X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

TV2 Fyn i aften


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 13/04-06 08:54 
Til konsol samler på play:Right så kommer der et indslag i aften på Tv2 fyn kl.19.30. hvor de har været ude ved mig og filme min beskedne samling af konsoler og spil.
I love monster land
56 emne(r).
« < 1 2

Svar
HeroldHeroldSkrevet 20/04-06 23:38 
Den tæller ned i toppen - når den er færdig, dækkes den af en reklame, som du skal lukke - og SÅ kan du downloade :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
flottenheimerflottenheimerSkrevet 22/04-06 14:57, rettet 22/04-06 14:58 
Tak for din indsats SkyblazeR. Den video vil blive gemt.

... Og sikke en samling! Den fortjener sit eget rigtige museum, med masser af plads, flotte udstillingsmontre, adgangsbilletter til 55,-/stk., statsstøtte og hele svineriet. Jeg synes i hvert fald at det er en langt bedre ide end en retro-konsol-butik.

Vi har statsstøttede brandbilsmuseer, glasmuseer, el-museer, Post & Telegraf museer, legetøjsmuseer, klunkehjemmet og alt muligt andet. Der må da snart være plads til et arcade og konsolspilsmuseum. Gad vide hvordan man får staten overbevist om det rigtige i at gennemføre sådan et projekt?...

Anyway, en helt igennem imponerende samling Wonderboy, jeg er meget misundelig på mange af dine ting, specielt dit arcade bord - er det et Compugame Bord 14"?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RJKRJKSkrevet 22/04-06 16:03, rettet 22/04-06 16:03 
flottenheimer>
Gad vide hvordan man får staten overbevist om det rigtige i at gennemføre sådan et projekt?...

Du kan da altid få kopi af Kulturministeriets begrundelse for, at det overhovedet ikke kan komme på tale på nogen som helst måde at sætte nogen form for beløb i et sådant projekt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 22/04-06 16:42 
Nu fik jeg også lige set den. Og jeg som troede at RJK var ved at blive presset ud af huset af sin samling... ;-)

Imponerende men... det virker også lidt voldsomt. Det vigtigste er dog selvfølgelig at man gør ting som gør én glad, og Brian virkede som en meget glad mand =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 22/04-06 16:56 
Nej, jeg er jo gået den anden vej og har nu lagre på syv forskellige gårde...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/04-06 18:02 
Er man ved at få mindreværdskomplekser? ;)
56 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig