X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Driver 3 - det skuffer


Svar
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 00:36, rettet 19/06-04 00:38 
Jeg forudser, at Driver 3 bliver denne sommers store skuffelse.

Ved ikke om andre har set IGN's videopreview, men jeg kan afsløre at spillet ligner et halv-dårligt multiplatform spil, som ikke er optimeret til nogen platform.

Kedelig grafik, tomme miljøer, dårlig styring til fods, popup, halvkedelig framerate osv osv.

Udover ovenstående videopreview, så havd... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
154 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
OkottaOkottaSkrevet 30/07-04 20:06 
Bortset fra, at jeg bruger det meste af anmeldelsen på at kritisere spillet, så ender overall scoren på 6.3, pga. gennemsnittet fra de andre scores, og IKKE fordi jeg personligt kaster et 6/10 efter spillet. Min egen subjektive vurdering af Driv3r, er ikke et 6/10.

Har du overhovedet læst min anmeldelse, og ikke bare kigget på overall scoren til sidst?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 30/07-04 20:44 
Så din egen anmeldelse giver altså ikke udtryk for, hvad du egentligt mener...?

;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 30/07-04 20:52, rettet 30/07-04 20:54 
Jo - i *teksten*, og de scores jeg giver spillet, for gameplay, grafik, lyd og holdbarhed.

Hvis jeg kunne, så ville jeg gi' spillet de samme scores, men slutte af med et 4/10 til sidst, i overall.

Og hvis der kun skulle gives én enkelt score for Driv3r, så havde det *også* fået et 4/10 af mig.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 30/07-04 21:18, rettet 30/07-04 21:19 
Nu er det ikke fordi jeg vil hænge mig i det, men åbenbart skal det være en kamp at få visse til at indse det:

Hvad er pointen med at have en overall-karakter, der ikke repræsenterer dét, som skribenten ønsker den skal?

Er det ikke at bedrage læseren? Enhver vil jo opfatte en overall-karakter, som at det er, hvad anmelderen mener om spillet, kogt ned til ét tal.

Men det lader jeg så pågældende redaktører svare på. Desuden hører det vist ikke hjemme her.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
154 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig