401. |
|
Et spil hvor de indbyggede muligheder aldrig bruges ordentligt. Der ligger muligheden for et spændende gameplay, men designet er generisk og uden fokus. Grafisk også kedeligt. |
la0s |
05/09-06 |
3/10 |
402. |
|
Ok grafik. Kedeligt gameplay der mimer en hel genre, som Onimusha gjorde populær på PS2. Intet nyt at komme efter. |
la0s |
05/09-06 |
3/10 |
403. |
|
Horribelt at spille med joystick, men vandt rigtig meget, hvis man brugte det numeriske tastatur i stedet, grundet den øgede præcision. |
Wehner |
01/09-06 |
3/10 |
404. |
|
Sidescrollende shmup. Et af mine fem første computerspil og stadig ikke (helt) uden kvaliteter, selvom tidens tand bider hårdt - ikke mindst hvad længde angår. |
Wehner |
01/09-06 |
3/10 |
405. |
|
Masser af nye tiltag, fin lyd og en fed stemning. Desværre også plaget af uhyrlige maskinkrav, masser af bugs og en ellers imponerende fysik-motor, der desværre tit er mere til irritation end gavn. |
DeluxScan |
23/08-06 |
3/10 |
406. |
|
Så simplet og imødekommende, at det føles helt uskyldigt idag. Det er desværre også for simpelt og bliver let ensformigt. Underholder kun, hvis man har de nostalgiske briller på. |
Bede-x |
21/08-06 |
3/10 |
407. |
|
Kun første og sidste bane har nævneværdige kvaliteter. Resten er sløset spildesign i forskellige genrer. |
Bede-x |
21/08-06 |
3/10 |
408. |
|
Langsom og karaktermæssigt ubalanceret hjemmeversion. Spillet går ned efter bane 255, hvilket vi fandt ud af efter at Amstrad'en stod tændt i en uge. Det tæller jeg som gennemført. |
Wehner |
19/08-06 |
3/10 |
409. |
|
Scripted og upoleret Bond spil, der sætter stil over substans. Sørgeligt, særligt set i forhold til hvad Rare opnåede med licensen. |
Bede-x |
14/08-06 |
3/10 |
410. |
|
De forskellige perspektiver fragmenterer oplevelsen. Ydermere irriteres man over den korte våben rækkevidde og det historiemæssigt simple oplæg. Musikken er spillets lyspunkt, omend ikke dets redning. |
Bede-x |
14/08-06 |
3/10 |
411. |
|
Frustrerende design og grinagtig fysik. Burde metervare som dette ikke efterhånden mindst være middelmådigt? Heldigvis er oplevelsen kortvarig. |
Bede-x |
14/08-06 |
3/10 |
412. |
|
Flere forskellige spiltyper kombineres til et lille fem banet produkt, der ikke holder længere. Sammenlignet med Amiga versionen mere balanceret sværhedsgrad og ændrede køre/flyve sekvenser. |
Bede-x |
14/08-06 |
3/10 |
413. |
|
Mange moderne fighterspil kunne lære en del af Eternal Champions: Det hjælper ikke, at fylde mængder af options, karakterer og ligende ind i spillet, hvis ikke selve kampsystemet er i orden. |
Bede-x |
03/08-06 |
3/10 |
414. |
|
Som MegaCD versionen uden køre sekvenserne og med væsentlig ringere lyd. |
Bede-x |
03/08-06 |
3/10 |
415. |
|
"Great" serien af sportsspil på MS har dårligt ry, og Basketball er ingen undtagelse. Det er tilsyneladende næsten umuligt at tage bolden fra en modstander, uden at begå et frikat..? |
Wired Nicky |
31/07-06 |
3/10 |
416. |
|
Godt koncept der er virkelig dårligt udført. Dårlig lyd (den lyd der nu er) og meget rodet grafik og gameplay. Skuffende oplevelse. |
00Void |
15/07-06 |
3/10 |
417. |
|
Et virkeligt godt og sjovt koncept ødelægges af dårligt og rodet gameplay og dårlig grafik. Desværre. Dette spil ville klare sig bedere idag, på en moderne konsol. |
00Void |
15/07-06 |
3/10 |
418. |
|
Hvis ens bokser bare reagerede halvdelen af de gange man trykkede på knapperne, ville spillet måske være knapt så horribelt. En latterligt dårlig PunchOut-klon. |
KristensenSoU... |
14/07-06 |
3/10 |
419. |
|
Underligt. En uinspireret historie, koblet med et decideret problematisk grafisk udtryk og kedeligt gameplay, gør dette RPG til mere kuriosum end interessant i sig selv. |
la0s |
13/07-06 |
3/10 |
420. |
|
Jeg ved ikke hvad "Vans" havde tænkt på, da de i sin tid, gik igang med at udvikle dette fænomenalt dårlige spil. Lyd siden er elendig og grafikken kører langsomt og bug-fyldt. Et sørgeligt spil. |
Hanky |
05/07-06 |
3/10 |
421. |
|
Håbløs grafik og på mange måder ganske intetsigende. Figurerne er uinteressante, kampsystemet bliver hurtigt kedeligt, og banedesignet er mildt sagt ensformigt. |
Goodtimes |
09/06-06 |
3/10 |
422. |
|
Et på alle måder mislykket platformspil. Skidt kontrol der kun bruger den trykfølsomme skærm som en ekstra knap, og et banedesign der konstant forvirrer spilleren. Uforståelig historie. |
Chrono |
01/06-06 |
3/10 |
423. |
|
Spillet bliver meget hurtigt trivielt, og har få positive elementer. Til tider viser kampsystemet styrke, men bliver alt for ofte overskygget af andre problemer. Og Urban-temaet er irriterende. |
Cronoss |
31/05-06 |
3/10 |
424. |
|
Hele gennemspilningen af spillet virker som noget som man har set før og har derfor ingen originalitet. Trivielt på alle måde og tilmed med kedelig musik som ikke passer ind. |
Heman |
28/05-06 |
3/10 |
425. |
|
Et yderst middelmådigt wrestlingspil, men hvis man havde fokuseret mere på gameplayet, frem for kvindekroppens former havde dette været spilbart i mere end 5 min. |
KristensenSoU... |
25/05-06 |
3/10 |
426. |
|
Keeedeligt til helt spektakulære højder! Hyped som bare fanden, men var da godt nok slet, slet ikke det værd. En værre stinker, som man bør gå udenom! |
DeluxScan |
10/05-06 |
3/10 |
427. |
|
Trivielt og ligegyldigt er de ord der beskriver State Of Emergency bedst! |
Palsgaard |
09/05-06 |
3/10 |
428. |
|
Ved første øjekast er det flot og indbydende, men det gik meget hurtigt op for mig hvor middelmådigt og ensformigt det er. Som B2P nævner, er der et væsentligt bedre alternativ i Devil May Cry |
kidcaffeine |
30/04-06 |
3/10 |
429. |
|
Hvis dette er standarden for et vinter-OL spil, bliver jeg da personligt glad for, at der skal gå fire år inden næste rædsel udkommer. |
KristensenSoU... |
30/03-06 |
3/10 |
430. |
|
Ufattelig dårligt koncept, hvis der overhovedet er tale om et koncept. Der kan dog opstå meget små øjeblikkes kvalitetsglimt, ved multiplayer. |
Hanky |
23/03-06 |
3/10 |
431. |
|
Ufattelig tamt gameplay. Grafisk, umådelig grimt og jeg har rent subjektivt, meget svært ved at se nogen kvaliteter overhovedet. Kedeligt. |
Hanky |
19/03-06 |
3/10 |
432. |
|
Meget meget få kvaliteter. Konverteringen bliver aldrig sjov, grundet de mange grafiske fejl, langsom og dårlig styring og de år lange loadetider. Nu har jeg været flink :) |
Hanky |
19/03-06 |
3/10 |
433. |
|
Grafisk kantet og kedeligt, men spillets største problem er en alt for kompliceret og langsommelig styring. Næsten ligeså problematisk er kameravinklen, der forhindrer enhver timing af afleveringer. |
