X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så meget forskel på Total Overdose?


Svar
ComradeComradeSkrevet 22/09-05 18:34 
Nu har jeg læste 2 anmeldelser på Gamesector.dk af Total Overdose. PS2 Versionen får et skarpt 9 tal mens Xbox versionen "kun" får 7. Det et er altså en STOR forskel!!

Er der virkelig så meget forskel på de to versioner?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
62 emne(r).
« < 1 2

Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 06/10-05 11:02, rettet 06/10-05 11:07 
SeventhSun>
Hvis man skal vurdere noget uden brug af følelser, og dermed erfaring, er der kun de indiskutable fakta tilbage.

Allerede der knækker filmen, menneskers åndsliv (og de fleste andre væseners med nervesystem) er "intet andet" end følelser på forskellige niveauer.
Følelser er ikke bare det der driver vores tanker, det *er* vores tanker.
"Objektivitet" er i det hele taget et dårligt begreb. Man burde IMO bruge "neutral" i stedet.

For hvad det er værd, så var indtrykket af de fem minutter af TO jeg har spillet, at det er en ganske forfærdelig dårlig - skamløs GTA klon, med lidt unødig ekstra smidt oven i.
Det virkede simpelthen generisk ud over alle grænser.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 06/10-05 11:38 
At enkelte ikke forstår ordenes mening er vel ikke begrundelse for at skifte dem ud med andre, der ikke dækker lige så godt. Så ville vi godt nok hurtigt få et meget begrænset ordforråd....

Sumez: Jeg havde glemt Morrowind ;) Det crashede faktisk også flere gange for mig i den relativt korte periode jeg spillede. Ved nærmere eftertanke er The Getaway også en udfordrer.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 06/10-05 11:48 
Det er ikke ordet, det er selve begrebet "objektivitet" der ikke findes.
Det kan ikke engang forsvares med at det er noget der kan tilnærmes, fordi det simpelthen bygger på forkerte forudsætninger.
Born to kill space
OuenOuenSkrevet 06/10-05 11:49 
De fleste englændere jeg kender, er lidt vilde med Total Overdose. De kan godt se ud over hvad spillet låner osv, og så nyde spillet for det det er.

Jeg bemærker at man her på stedet, har det med at begynde at intellektualisere spillene for meget. Krydret med de tit lidt elitære holdninger, som luften kan emme af herinde, så kan jeg vel godt forstå det, hvis mange spil ryger over folks hoveder / under deres radar.
RJKRJKSkrevet 06/10-05 12:29 
Zzap!>
det er selve begrebet "objektivitet" der ikke findes.

Ind i mellem må man jo bare opgive at diskutere med folk, fordi opfattelserne ligger for absurd langt fra hinanden. Det er virkelig ikke så avanceret, som nogen af jer prøver at gøre det til. Jeg fatter ikke hvorfor det altid skal køres så langt ud, når det egentligt er ret simpelt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 06/10-05 13:32 
Hvad er det der er simpelt?
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 06/10-05 13:37 
Lad os tage den privat, hvis du ønsker at fortsætte, da det vist er ved at komme for langt væk fra emnet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/10-05 17:57 
Ouen>
Jeg bemærker at man her på stedet, har det med at begynde at intellektualisere spillene for meget.

Det kan tage overhånd, ja, men ellers er det da et sundhedstegn, at folk stiller krav til spillene og ikke lader sig spise af med indhold, der appellerer til laveste fællesnævner.

Hvis spilindustrien nogensinde skal "modnes" og komme ud over bl.a. sin fascination af muskuløse, hvide mænd med store våben skal forbrugerne da være kritiske overfor det de bliver serveret.
(...)
OuenOuenSkrevet 06/10-05 18:44 
Enig.

Som du skriver, så er det når det tager overhånd at det bliver belastende.
DarkenDarkenSkrevet 06/10-05 19:29 
Hvid nærmest spinkel skaldet forretnings mand i rimmelig acceptabelt jakkesæt.... det kan vi lide...
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DommergaardDommergaardSkrevet 06/10-05 22:17 
Har indtil videre tilbragt 4-5 timer med spillet, og jeg synes at det er rigtig fedt! Det der får mig til at føle dette, er nok fordi, at jeg ved at det er et dansk-produceret, hvilket nok gør mig en smule stolt. Jeg har nydt at spille spillet, indtil videre, og jeg synes, at Deadline har gjort et godt job!

Jeg vil håbe på, at de vil lave den opfølger de har snakket om, helt sikkert!
ChronoChronoSkrevet 02/11-05 17:27, rettet 02/11-05 17:28 
Måske er det old news, men jeg hørte lige at de er igang med at lave 2'eren. Så vidt jeg forstod så er den til PS3 og Xbox 360.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
62 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig