Visuelt jævnt
Visuelt kunne man godt have forventet mere udbytte af den langt kraftigere konsol. Selvfølgelig er alting blevet langt mere detaljeret og avanceret, men grundlæggende er der grafisk set ikke sket det store siden de gamle Medal Of Honor-spil. Det skal ikke forståes udpræget negativt, for grafikken fungerer fint, den imponerer bare hverken teknisk eller kunstnerisk. Spillet plages også af en noget svingende framerate, der springer mellem 25-50 fps og til tider lavere. Det er til at leve med, men sker ofte på de værste tidspunkter.
Lækker lyd
Atmosfæren i Medal Of Honor har altid været afhængig af den stærke lydside og det gør sig også gældende for det nye spil. Musikken er indspillet med orkester og fuldt ud på højde med tilsvarende soundtracks fra store film. Det er smukt og velbalanceret uden at være nær så klichepræget, som det ofte høres. Effekterne er også aldeles fremragende, ligesom den omfattende dialog. Eneste problem er, at der ofte er så voldsomt et lydbillede, at eksakte ordrer kan være svære at opfange. Digital surroundlyd ville have været det helt optimalte, men spillet er kun optimeret til Dolby Surround.
Intet nyt er godt nyt
Medal Of Honor: Frontline er en opfølger helt som man kunne forvente. Det viderefører en særdeles solid spil-serie og bibeholder alle dens kendetegn, nemlig den suveræne lydside, den tykke atmosfære og generelt oplevelsen af at være aktiv i Anden Verdenskrig. På den anden side tages der ingen nye chancer og der er ingen forbedringer at spore på de områder, der før var holdt tilbage af teknologien, banerne er stadig meget lineære, styringen er for stiv, AI'en er slet ikke på højde med konkurrerende titler og endelig mangler der enhver form for multiplayer. Kort sagt er det Medal Of Honor som vi kender det. Stadig lidt begrænset i forhold til bedre first person shootere, men en fremragende oplevelse af Anden Verdenskrig og på den baggrund klart anbefalelsesværdig.