3551. |
|
Veludført moderne udgave af Ikari Warriors og Commando, omend det ikke for alvor byder på noget nyt eller på anden måde skiller sig ud. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3552. |
|
Åbenlys Zelda-klon, men er alligevel sit eget. Og så samtidig så meget A Link To The Past - og det er jo ikke skidt. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3553. |
|
Alt for mange og alt for lette kampe plager det traditionelle JRPG, der til gengæld ofte brillerer med en spændende historie og et overvældende antal fine, dybe karakterer, der gør det besværet værd. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3554. |
|
Både selve spillet og kabinettet er lavet med respekt for oplægget, og giver tilsammen en engagerende og hektisk oplevelse. Det er meget scriptet, men dermed også tilpas afvekslende. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3555. |
|
Har ikke den "tunghed" man normalt forbinder med horisontale skydespil. Fornuftig balance og god afveksling. Dog til tider nogle urimelige dødsfald. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
3556. |
|
Mange figurer med mange minder. Generelt velfungerende og det er også et godt spil i denne konvertering, men nogle dumme design-beslutninger (EO) og den ubrugelige controller trækker ned. |
RJK |
4 |
5,7/10 |
3557. |
|
Grundlæggende interessant og stemningsfuldt. Bedre styring og puzzles end Syberia, men det er mere fra dén skuffe. Man lever sig aldrig rigtigt med eller forstår personerne. Slutningen skuffer stort. |
RJK |
3 |
5,6/10 |
3558. |
|
Genbrugsgameplay i nye omgivelser. Spillet fungerer for størsteparten og er generelt underholdende, men efterlader konsekvent en fornemmelse af ufærdighed og tvivlsom teknik. |
RJK |
3 |
5,6/10 |
3559. |
|
Det er bare ikke det samme at spille det på fjernsynet som i arcaden. Teknisk ligger det heller ikke for langt foran forgængeren til Saturn, hvilket er lidt skræmmende. |
RJK |
4 |
5,5/10 |
3560. |
|
Delphine går lidt frem i blinde med deres første adventure - det gør spilleren også til tider i forsøget på at finde de bittesmå objekter. Et flot spil, men uden humor. |
RJK |
2 |
5,4/10 |
3561. |
|
Pænt, men også en smule forudsigeligt og kedeligt klassisk adventure fra Westwood. Jeg kan ikke lade være med at tænke Simon The Sorcerer, som var en meget bedre oplevelse. |
RJK |
2 |
5,4/10 |
3562. |
|
Er værd at opleve for især den gennemførte stil, den forfriskende kække dialog og de sjove genrebevidste overraskelser, men man skal også udstå de markante spilmekaniske svagheder og trivialiteter. |
RJK |
2 |
5,4/10 |
3563. |
|
Begyndelsen lover meget godt, men den skæve sværhedsgrad kræver for mange ligegyldige kampe og udstiller den langsomme udvikling i historien og den jævne dialog. Bedre balance havde gjort underværker. |
RJK |
2 |
5,4/10 |
3564. |
|
En åbenlys kopi af Crazy Taxi, der samtidig er dårligere på omtrent alle områder - og i forvejen har originalspillet en hel del problemer. |
RJK |
2 |
5,4/10 |
3565. |
|
Fin nytænkning med den store verden og rollespilselementerne som fanger interessen, men til sidst bliver det spilmæssigt for ensformigt. Både baner og bosser er meget uinspirerede. |
RJK |
5 |
5,4/10 |
3566. |
|
Dungeon crawler der har enkelte nye idéer, men ellers er særdeles gammeldags, meget tidskrævende og bare gennemgående hardcore. For genrefans er der masser af timers spil (eller spild, om man vil). |
RJK |
3 |
5,3/10 |
3567. |
|
De fleste nyere amerikanske arcadespil er direkte dårlige, men det her er tydeligt bedre - godt hjulpet på vej af fint brug af fantastisk licens. Måske kan det endda vise sig at gemme på mere godt. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3568. |
|
Endnu et dansk 2d-skydespil, der på visse punkter har arcadekvaliteter. Grafikken er lækker, men gameplayet hænger på visse punkter grundet svigende kontrol. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3569. |
|
Sympatisk afveksling fra de sædvanlige skydespil, og kabinettet bidrager med fornemmelsen af at holde en tung brandslange. Afvekslingen er dog svær at få øje på, så det holder kun begrænset. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3570. |
|
Det er stadig sjovt at skyde alt ned i selskab med en kammerat, men immervæk bliver det i længden noget trivielt. Kontrollen er også noget tvivlsom. |
RJK |
2 |
5,0/10 |
3571. |
|
Sædvanligvis Bitmap Brothers-lækkert i design, grafik og lydside. Dog også noget tungt og ensformigt. AI-makkerens niveau er lidt som jeg husker spillet. Flot, men også noget klodset. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3572. |
|
Typisk action-licensspil, der gameplaymæssigt fungerer, men bestemt ikke byder på noget nyt. Narnia-stemningen er dog hjemme takket været en udmærket audiovisuel side. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3573. |
|
Bestemt ikke Sierras bedste, men stadig ganske underholdende. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3574. |
|
Ligeså meget bling og fart der er på både kabinettet og i spillet, ligeså overfladisk er det. Det hele er kaos uden kontrol, som er sjovt i tilpas små doser. Som sådan er det godt i tråd med serien. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3575. |
|
Der gik mange timer med dette, dengang et RPG betød at finde rundt i ensformede gange og kæmpe omfattende kampe med ensformige fjender. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3576. |
|
Standardiseret urealistisk arcaderacer gennem fire storbyer, der indeholder det meste - men som ikke bruger det til noget særligt. Sjovt et par gange i multiplayer, men heller ikke mere. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3577. |
|
Sødt nok lille RPG, som man godt kan spille, hvis der ikke er et bedre at kaste sig over. Fornuftig introduktion til genren. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3578. |
|
Flot og velproduceret Gauntlet-kopi, der gemmer på flere gode detaljer. Indenfor genren er spillet dog hæmmet af bogens begrænsede begivenheder, og genren er til stadighed en hæmning i sig selv. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3579. |
|
Generelt uskønt, ucharmerende og uoriginalt, men også grundlæggende underholdende som en åbenlys fantasy-kopi af Gears Of War. Som forbilledet noget ensformigt og langtrukkent, især i første halvdel. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3580. |
|
Nydeligt at se på og spilmekanisk fungerende, men derudover totalt generisk og intetsigende. Figurerne er direkte irriterende, mens historien aldrig når det mindste i dybden. Sjælløst og umotiveret. |
RJK |
2 |
5,0/10 |
3581. |
|
Shaun Southern gik fra 8 bit til 16 bit med bravour.
