X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke PSX spil er værd at spille?


Svar
DedoverdeDedoverdeSkrevet 30/08-05 18:58 
Ja som titlen siger, hvilke psx spil er værd at anskaffe sig, stort set alle genre har interesse.
62 emne(r).
« < 1 2

Svar
HeroldHeroldSkrevet 15/01-09 12:27 
På PSN med skidtet! I dare you, Sony!

Jeg ville helt sikkert købe Bushido Blade, hvis det kom på PSN.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 15/01-09 12:31 
Er bare bange for Bushido Blade vil se meget grimt ud idag, men det har vel sin charme ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 15/01-09 13:06 
Kom BB egentligt i Europa?

Syntes meget om den dengang og har fortrudt jeg solgte mit import eksemplar - ville gerne spille den på min PSP :(
dRxLdRxLSkrevet 15/01-09 13:11 
Bushido Blade er på det japanske PSN (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PSOne_Classics) og du kan godt købe derfra med en japansk konto og japanske point. Sidstnævnte kan min bror skaffe dig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HolisticHolisticSkrevet 15/01-09 13:43, rettet 15/01-09 13:44 
Det ser meget dated ud.... Det kan dog spilles på dreamcast med en bleemcast beta bootdisk.. Det hjælper en helt del på grafikken.

BB kom herhjemme, dog kom BB II kun i jap.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
Alf81Alf81Skrevet 19/01-09 16:11 
Jeg har nu siddet de sidste par timer og spillet Klonoa og synes det er et helt fantastisk spil. Kan kun anbefales herfra!
Ting om dét og pis.
JAAJAASkrevet 19/01-09 17:16 
Var Bushido Blade ikke også der, hvor man fik lov at hugge bambustræer over? Det var et fedt spil. Ikke kun grundet ovennævnte faktor :P
XiwanaXiwanaSkrevet 19/01-09 17:39 
JAA>
Var Bushido Blade ikke også der, hvor man fik lov at hugge bambustræer over?

Det er korrekt. I en af banerne kæmper man i en bambus"skov", hvor man med et enkelt slag kan hugge bambussen midtover - genial feature!
[inspirational quote here]
HankyHankySkrevet 19/01-09 21:52 
Jeg forstår slet ikke den positivitet omkring Bushido Blade.

Jeg kan huske at jeg læste om det op til udgivelsen, og synes det så super svedigt ud, men da det så endelig udkom, og jeg fik lov at sidde med det, faldt alt bare til jorden. Det eneste positive ved spillet var IMO, at der var voldsomt med blod, i forhold til den japanske udgave.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
XiwanaXiwanaSkrevet 20/01-09 09:59, rettet 20/01-09 09:59 
Konsoltækkeren>
Jeg forstår slet ikke den positivitet omkring Bushido Blade.

Det er jo selvfølgelig et spørgsmål om smag, om man kan lide spillet eller ej. Men jeg kan klart tilslutte mig lovprisningen af gameplayet, som Holistic giver udtryk for ovenfor. Selvom spillets grafik og lyd er voldsomt outdated, så er der altså et eller andet ved gameplayet, der bare holder!

Jeg gennemspillede slashmode så sent som i forrige uge og morede mig gevaldigt hele vejen igennem de 100 modstandere.
[inspirational quote here]
BeanoBeanoSkrevet 20/01-09 11:33 
konsoldRxLen>
Bushido Blade er på det japanske PSN (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PSOne_Classics) og du kan godt købe derfra med en japansk konto og japanske point. Sidstnævnte kan min bror skaffe dig.

Ok tak for tilbudet :)

Men jeg venter og holder øje med en EU eller US udgivelse. Kan jo også være det kommer i PSN store engang ;)
HolisticHolisticSkrevet 20/01-09 17:22 
IGN's Sidste afsnit af deres anmeldelse fra dengang:

Gamers weaned on traditional arcade fighters may find Bushido Blade's rhythm foreign. It is a wholly unique game that requires a little practice, and maybe a little patience, but is ultimately so much more rewarding than the average beat em up. I can't recommend Bushido Blade enough. Simply amazing.

Nuff' Said ;)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
62 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig