante spilmekaniske svagheder og trivialiteter. |
RJK |
2 |
5,4/10 |
882. |
|
Begyndelsen lover meget godt, men den skæve sværhedsgrad kræver for mange ligegyldige kampe og udstiller den langsomme udvikling i historien og den jævne dialog. Bedre balance havde gjort underværker. |
RJK |
2 |
5,4/10 |
883. |
|
En åbenlys kopi af Crazy Taxi, der samtidig er dårligere på omtrent alle områder - og i forvejen har originalspillet en hel del problemer. |
RJK |
2 |
5,4/10 |
884. |
|
Fin nytænkning med den store verden og rollespilselementerne som fanger interessen, men til sidst bliver det spilmæssigt for ensformigt. Både baner og bosser er meget uinspirerede. |
RJK |
5 |
5,4/10 |
885. |
|
Dungeon crawler der har enkelte nye idéer, men ellers er særdeles gammeldags, meget tidskrævende og bare gennemgående hardcore. For genrefans er der masser af timers spil (eller spild, om man vil). |
RJK |
3 |
5,3/10 |
886. |
|
De fleste nyere amerikanske arcadespil er direkte dårlige, men det her er tydeligt bedre - godt hjulpet på vej af fint brug af fantastisk licens. Måske kan det endda vise sig at gemme på mere godt. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
887. |
|
Endnu et dansk 2d-skydespil, der på visse punkter har arcadekvaliteter. Grafikken er lækker, men gameplayet hænger på visse punkter grundet svigende kontrol. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
888. |
|
Sympatisk afveksling fra de sædvanlige skydespil, og kabinettet bidrager med fornemmelsen af at holde en tung brandslange. Afvekslingen er dog svær at få øje på, så det holder kun begrænset. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
889. |
|
Det er stadig sjovt at skyde alt ned i selskab med en kammerat, men immervæk bliver det i længden noget trivielt. Kontrollen er også noget tvivlsom. |
RJK |
2 |
5,0/10 |
890. |
|
Sædvanligvis Bitmap Brothers-lækkert i design, grafik og lydside. Dog også noget tungt og ensformigt. AI-makkerens niveau er lidt som jeg husker spillet. Flot, men også noget klodset. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
891. |
|
Typisk action-licensspil, der gameplaymæssigt fungerer, men bestemt ikke byder på noget nyt. Narnia-stemningen er dog hjemme takket været en udmærket audiovisuel side. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
892. |
|
Bestemt ikke Sierras bedste, men stadig ganske underholdende. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
893. |
|
Ligeså meget bling og fart der er på både kabinettet og i spillet, ligeså overfladisk er det. Det hele er kaos uden kontrol, som er sjovt i tilpas små doser. Som sådan er det godt i tråd med serien. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
894. |
|
Der gik mange timer med dette, dengang et RPG betød at finde rundt i ensformede gange og kæmpe omfattende kampe med ensformige fjender. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
895. |
|
Standardiseret urealistisk arcaderacer gennem fire storbyer, der indeholder det meste - men som ikke bruger det til noget særligt. Sjovt et par gange i multiplayer, men heller ikke mere. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
896. |
|
Sødt nok lille RPG, som man godt kan spille, hvis der ikke er et bedre at kaste sig over. Fornuftig introduktion til genren. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
897. |
|
Flot og velproduceret Gauntlet-kopi, der gemmer på flere gode detaljer. Indenfor genren er spillet dog hæmmet af bogens begrænsede begivenheder, og genren er til stadighed en hæmning i sig selv. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
898. |
|
Generelt uskønt, ucharmerende og uoriginalt, men også grundlæggende underholdende som en åbenlys fantasy-kopi af Gears Of War. Som forbilledet noget ensformigt og langtrukkent, især i første halvdel. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
899. |
|
Nydeligt at se på og spilmekanisk fungerende, men derudover totalt generisk og intetsigende. Figurerne er direkte irriterende, mens historien aldrig når det mindste i dybden. Sjælløst og umotiveret. |
RJK |
2 |
5,0/10 |
900. |
|
Shaun Southern gik fra 8 bit til 16 bit med bravour.
For sin tid rigtig godt racerspil, der med sin dybde fik det til at holde længe. God to spiller-mulighed. I dag nok for langsomt. |
RJK |
1 |
5,0/10 |