X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Originalt komponent kabel vs. uoriginalt


Svar
NeonodeNeonodeSkrevet 25/08-06 12:12 
Jeg skal have fat i et komponent kabel, så jeg vil lige hører om der er nogen der ved, om der er stor forskel på et orig og et uorig fx joytech.
NaieraNaieraSkrevet 25/08-06 12:16, rettet 25/08-06 12:19 
Et originalt er nok bedre, men jeg klager ikke over det navneløse kabel jeg fik fra GameBits. Spørgsmålet er nok nærmere, hvor let (eller svært) det er at få fat på et originalt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NeonodeNeonodeSkrevet 25/08-06 12:20 
Jeg har tænkt på at bestille mit på ebay eller lign. Men jeg er bare i tvivl om det kan betale sig at købe et originalt.
NaieraNaieraSkrevet 25/08-06 12:34 
Hvis der er en forskel, så vil den være lille. Måske usynlig for de fleste. Du må veje den evt. højere pris mod hvor mange timer du skal bruge med Xboxen og component kablet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NeonodeNeonodeSkrevet 25/08-06 13:01, rettet 25/08-06 13:02 
Jeg har fundet et uoriginalt til ca 70 kr som ser ganske udemærket ud, så den tror jeg jeg prøver, ellers er den jo næsten ikke dyrer end man kan smide den ud igen!
Men jeg har lige et lille tillægsspørgsmål:

Skal man bruge den gule ledning der er på kablet for jeg har kun(Grøn y, Blå Pb, Rød Pr og den hvide og røde til audio) samlet.
Men jeg har en gul indgang, men den sider et andet sted på fjernsynet sammen med S-video og hvid, rød audio indgang.
NaieraNaieraSkrevet 25/08-06 13:09 
Den gule ledning er composite og skal ikke bruges i forbindelse med component. Du skal bare bruge rød, grøn blå og så rød/hvid lyd.

Gamebits har et kabel som er uden composite. Det plejer at betyde, at det måske nok er lidt bedre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NeonodeNeonodeSkrevet 25/08-06 13:16, rettet 25/08-06 13:20 
hmm det synes jeg ikke lige jeg kan finde, kan du husk hvad det hed? Hvordan kan de være det er lidt bedre, når det er uden den gule composite?

Det kabel jeg har tænkt lidt på
NaieraNaieraSkrevet 25/08-06 13:37, rettet 25/08-06 13:38 
Multi-kabler har det bare med at være lidt ring'. Men nu er der selvfølgelig både composite og component på Microsofts originale...

Det ser i øvrigt ud til at være et Xbox 360 kabel du har fundet...

Component til Xbox hos GameBits
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NeonodeNeonodeSkrevet 25/08-06 14:02 
Oki min fejl, har helt glemt at skrive det er til xbox 360 :)
NaieraNaieraSkrevet 25/08-06 14:09 
Så er sagen jo lissom en anden. Så er det selvfølgelig bare med at få et originalt kabel, eftersom der jo er lidt flere detaljer man kan få til at se bedre ud. Men så har du vel et Core system? Der følger et component kabel med til Premium.

VGA er dog bedre end component, så se om dit TV ikke understøtter dette.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NeonodeNeonodeSkrevet 25/08-06 14:28 
Ja, jeg har et core system og mit tv har ikke VGA kun HDMI og component.
NaieraNaieraSkrevet 25/08-06 14:40 
Så køb et officielt component kabel. Der er ingen anden løsning :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 26/08-06 21:58 
Du kunne også købe en HDMI -> VGA konverter til dit fjernsyn... Men jeg ved ikke, om de er til at skaffe til en ordentlig pris.

HDMI -> VGA converter
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig