X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Euro 2004 DR1 Manager-spil


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 29/05-04 18:57 
Syntes vi skulle afholde endnu en turnering i DR1s manager-spil, så har oprettet en liga til P:R brugerne i det nye EM 2004-spil :)

Liganavn: P:R Euro 2004
kodeord: playright

Håber I vil deltage!
62 emne(r).
« < 1 2

Svar
RJKRJKSkrevet 16/06-04 18:23 
Den "lokale" tæller vist hvor meget værdi man pt har, mens den "globale" tæller hvor meget værdiforøgelse man har fået.

Jeg så bare endnu ikke fattet, hvilken af delene spillet egentligt går ud på...?

(Forklaringen er jo så, at mine spillere har klaret sig bedst, men at jeg også har smidt fleste penge i transferudgifter)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 16/06-04 18:56 
Jeg tror det er scoren som tæller i sidste ende, da man jo ikke kan ændre sin værdi efter sidste runde når alt handel er afsluttet. Og scoren er baseret på værdi. Sådan mener jeg det hænger sammen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 16/06-04 18:59 
Det fattede jeg ingenting af ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KakarotKakarotSkrevet 16/06-04 21:08, rettet 16/06-04 21:08 
Weeeee...Placering: 74.660!!! :(
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
CrishakeCrishakeSkrevet 17/06-04 13:57 
Chrono>
Jeg er på vej mod top 20 i ligaen - bare vent - jeg vinder til sidst :)

Er jeg den eneste som er ret imponeret over ham tyskeren Schweinsteiger (sikkert stavet forkert), han er jo ren Denilson!

Jo, jeg er sindsygt inponeret af ham. Er blevet en af mine ynglingspillere fra holdet.
nullernullerSkrevet 17/06-04 15:05, rettet 17/06-04 15:05 
RJK>
nuller>
Var det ikke en ide at smide den aktuelle stilling herind, efter hver spille dag.
så kan andre herinde nemt følge med i hvad der sker ?

Jo, det ville da være smart. Det er jo slet ikke til at følge med i, hvem af os der er bedstplaceret (732) og sådan...

;p


hehe, men lad os nu se hvem der render med 1 st. plsdsen

såddan alt i alt. der er lang vej endnu ;-)
Nu med Xbox 360
RJKRJKSkrevet 20/06-04 01:05 
*host* #65 *host*

(damn, hvor er det ærgerligt, at det konstant er mig selv der skal holde gang i tråden...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nullernullerSkrevet 20/06-04 01:25 
du klarer det jo så fint så fint :-) altså med at holde tråden ved lige ;-)
nej du får lige lidt ros herfra, det er sq en kanon plads du har, jeg ville også blære mig, hvis det var mig
( du kan blive æresmedlem i PR´spilleklub :-)
men jeg er blot på 36147 pladsen... øvøv
nu skal der sq handles..
Nu med Xbox 360
dchangdchangSkrevet 21/06-04 22:24 
Er der nogen der kan give et bud på hvornår man kan handle spillere? Jeg har forgæves prøvet på at logge ind og handle her de sidste mange dage (på alle mulige tidspunkter), men der er låst for handler. Lidt ærgeligt når man gerne ville have haft Rooney. :-(
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 21/06-04 23:04 
Mellem hver runde. Dvs. fx nu og frem til i morgen klokken 19.45, tror jeg.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 23/06-04 16:41 
Jeg ligger nummer to nu :D

Der er dog et pænt stykke op til nummer et...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JloweJloweSkrevet 23/06-04 17:32 
ja du tog 2-pladsen fra mig :-(
Men tjekkerne spiller idag
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
62 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig