901. |
|
Stærkt engagerende selvom teknikken halter på mange punkter og størrere variation i puzzles ville være at foretrække. Kræver dedikation. |
Bede-x |
21/04-12 |
8/10 |
902. |
|
Låner fra spil som Metroid, Portal, Metal Gear Solid og Splosion Man, men formår alligevel at føles helt som sit eget. Mere grafisk variation og bedre musik ville være at fortrække. |
Bede-x |
20/02-12 |
8/10 |
903. |
|
Loot-gamers der kan lide at udforske, kan måske overkomme de tekniske fejl og det komiske stemmeskuespil og finde ind til kernen, som er et godt opgraderingssystem og en stor åben(klichepræget)verden. |
Bede-x |
14/02-11 |
3/10 |
904. |
|
Sværhedsgraden er sænket for at undgå frustrationer med en problematisk kontrol, der er for mange gentagelser og AIen er for gennemskuelig. Alligevel giver spillet ofte et enestående sus i maven. |
Bede-x |
11/02-11 |
7/10 |
905. |
|
Kan man komme ud over de tvivlsomme kameravinkler og det tætte slægtskab med andre spil i genren, er LoS udemærket underholdning, men det er for nemt og føles underligt kompartmentaliseret. |
Bede-x |
01/01-11 |
6/10 |
906. |
|
Blander det bedste fra Serious Sam med det bedste fra Dynasty Warriors. Ærgeligt der ikke blev plads til online coop, men det er ikke nok til at slå skår i glæden. EDF, EDF! |
Bede-x |
01/01-11 |
8/10 |
907. |
|
Så længe man spiller det i co-op, som det er tiltænkt, føles det på mange måder friskere end de nyere udspil i serien. Desværre en ret kortvarig oplevelse. |
Bede-x |
27/10-10 |
7/10 |
908. |
|
Udemærket underholdning og et skridt i den rigtige retning for serien, men på ingen måde ligeså mindeværdigt som de gamle 16-bit spil. |
Bede-x |
25/10-10 |
6/10 |
909. |
|
Et simpelt plot trækker ned og efterlader: Varmhjertet visuelt design, hyggelig atmosfære, underholdende kamp/encounter system. De få retarderede designvalg kan skippes uden frygt for straf. |
Bede-x |
24/09-07 |
7/10 |
910. |
|
Glimrende blanding af Pikmin og Fable hvis største fejl er små kontrolproblemer, en lidt usammenhængende historie og uheldige gentagelser af cutscenes/setpieces, efter de er oplevet første gang. |
Bede-x |
30/07-07 |
7/10 |
911. |
|
Den gode konvertering gør, at Live Arcade udgaven er nøjagtig lige så fantastisk som de gamle versioner. |
Bede-x |
26/06-07 |
9/10 |
912. |
|
Blot fordi et spil er til børn, er der ingen grund til, at det skal være så nedladende, som TMNT er. Udover den manglende udfordring er det repetitive banedesign og stemmerne et problem. |
Bede-x |
23/05-07 |
4/10 |
913. |
|
Kontrollen kræver tilvænning og er langsommere end andre versioner. AI'en virker lidt primitiv og spillet en anelse for simpelt. Overkommer man disse forhindringer, er Dune II alligevel underholdende |
Bede-x |
06/05-07 |
6/10 |
914. |
|
Artoon leverer over forventning med et spil, som går i originalens fodspor og kommer tæt på dens kvalitet. Sødt, nuttet og samtidigt en passende udfordring, hvis man går efter alt. |
Bede-x |
07/12-06 |
8/10 |
915. |
|
For megen trial & error slår skår af glæden i den ellers stemningsfulde singleplayer. Heldigvis er oplevelsen stadig positiv og samtidigt står multiplayeren stærkere end nogensinde før. |
Bede-x |
19/11-06 |
8/10 |
916. |
|
Det er svært at retfærdiggøre min karakter, når der er så mange fejl, men jeg kunne bare ikke stoppe med at spille. Og det er vel det, det handler om? |
Bede-x |
10/10-06 |
7/10 |
917. |
|
Fængende musik, farverig grafik og øget udfordring. Sonic når det er bedst. |
