X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Oversete perler: Saturn


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 30/07-12 17:27, rettet 30/07-12 17:31 
Jeg forsøger at skabe mig et overblik over hvad der findes af spændende import titler til Saturn. Nu er jeg så ved at være med på shmups-siden og vil nu gerne finde de lidt mere skæve perler.
Hvad kan I komme med af forslag?
EDIT: Jeg har selv øje på Astal. Det ser enormt fint ud og har vist også fået rosende ord med på vejen:

Astal
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
56 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 03/02-13 15:04 
Konsolkongen>
Jeg mener vi har PM'et om det før?

Ja men du ville ikke give mig en pris :P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-13 15:25 
Nå ja :)

Men jeg har godt nok travlt med at modde en masse her det næste stykke tid. PGM for T.L.O, N64'ere for Xsane og en MD1 for Neros. Så det kan være du skal aftale noget med Killer Bean hvis det haster.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 03/02-13 15:39 
Eller tage med til træf. Der plejer at blive moddet ad hoc. Med mindre at man er beskæftiget med at vaske tøj..
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-13 15:44, rettet 03/02-13 15:45 
Haha :D Jeg orker dog ikke at tage mit værktøj med til den slags. Så hvis der skal moddes til træf må det blive Cenobite eller Killer Bean der tager sig af det :) Ellers kan jeg selvfølgelig altid tage maskiner med hjem og sende dem når de er færdige :)

EDIT: Eller Elgen!
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 03/02-13 16:23 
hvornår starte man at lave 60hz på pal konsole? Ps1? eller er det sener?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-13 17:16 
PAL PS1-spil kan ikke køre 60Hz og man kan heller ikke modde maskinen til det. Der findes en boot disc der kan, men det er så få spil der virker med den at det næsten er lige meget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
56 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig