StolenReviews„Infiltrate. Steal. Vanish.“
I en nær fremtidsverden præget af teknologi og kriminalitet er Anya Romanov en snu listetyv, der gennem fire store missioner skal begå fire tyverier. Spillets fokus er sat på snigemissioner, hvor vagterne ikke kan slåes ihjel. Fremfor våben må spilleren således satse på en række teknologiske gadgets. Et af disse er en "sporepil", som kan skydes ind i kroppen på en vagt, så dennes bevægelser kan overvåges. Et andet eksempel er en slags sonar, som via lydbølger kan skabe en visuel simulation af, hvordan et rum ser ud på den anden side af en dør.
|
# | Magazine | Quote | Platform | Grade ![]() |
Text |
---|---|---|---|---|---|
1. | ![]() |
(awaiting quote...)- Rasmus Rydbirk | PS2 | 7/10 | Link... |
2. | ![]() |
„Med et forholdsvis kort singleplayerspil og ingen mulighed for multiplayer, er det generelt svært at se, hvorfor man skulle vælge Stolen, med Thief 3 og Splinter Cell-serien på markedet.“ - Anders Lauge Madsen |
PC | 54% | |
3. | ![]() |
(awaiting quote...)- Anders Kaas Poulsen | PS2 | 50% | Link... |
4. | ![]() |
(awaiting quote...)- Erik Petersen | PS2 | 4/10 | Link... |
5. | ![]() |
(awaiting quote...)- Alan Vittarp Rasmussen | XBX | 3/10 | Link... |