skilte med nyttige informationer, der er spredt udover banerne. Alligevel kan det godt være svært at gennemskue den nødvendige metode og timing, for at komme videre. Der er et utal af underholdende måder at dø på, men heldigvis er det skruet sammen på den måde, at man kun ryger et par skridt tilbage på banen. Man er aldrig tvunget til at starte forfra og det er en kæmpe fordel i et - i forvejen - potentielt meget frustrerende spil.
Den visuelle side
Grafikmotoren i Sheep, Dog 'N Wolf er mildt sagt ikke imponerende. Modellerne er simple og teksturerne er halvkedelige. Der er masser af popup og skæmmende fejl. Det ligner umiddelbart et førstegenerations PlayStation-spil, med alt hvad det indebærer. Animationerne er til gengæld et stort lyspunkt. Der er et utroligt liv i alle figurerne og det gør dem meget genkendelige. Man har med held inkorporeret en række af de klassiske scener, som når Grimm E. Ulv pludselig står ude i intetheden, opdager det og først derpå styrter mod jorden. Kombinationen af animationen og erindringen fra de rigtige tegnefilm får illusionen til at fungere.
Ganske overraskende
Sheep, Dog 'N Wolf er bestemt ikke et perfekt spil. Der er alt for mange små fejl og man savner alvorligt en bedre finish. Grundidéen er god, men den kunne være bedre udført. Jeg tror stadig at noget mere i retning af Lemmings, ville have resulteret i et hit. Men Infogrames har virkelig overrasket ved at lave et licensbaseret spil, der både er i de originale tegnefilms ånd og baseret på disses temaer. Der er endda både nytænkning og gode idéer i spillet. Sheep, Dog 'N Wolf er nok lidt for lidt og meget for sent, men det er bestemt en bedre investering end så mange andre spil med kendte tegnefilmsfigurer. Især hvis man hører til den tålmodige type, der ikke lader sig frustrere let.