Bede-x |
29/08-06 |
7/10 |
918. |
|
Omend det er forældet, så er det snildt på højde med de første Zelda og Metroid spil, og havde der været nogen retfærdighed til, ville Kid Icarus være lige så stort, som de serier er i dag. |
Bede-x |
27/08-06 |
4/10 |
919. |
|
Nuttet platformsspil der gør hvad det skal for at fungere, men heller ikke mere og det fremstår lidt identitetsløst. Måske er det bare mig, men det synes at minde lidt om Mega Man på overfladen. |
Bede-x |
24/08-06 |
5/10 |
920. |
|
Alt for simpelt og begrænset - særligt i singleplayer - selvom seriens feel giver spillet en del. |
Bede-x |
24/08-06 |
5/10 |
921. |
|
Min absolutte favorit blandt 16-bit beat'em ups. Serien er her omfattende nok til, at man ikke trættes af at gentage de samme angreb hele tiden. Også mere varierede baner. Eneste minus er musikken. |
Bede-x |
24/08-06 |
7/10 |
922. |
|
Utroligt mange tilgangsvinker til kampene, stort og afvekslende banedesign, helt igennem forbløffende massive bosser. Ninja Gaiden har det hele og er intet mindre end en action perle. |
Bede-x |
24/08-06 |
9/10 |
923. |
|
Stiv animation og kun meget få angreb, gør at spillet hurtigt bliver kedeligt. co-op kan ikke redde det, når der er så lidt at komme efter. |
Bede-x |
24/08-06 |
4/10 |
924. |
|
Sega har et godt greb om Shinobi serien og selv en ældre udgave som Revenge, fremstår elegant og fantasifuld. Det finpundsede gameplay understøttes af et godt soundtrack. |
Bede-x |
24/08-06 |
7/10 |
925. |
|
Seriens absolutte højdepunkt og det er noget af en bjergtop. Den gode styring, kombineret med variationen, er det, som gør udslaget. At den tekniske side er i top pynter bare endnu mere. |
Bede-x |
24/08-06 |
8/10 |
926. |
|
Co-op og den gode musik tæller op, men man er for begrænset i sine angrebsmuligheder, til at kampene forhindres i at virke ensformige. |
Bede-x |
24/08-06 |
5/10 |
927. |
|
Fabelagtigt spil med suværen styring, smuk musik og flotte omgivelser. At spillet er lidt kort, skader det ikke det mindste. |
Bede-x |
23/08-06 |
9/10 |
928. |
|
Ubisoft skal passe på, at det ikke bliver for meget af det gode, når de opdaterer deres franchises så hurtigt. Stadig velfungerende, men nogle plottråde virker forceret og der er(igen) nogle bugs. |
Bede-x |
23/08-06 |
7/10 |
929. |
|
Stil ændringen var uønsket og kampsystemet er unødvendigt kompleks, men spillet indenunder benytter samme romantisk pirrende platformsgrundkerne som SoT. Synd at der er nogle bugs. |
Bede-x |
23/08-06 |
8/10 |
930. |
|
Satte ny standard for stealthspil og så langt, som det gælder singleplayer, er vi faktisk ikke kommet videre. Atmosfærisk og opslugende til trods for at genrens typisk svage AI og fysik går igen. |
Bede-x |
23/08-06 |
8/10 |
931. |
|
Lidt svagere singleplayer end det første. I stedet tilbydes en fremragende og enestående multiplayer. Lidt mere grafisk afpudsning ville være at fortrække. |
Bede-x |
23/08-06 |
8/10 |
932. |
|
Hvis man ikke generes af det repetitive gameplay og frustrations elementerne efter tredie verden, er Blinx faktisk udemærket underholdning. Slutbossen er bare urimelig svær. |
Bede-x |
23/08-06 |
6/10 |
933. |
|
Overraskende nok er det lykkedes, at få det meste af Doom oplevelsen over på GBA'en. Selv co-op - uden save - er der blevet plads til, omend det ledsages af slowdown. Bedre end forventet. |
Bede-x |
23/08-06 |
6/10 |
934. |
|
Så rent, simpelt og teknologiuafhængigt, at det fremstår lige så positivt idag, som da det kom. |
Bede-x |
23/08-06 |
8/10 |
935. |
|
Af en eller anden grund fokuserers der ofte på, at spillet ikke er et "rigtigt" Mario spil, i stedet for at fokusere på de kvaliteter det har. Dem er der en del af, Mario spil eller ej. |
Bede-x |
23/08-06 |
7/10 |
936. |
|
Kæmper hårdt for at være opfindsom og humoristisk, også så hårdt, at det virker anstrengt. Og så opfindsomme som spillets påfund er, så virker de ikke efter hensigten og de kan være utilgivende. |
Bede-x |
23/08-06 |
4/10 |
937. |
|
Man kan anfægte længden og originaliteten. Alt andet er hævet over kritik. J&D er frustrationsfrit, tilgængeligt, varieret og charmerende. Alt det en platformer skal være og mere til. |
Bede-x |
23/08-06 |
9/10 |
938. |
|
Arkitekturen og dialogerne er fremragende som aldrig før. Oven i det tilføres bedre puzzles. Hvis ikke alting var så tomt og man havde lagt backtracking på hylden, ville det være nået endnu længere. |
Bede-x |
21/08-06 |
7/10 |
939. |
|
De flotte miljøer og den fine musik skaber et godt atmosfærisk grundlag, som til dels bliver ødelagt af den svingende sværhedsgrad, svag AI og en svævende styring. |
Bede-x |
21/08-06 |
5/10 |
940. |
|
Det er teknologien som sætter begrænsningerne her, da idéerne og musikken stadig er så storslået, som da det kom. Mellemsekvenserne er(ikke af eget valg) humoristiske. |
Bede-x |
21/08-06 |
5/10 |
941. |
|
Slutproduktet har næsten intet at gøre med den langvarige hype, som ledte op til Fable. Det påvirker dog ikke spillets mange kvaliteter og dets evne til at fremstå individuelt i genren. |
Bede-x |
21/08-06 |
8/10 |
942. |
|
Forsætter de vekslende kvaliteter fra det første spil og fremstår underligt nok igen som en unik enestående oplevelse. Da det ikke lader til at få en opfølger, vil det unægtelig følses uafsluttet. |
Bede-x |
21/08-06 |
7/10 |
943. |
|
Croteams mål var at få genren tilbage til sine rødder, hvor det at skyde og grine gik hånd i hånd. Så længe man holder sig til link coop, må det siges at være lykkedes på den mest fortræffelige måde. |
Bede-x |
21/08-06 |
8/10 |
944. |
|
En sjælden vellykket overførelsel af et filmunivers til spil mediet. Alt virker på spillets og ikke licensens præmisser. Det er barskt og råt og stemningsfuldt. En actionfilm i spilform. |
Bede-x |
21/08-06 |
8/10 |
945. |
|
Så simplet og imødekommende, at det føles helt uskyldigt idag. Det er desværre også for simpelt og bliver let ensformigt. Underholder kun, hvis man har de nostalgiske briller på. |
Bede-x |
21/08-06 |
3/10 |
946. |
|
Følsomt, flygtigt og enestående. Det slutter hurtigt, men spillets aftryk i nethinden og i sjælen forsvinder aldrig. Mere kan man ikke forlange af et spil. |
Bede-x |
21/08-06 |
8/10 |
947. |
|
Fremragende underholdning da det kom. Nu fremstår banerne lidt for ens og slowdown samt flicker, kunne man godt være foruden. |
Bede-x |
21/08-06 |
5/10 |
948. |
|
Nemt og hurtigt overstået action/platformsspil, hvis svagheder primært er det tempo-sænkende oplade system og for megen udenadslære. Underholdende uden at være overvældende. |
Bede-x |
21/08-06 |
6/10 |
949. |
|
Den sukkersøde julestemning passer spillet glimrende, men skjuler ikke den manglende originaltet. Alligevel ganske sjovt og bedre, end det meste EA spytter ud i dag. |
Bede-x |
21/08-06 |
6/10 |
950. |
|
For sløvt og for enkelt til at holde ens interesse længe. End ikke co-op kan vække spillets søvndyssende stemning til live. |
Bede-x |
21/08-06 |
4/10 |