Chrono |
19/03-06 |
3/10 |
434. |
|
Skidt, skidt AI. Fuldstændig ubrugeligt som et seriøst alternativ til et spil poker med selv en gruppe chimpanser. |
DeluxScan |
18/03-06 |
3/10 |
435. |
|
Alene de lange loadetider er grund nok til at idømme spillet evig karantæne i ens reol, og gør man det slipper man da i det mindste også for at spille de ensformige mini-games spillet reelt består af. |
KristensenSoU... |
26/02-06 |
3/10 |
436. |
|
De få kvaliteter disse spil omend måtte have, synes fuldstændigt at være spoleret af tiden. Hvis man tilhøre 'den gamle skole', kan man måske finde en eller anden form af underholding i denne titel. |
Alf81 |
20/02-06 |
3/10 |
437. |
|
Screenshots kan på shooter fans virke lokkende. Men hold jer i skindet! Uhyggelig dårligt gameplay, spolere én hver form for nydelse dette spil kunne gemme på. |
Alf81 |
20/02-06 |
3/10 |
438. |
|
Minder på mange måder om et dårligt Amiga spil, både grafisk og gameplay mæssigt. Så frustrerende, irriterende og et så søm-svært spil, burde have et vanedannende element, men desværre... |
Alf81 |
19/02-06 |
3/10 |
439. |
|
Med dets kedelige grafiske design og tamme attitude, forvirrer og frustrerer dette spil mig meget. Og undskyldningen finder man ikke i gameplay'et. Forstår det simpelthen bare ikke... |
Alf81 |
19/02-06 |
3/10 |
440. |
|
Tja, hvis man SKAL fremhæve noget positivt så man sige, at menuerne er yderst brugervenlige. Selve spillet er en rædsel. |
KristensenSoU... |
30/01-06 |
3/10 |
441. |
|
Det er en elendig parodi på et Metal Gear-spil. Så snart du har klaret første bane skulle du kunne se at det på ingen måder ligner et Metal Gear-spil. |
hehe |
22/01-06 |
3/10 |
442. |
|
Alle de grundlæggende Zelda elementer forfindes her, men teknikken har sat for mange begrænsninger på oplevelsen. |
Bede-x |
13/01-06 |
3/10 |
443. |
|
Der er fortaget så mange nedskæringer for at få spillet til at køre på Snes, at det næsten ikke er spilbart længere. |
Bede-x |
13/01-06 |
3/10 |
444. |
|
Man føler sig konstant distanceret fra sit fly og har ingen fornemmelse for køre linjer. AI'en snyder groft både med våben og catch-up. Banerne ligner hinanden. Skuffende. |
Bede-x |
13/01-06 |
3/10 |
445. |
|
Tilfører serien mere dybde i et oplæg der tilnærmelsesvis minder om de mere moderne udspil i serien. Stadig for primitivt. |
Bede-x |
12/01-06 |
3/10 |
446. |
|
Meget langsomt og trægt. Der går ikke lang tid fra man tænder til, at styringen eller måske nærmere heltens manglende mobilitet begynder at irritere. |
Bede-x |
12/01-06 |
3/10 |
447. |
|
Selv af et beat 'em up at være er det usædvanligt ensformigt, kontrolmæssigt dårligt og generelt trist at banke igennem. Eneste højdepunkt er stemningen, især lydsiden. Resten er direkte sørgeligt. |
RJK |
10/01-06 |
3/10 |
448. |
|
Underligt - mere end dårligt - er de skiftende synsvinkler. Spillets egenlige problemer er en for uengagerende rammefortælling og et dårligt kampsystem. |
Bede-x |
10/01-06 |
3/10 |
449. |
|
Bortset fra at videosekvenserne er forbedret, er spillet nøjagtigt det samme som til Saturn. Lige mangelfuldt. |
Bede-x |
10/01-06 |
3/10 |
450. |
|
Gåder af svingende kvalitet, krydret med atmosfærisk FMV. Der skal dog mere til og være et spil. |
Bede-x |
10/01-06 |
3/10 |