For sin tid rigtig godt racerspil, der med sin dybde fik det til at holde længe. God to spiller-mulighed. I dag nok for langsomt. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3582. |
|
Grundlæggende et charmerende og sympatisk bekendtskab, men rent spilmæssigt er det for generisk, grænsende til det kedelige, ligesom det i dets opbygning føles alt for trægt og gammeldags. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3583. |
|
Et simpelt og relativt velfungerende spil, som gør hvad det skal og ikke så meget mere. Verdenen er et spændende sted, som er sjovt at besøge, men banerne genbruges alt for meget. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3584. |
|
Musikken og universet er kærkomment genkendelige fra efterfølgerne, men hurtigt bliver den ensformige dungeon crawling kedelig og der er for lidt historie og personudvikling til at udfylde tomrummet. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3585. |
|
Gentagelserne er overvældende, alle baner virker identiske og historien er total volapyk. Men som kærlig reference til spilhistorien og jævnlig tidsfordriv på én time lange togrejser fungerer det. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3586. |
|
Præsentationsmæssigt generisk SRPG der primært adskiller sig ved høj sværhedsgrad og et unikt angrebssystem, som dog har store mangler. Kun for genrefans der kraftigt savner et utraditionelt gameplay. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3587. |
|
Det lidt forudsigelige gameplay og kluntede kontrol holdes oppe af en udmærket stemning. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3588. |
|
For få (ikke mindst gode) minigames og stadig mange begrænsninger. Alligevel det klart sjoveste partygame, jeg har spillet. Der er ikke så mange ventetider og tilfældigheder som i Mario Party. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3589. |
|
Noget så usædvanligt som et originalt platformspil. Er muligvis en del bedre hvis man for alvor formår at mestre bolden. Hvilket jeg åbenbart ikke gjorde... |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3590. |
|
Bedre og mere humorfyldt end King's Quest-spillene, men stadig plaget af dumme dødsfald, ulogiske gåder og svag præsentation. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3591. |
|
Bedre og mere humorfyldt end King's Quest-spillene, men stadig plaget af dumme dødsfald, ulogiske gåder og svag præsentation. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3592. |
|
Humoren i dialogen og fortælleteknikken bringer minder om storhedstiden fra 90'erne, men det er også det absolutte højdepunkt i en ellers ligegyldig historie i en kedelig verden og uden meget spil. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3593. |
|
Teknisk og spilmekanisk kompetent og velsmurt, men den MMO-agtige opbygning kombineret med manglende historie gør hurtigt oplevelsen ensformig og kedelig - og de kendte Tales-figurer hjælper ikke. |
RJK |
2 |
5,0/10 |
3594. |
|
Basalt velfungerende, men kampene bliver ikke rigtig sjove, og historien er en triviel omgang løben frem og tilbage. Selvom figurerne dermed bliver spillets force, så er de stadig ikke mindeværdige. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3595. |
|
Spirituel opfølger til Shadow Of Memories, dog uden samme dybde eller føling for figurerne. Momentvis dykker historien effektivt ned i paradokset ved tidsrejser, men spillet tager aldrig konsekvensen. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3596. |
|
Generisk lyspistolspil, der dog forbedres med fire spillere. Kildematerialet fra 2013-spillet er kvalitet, og pistolerne fungerer godt, men resten virker sjusket og billigt - herunder skærmkvaliteten. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
3597. |
|
Spændende omend forvirrende og uforløst historie, der lades i stikken af et ekstremt lineært forløb, hvor spilmekanikken er begrænset til at bevæge sig til det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. |
RJK |
2 |
4,6/10 |
3598. |
|
Det bedste af Larry-spillene, som jeg husker dem. Tilpas balance mellem humor og fornuft gjorde det både spilbart og underholdende. |
RJK |
2 |
4,6/10 |
3599. |
|
Mere af det samme. Stadig stemningsfuldt og underholdende. Stadig begrænset i forhold til bedre titler i genren. |
RJK |
2 |
4,6/10 |
3600. |
|
3d grafikken er selvfølgelig forældet i dag, men alt i alt har Wings ellers alt der skal til. Intet andet spil har leveret den stemning og indlevelse i krigen som dette. |
RJK |
2 |
4,6/10 |