X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så er de første Xbox360-spil set i Merlin!


Svar
kooikkooikSkrevet 25/11-05 19:30, rettet 25/11-05 19:30 
Jeg var inde i Merlin i dag, for lige at se om de havde nogle billige xbox spil. Da jeg så kigger nedad hvad ser jeg så ja såment nogle xbox 360 spil, så var det lige jeg tænkte er det ikke ulovligt at sælge spillene allerede?

Jeg var så flink måske lidt flabet og gik op til kassen og spurgte om, at nu hvor spillene stod på hylden om jeg så kunne købe maskinen. så svarede sælgeren h... Se hele indlægget
66 emne(r).
« < 1 2

Svar
JAAJAASkrevet 27/11-05 21:43, rettet 27/11-05 21:44 
Omkring launch. Får jeg ikke ret, er både 360 og spillet bare blevet billigere. Win - win. :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/11-05 07:25 
JAA>
Omkring launch.

Som du tror er hvornår? :D
JAAJAASkrevet 28/11-05 12:52 
Åh hold da op.
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/11-05 14:12 
Min pointe er bare: Der kan jo godt gå lidt PS3 udkommer (ihvertfald i Europa), så hvorfor vente...
JmogJmogSkrevet 28/11-05 14:27 
Præcis. På at for mange fora er der idiotiske posts a la "skal jeg købe Xbox 360 eller vente på PS3?".

Den udkommer næppe før om et halvt år, og vi kan nok lægge minimum 3 måneder oveni, før den når EU. Julehandlen er nok et realistisk bud. Så er vi henne i noget, der ikke rigtig kan betegnes som at vælge.
JAAJAASkrevet 28/11-05 14:30 
King Chaos>
Min pointe er bare: Der kan jo godt gå lidt PS3 udkommer (ihvertfald i Europa), så hvorfor vente...

Økonomi, plads og manglende interesse for resten af biblioteket. Man behøver heldigvis heller ikke vente til en PAL launch. Det ville faktisk være dumt. Dyrere spil senere. Hurra.
BeanoBeanoSkrevet 28/11-05 14:31 
Ja, og hvem siger at PS3 udgaven bliver bedre ?
Ville ikke overraske mig at den bliver uden online f.eks. :!
JAAJAASkrevet 28/11-05 15:25, rettet 28/11-05 15:27 
Efter sigende skulle online delen i Xbox udgaven køre så dårligt, at det nærmest kan være lige meget. Det er også en grund til at vente på PS3 udgaven for mit vedkommende. Kom RR næste måned, så ville jeg have været fristet til at falde i. Nu bliver det trods alt tæt nok på, til at jeg sikkert kan vente.
lightyear dklightyear dkSkrevet 28/11-05 16:02 
Online del dårlig på xbox?

Alle store sites skamroser jo live delen i f.eks pdz og pgr3, plus ingen lag, super mange spilmuligheder, xbox arcade, marketplace, croosover chat, senere video chat, mulighed for download af demoer og trailer, gotham tv.
are you CHICKEN?
RJKRJKSkrevet 28/11-05 16:05 
Men hvad har det med Ridge Racer 6 at gøre...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 28/11-05 16:15 
Jeg tror iøvrigt at hvis det ikke funker online på Xbox 360, så funker det endnu mindre på PS3.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
lightyear dklightyear dkSkrevet 28/11-05 16:49 
Tror mere det handler om x360 vs ps3 end om rr.
are you CHICKEN?
JAAJAASkrevet 28/11-05 17:17, rettet 28/11-05 17:33 
lightyear dk>
Tror mere det handler om x360 vs ps3 end om rr.

Nogle eksempler:

I've played with about 4 hosts so far. The lag has been unbearable. It's not just regular jumpy lag, the framerate itself actually takes a pretty big hit. Single player is, of course, silky smooth.

Haven't had any lag at all in Perfect Dark or PGR3, just RR6. Has anyone else experienced this?

Og

i just tried my first online game of RR6 and i have to say... wtF was that!?

As mentioned here, we aren't just talking "oh, a little bit of lag" we are talking the game stopping and restarting every second ,or so ... it was like watching a flicker book.

Basically, i just juddered around the entire track - the controller was obviously still being read at the usual rate, the sound was perfect, but i was getting 1 frame per second. i can't state how BAD this was.

Of course, this was an international match with few people on the Japanese server but god damn... how can this be so bad?

Nej. Det handler om, at Namcos manglende erfaring med online åbenbart har gjort, at det er gået lidt galt for dem med RR. Man kunne jo så forestille sig, at de ville tage ved lære af dette til næste gang.

Herold>
Jeg tror iøvrigt at hvis det ikke funker online på Xbox 360, så funker det endnu mindre på PS3.

Hvorfor? Du tror da ikke, at Sony vil lade Microsoft ydmyge dem i øvelsen 'online' én gang til? Det kan godt være, at det ikke bliver Live, men det skal nok blive ok. Det er nok mest op til Namco.

Vi må nok hellere stoppe denne del af diskussionen her, inden folk får gjort det til noget 360 vs PS3. Jeg er lidt småskør, når det kommer til Ridge Racer. Derfor mit spørgsmål, som er blevet besvaret.
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/11-05 17:29 
JAA>
Hvorfor? Du tror da ikke, at Sony vil lade Microsoft ydmyge dem i øvelsen 'online' én gang til?

Jow, det tyder alt da på... de udmeldinger der foreløbigt er kommet fra begge parter er at det grundlæggende set-up vil blive identisk med det nuværende.
HeroldHeroldSkrevet 28/11-05 17:30 
Det er mere baseret på Sonys udtalelser om at de ikke har planer om en central onlinedel.Det bliver det op til Namco selv at skulle køre en online-del med servere osv. Og hvis de ikke har nogen erfaring på det område, som du siger... :)

Jeg er ret sikker på at Sony ikke har taget det som "en ydmygelse". Kutaragi vil ihvertfald aldrig indrømme det. For dem er det at de har solgt flest konsoller, udtryk for at de har haft fat i den rigtige ende.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JAAJAASkrevet 28/11-05 17:33, rettet 01/12-05 02:02 
Herold>Og hvis de ikke har nogen erfaring på det område, som du siger... :)

Det er jo netop det, de får nu.

King Chaos>
Jow, det tyder alt da på... de udmeldinger der foreløbigt er kommet fra begge parter er at det grundlæggende set-up vil blive identisk med det nuværende.

Det synes jeg nu ikke, at alt tyder på ud fra det, der er blevet sagt - uden dog at gide gå ud i den store citatskrig. Nej, Sony har ikke lagt ud med noget i stil med Live, men jeg tror, du tager fejl, hvis du ikke forventer at se nogen forbedringer fra PS2. Ikke at det skulle genere mig, hvis det var ca. det samme. Det har fungeret glimrende for mit vedkommende, og igen er det for RR mere et Namco problem end et netværksproblem.

Update: Har undersøgt det noget mere, og det ser ud til, at nogle folk har fundet en løsning på onlineproblemet ved at stille nogle settings på 360'eren anderledes (noget med ikke at være forbundet til en PC), så hvis det er en generel løsning, er det jo gode nyheder for alle :)
66 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig