X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vind en Bubble Bobble-arkademaskine


Svar
jaesjaesSkrevet 24/11-05 01:16, rettet 24/11-05 01:51 
Jeg er ikke ekspert, men for mig at se, er det delvis en replika, men det er vel interessant alligevel.

Of course, the release of a new take on Bubble Bobble deserves celebration, and our friends at Rising Star thought so too. With this in mind, we're teaming up to offer possibly the coolest prize we've ever had - a genuine Bubble Bobble arcade machine. Using an original BB PCB, with artwork done to look exactly like the 1986 original cabinet, it's the sort of thing that'll terrify your wives and girlfriends ("you" plural, we mean - we're insinuating that you're all adulterers), and is destined to be the centrepiece of some lucky sod's front room for many years to come.

EDIT: "Delvis en replika" som modsat 100% et remake - Jeg har set sætningen "with artwork done to look exactly like the 1986 original cabinet" ;)

Bubble Bobble @ Eurogamer.
ElgenElgenSkrevet 24/11-05 09:13 
Mener du dermed at det er 'nummer', eller tror du selv på den.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SonicSonicSkrevet 24/11-05 09:37, rettet 24/11-05 09:37 
Det er da for /drool det der! Godt nok er det ikke den originale taito maskine, men alligevel. Jeg har sgu deltaget. i håbet om at komme min drøm nærmere, nemlig at eje bubble bobble arkaden :D Har søgt efter en i rigtigt rigtigt længe, men har aldrig kunne finde en!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dRxLdRxLSkrevet 24/11-05 10:03, rettet 24/11-05 10:03 
Jeg skal sq ikke ha' det lort stående. Hvis én af de 20 email* adresser jeg har meldt til lodtrækningen bliver trukket, får jeg det sendt til arcademuseet.




*bare for at provokere dem der gerne vil vinde, har kun tilmeldt mig én gang.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 24/11-05 13:40, rettet 24/11-05 13:41 
Sonic>
Har søgt efter en i rigtigt rigtigt længe, men har aldrig kunne finde en!

Mig bekendt findes Bubble Bobble kun som conversion kit, så der har aldrig været nogen original maskine. Det er bare en marquee, et controller overlay og evt. to mindre klistermærker til siderne.

Derudover har jeg søgt længere end dig... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 24/11-05 14:00 
Elgen>
Mener du dermed at det er 'nummer', eller tror du selv på den.

Jeg ved ikke helt, hvad du mener. Konkurrencen er ægte, og maskinen ser ud til at være stykket sammen af et originalt board, og en kopi af det "originale" kabinet (jvf. RJK's indlæg).

Hvis jeg vinder, sælges den til højestbydende >;)
SonicSonicSkrevet 24/11-05 15:22 
Hvor vil du vide fra du har søgt længere end mig? :P
Det kan du jo reelt ikke udtale dig om ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
RJKRJKSkrevet 24/11-05 15:33 
Det er et sandsynligt bud, så da ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SonicSonicSkrevet 24/11-05 16:17 
Ja ja, det er et sandsynligt bud, men i realiteten... ;)
Anyways, back on topic :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
scavengerscavengerSkrevet 25/11-05 20:29 
Og hvis I vinder den, hvad koster det så at få den hjem fra England? Der står ikke noget om i konkurrence-reglerne at den bliver leveret gratis.
Nemo me impune lacessit
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig