1801. |
|
Meget sjovt i 90'erne. Men tiderne skifter, og det gør kravene for spil også. Spillet mangler simpelthen stemning og en solid fortælling for at fænge. |
Daihyoumaru |
04/03-05 |
5/10 |
1802. |
|
World of Warcraft er som alle andre MMOPRG ret svagt i fortælling. Grafikken er ikke optimalt udnyttet, og lydsiden har oplevet bedre tider. Dog har Blizzard styr på alle kerneværdierne i MMORPG. |
Daihyoumaru |
04/03-05 |
5/10 |
1803. |
|
En udmærket forbedring i forhold til den forrige, dog er lydsiden ikke nær så god som håbet. Lidt mystisk i starten, men man får nogenlunde hurtigt fat i hvad der sker og udlever obligatoriske chok. |
Daihyoumaru |
04/03-05 |
5/10 |
1804. |
|
En tro kopi af sine forgængere og pinligt inspireret af dårlige japanske gysere. Spillet mangler en solid fortælling og virker mere kikset og trægt, end uhyggeligt og spændende. |
Daihyoumaru |
04/03-05 |
4/10 |
1805. |
|
Selvom spillet skulle forestille at være uhyggeligt slog det mig at spøgelserne er ret søde. Det tager noget af stemningen væk. |
Daihyoumaru |
04/03-05 |
6/10 |
1806. |
|
Meget god stemning med fornuftigt brug af filmeffekter. Styringen er god og historien ligeså. Dog er der en del perioder hvor der intet sker, og man savner uhyggen som ellers er spillets forte. |
Daihyoumaru |
04/03-05 |
6/10 |
1807. |
|
I en genre hvor lyd spiller en gevaldig rolle for oplevelsen, kan den gamle Silent Hill desværre ikke give fuldt udbyttte. |
Daihyoumaru |
04/03-05 |
5/10 |
1808. |
|
En rar forlængelse af fortællingen, dog ret træg i styringen. Tidsrejse aspektet er ikke særligt tiltalende. Sværhedsgraden er en tand for lav og spillet har upassende musik. |
Daihyoumaru |
04/03-05 |
5/10 |
1809. |
|
Spillet fortsætter hvor sin forgænger slap, altså er det stadig nemme bosser og ret kort. Musikken er desværre en ubehagelig oplevelse der kun bliver vejet op af at helten er Yagyuu Juubei med tricks |
Daihyoumaru |
04/03-05 |
6/10 |
1810. |
|
Spillet leverer den perfekte stemning sammen med musikken. Desværre er Kaneshiros engelske stemme en forfærdelig oplevelse, kampene alt for nemme, og spillet alt for kort. |
Daihyoumaru |
04/03-05 |
6/10 |
1811. |
|
Omend den var fantastisk dengang, er den blot et gammelt levn. Spillet er alt for nemt, ensformigt og trægt. Selv dens gode atmosfære som den før i tiden havde, blegner i sammenligning med andre spil. |
Daihyoumaru |
04/03-05 |
5/10 |
1812. |
|
Første gang jeg spillede det var jeg overvældet. En gennemspilning af den for nylig viser at den tydeligt mangler eyecandy , som de fleste spil af den type lever på. Gameplayet er også gammelt. |
Daihyoumaru |
04/03-05 |
5/10 |
1813. |
|
Rigtig god musik harmonerer med spillet. Meget sjov fortælling med godt gameplay og med masser af underholdende udfordringer. |
Daihyoumaru |
04/03-05 |
7/10 |
1814. |
|
Meget hyggeligt spil med sjove ting i. Går desværre hen og bliver lidt for ensformigt efter et stykke tid, og har nogle fejl og mangler som desværrer ødelægger oplevelsen. |
Daihyoumaru |
04/03-05 |
6/10 |
1815. |
|
Af et RPG at være, foregår den alt for meget i huler, og tilbyder kun kamp, som underholdning. Fortællingen er heller ikke noget at juble over. Det strategiske aspekt i kampene er dog meget godt. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
5/10 |
1816. |
|
Et godt og solidt plot, der er med til at drage en ind i Forgotten Realms universet. Med en god tilgang, formår spillet at imponere i kampaspekt såvel som stemning. Også baggrundsmusikken er god. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
6/10 |
1817. |
|
En mindeværdig oplevelse, med en rigtig god harmonering mellem musik og gameplay. Ingen uduelige figurer og et udmærket kamerabrug. Kun mini spillet er en forfærdelig oplevelse. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
7/10 |
1818. |
|
Lidt for meget kedelig kamp, og alt for lidt sjov dialog, gør dette spil til en mærkelig omgang mærkværdighed. Musikken er dog meget god, og passer fint ind til det vilde Vesten. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
5/10 |
1819. |
|
Meget som sin forgænger. Kommer ikke rigtigt med noget særlig flot eller nyt, men viser bare at den kan det fundamentale. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
4/10 |
1820. |
|
Ikke særligt nyskabende, og virker ret overflødig. Er man en flittig spiller af japanske RPG, har dette spil desværrer intet nyt at byde på, bortset fra nye figurer og en ny setting. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
4/10 |
1821. |
|
Et sjovt og nytænkende spil, og meget flot udført. Desværre er den ikke så åben som man ellers kunne håbe på, og mulighederne for at myrde folk er desværre få. Meget nemt gennemført. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
6/10 |
1822. |
|
I sin tid et meget sjovt og udfordrende spil. Sammenlignet med nutidens AI, grafik og realisme kan den desværre ikke måle sig, og må nøjes med at svømme i støvet. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
4/10 |
1823. |
|
Omend det kan være meget sjovt at se blodet splatte til højre og venstre, og høre Raynes kække kommentarer, har spillet ikke rigtigt andet at byde på, hvilket er ærgerligt. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
3/10 |
1824. |
|
Desværre ikke særligt godt gennemtænkt mht. singleplayer kampagnen. Udvidelsens stærke side er dens tilføjelser til det allerede imponerende toolset. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
6/10 |
1825. |
|
Spillet er meget sjovt at spille sammen med en ven, men kan hurtigt blive kedeligt, skulle man spille det alene. En udmærket vittighed bliver stukket ind fra tid til anden, hvilket også er godt. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
6/10 |
1826. |
|
Meget godt platform spil, med en del udfordringer. Lider dog nogle kedelige tidspunkter hvor spillet kan virke svært at tygge sig igennem. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
6/10 |
1827. |
|
Tilbyder ikke rigtigt noget nyt som sådan, men er heller ikke noget som bør undlades for fans af serien. Den har helt klart sin charme og nogle ekstra bonus'er som skal opleves. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
5/10 |
1828. |
|
Tilføjer en ekstra fornøjelse til Baldur's Gate, med sin øgede XP cap, og forbedrede AI. Også sværhedsgraden har fået et kærkomment ansigtsløft. Alt i alt, en god expansion pack. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
7/10 |
1829. |
|
En udmærket demonstration af hvordan et strategispil kan se ud. Desværre lidt kejtet udført til PS2, og lidt for nemt. Ellers meget karakteristisk. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
7/10 |
1830. |
|
Et gennemskueligt plot på et forældet system. Af et RPG at være, lever den desværre ikke op til nutidens krav. Dens gyldne dage er talte og det er kun musikken som stadig er fantastisk. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
5/10 |
1831. |
|
Meget udfordrende og varieret spil. Med en kort indledning, bliver man kastet ind i et non-stop action univers med et gameplay der virkelig formår at holde på spilleren og underholde i timevis. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
7/10 |
1832. |
|
Ikke det mest fantastiske i sin tid, og da slet ikke nu. Spillet virker meget kedeligt og ensformigt, omend idéen med det mørke var meget interessant. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
4/10 |
1833. |
|
Et alternativ til visse andre RPG'er, men desværre bagud hvad angår computerteknik. Musikken er alt for ensformig og historien alt for forudsigelig. Meget sjovt med visse japanske vittigheder. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
5/10 |
1834. |
|
Meget hyggeligt og stemningsfyldt dengang, men ret tomt og intetsigende nu. Alle dens kvaliteter er blevet overgået af nyere spil. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
3/10 |
1835. |
|
Som sin forgænger, er dette spil også en klassiker. Dog har tidskøteren bidt alle dens kvaliteter itu og efterladt den som en taber, blandt alle nye 3D shooter spil. Ikke meget bedre end Doom. |
Daihyoumaru |
03/03-05 |
2/10 |
1836. |
|
Spillet har det man normalt savner i de andre shoot'em'ups. Et udmærket våbenarsenal, med fine, svære bosser. Actionspil af højeste klasse, med en passende sværhedsgrad der gør det være at genspille |
Daihyoumaru |
02/03-05 |
7/10 |
1837. |
|
Spillet har naturligvis sin charme, men er ikke imporende på nogle måder. Meget ensformigt, nemt og kort, hvor kun muligheden for at myrde sin makker gør det underholdende. |
Daihyoumaru |
02/03-05 |
4/10 |
1838. |
|
Med sin stemningsfulde og dystre handling formår spillet at fortælle en historie som er umulig at tage opmærksomheden fra. Spillet imponerer med sit vellykkede action-præget gameplay og gode musik. |
Daihyoumaru |
02/03-05 |
8/10 |
1839. |
|
Meget sjovt spil med masser af udfordringer. Musikken er dog enormt repetetiv, hvilket kan gå hen og blive belastende hvis man sidder fast et sted og render frem og tilbage. |
Daihyoumaru |
02/03-05 |
6/10 |
1840. |
|
En fantastisk action-oplevelse med en fantastisk replay-value. Underholdningen fordobles når man er to, og øges yderligere i takt med at man gennemfører spillet flere gange i træk. |
Daihyoumaru |
02/03-05 |
8/10 |
1841. |
|
Med sine mange hemmeligheder og udfordringer, formår DKC3 at underholde familien i timevis. Det giver en ekstra god bonus at have spillet de forrige, men kan sagtens nydes separat. |
Daihyoumaru |
02/03-05 |
8/10 |
1842. |
|
Rigtigt godt spil, med masser af sjove ekstra udfordringer, skulle man bliver træt af bare at gennemføre. Musikken er meget godt komponeret til stemningen i spillet. Fantastisk gameplay. |
Daihyoumaru |
02/03-05 |
9/10 |
1843. |
|
Omend den er en Mario franchise, er den en kedelig oplevelse. Af et puzzle spil at være, er den desværre ikke særlig udfordrende. End ikke for børn. |
Daihyoumaru |
02/03-05 |
3/10 |
1844. |
|
Realistisk og udskiller sig tydeligt fra Toshinden. Realismen giver kampene et strategisk aspekt, hvilket er en kærkommen ting. Var i sin tid meget flot, men er på nuværende tidspunkt ret afblanket. |
Daihyoumaru |
02/03-05 |
6/10 |
1845. |
|
Det er i starten meget underholdende at lege tyv, men det går hurtigt hen og bliver ensformigt og kedeligt. Også grafikken kunne trænge til et ansigtsløft. Det er tydeligt at det er et gammelt spil. |
Daihyoumaru |
02/03-05 |
4/10 |
1846. |
|
Klassikeren. Stadig meget stemningsfyldt, men grafikken er desværre ikke så strålende som den før har været, og det er en kende for ensformigt at rende rundt i mørke tunneler. |
Daihyoumaru |
02/03-05 |
5/10 |
1847. |
|
Omænd konceptet er interessant, er det enormt dårligt udført. Lyden, grafikken, gameplayet. Det er alt for dårligt. Hvis Gotham tror de kan slippe godt fra sådan noget, er verden af lave. |
Daihyoumaru |
02/03-05 |
1/10 |
1848. |
|
Fantastisk AI modstandere, hvilket virkeligt giver spillet et realistisk aspekt. Dog er lydsiden langt fra godt nok i forhold til AI'en. Også grafikken har åbenlyse mangler, men er stadig imponerende |
Daihyoumaru |
02/03-05 |
7/10 |
1849. |
|
Et meget godt bud på hvordan fremtidige musik DVD'er kan se ud. Gav en god fornemmelse af faktisk at være til koncert. Også Ayumix-studio var en fornøjelig oplevelse. Et 'must' for Ayu fans. |
Daihyoumaru |
02/03-05 |
6/10 |
1850. |
|
Lallede figurer og et intetsigende plot. Kun håbet om at det ville blive bedre, fik mig til at fortsætte. Dumt valg. |
Daihyoumaru |
25/02-05 |
4/10 |