151. |
|
Fremragende kampspil. Indeholder ufatteligt mange moves, og en dybde der gør, at man altid kan blive bedre. Desuden har det et utal af gamemodes, både i single og multiplay. |
Chrono |
02/11-03 |
8/10 |
152. |
|
Måske det bedste launchspil til PS2. Flot grafik og fremragende lydeffekter. Arcadebaseret lettilgængeligt gameplay. Et væld af forskellige tricks og sjove individuelle karakterer. Langtidsholdbart! |
Mads |
02/11-03 |
8/10 |
153. |
|
For fans af genren er der masser at tage fat på. Men dårlig og uens grafik trækker ned, og så er Gamecube'ens standard joypad ikke egnet til kampspil. |
Chrono |
02/11-03 |
6/10 |
154. |
|
På alle områder det perfekte RPG. De over 10 forskellige slutninger giver spillet en enorm holdbarhed. Bedst i sin tid, og endnu ikke overgået. |
Chrono |
02/11-03 |
10/10 |
155. |
|
Slet ikke med samme gennemslagskraft som Civilization, men på nogle punkter alligevel bedre og med mere charme. Dejlige minder om et aldeles dejligt spil, der har dybden med sig. |
RJK |
02/11-03 |
8/10 |
156. |
|
Det er dejligt at se sådan en klassiker tilbage. Teknisk flot og gameplayet er bevaret. Hardcore fans får deres udfordring - andre får det meget svært. |
RJK |
02/11-03 |
6/10 |
157. |
|
Et enormt RPG spil, med rigtig mange timers spil i. Historien virker tung og kedelig i forhold til Final Fantasy spillene, men fans af genren bør ikke give op. |
Chrono |
02/11-03 |
6/10 |
158. |
|
Relativt solidt kampspil, som dog blegner mod Segas og Namcos bedste. Desuden er figurerne stereotype og platte. I helhed bidrager DOA-serien ikke meget til genren. |
RJK |
02/11-03 |
6/10 |
159. |
|
Måske ikke ret dybt, men den gennemgående finish inden for specielt de kunstneriske aspekter gør det mindeværdigt. Og et godt bud på både moderne beat 'em up og Castlevania på én gang. |
RJK |
02/11-03 |
7/10 |
160. |
|
Stemningen, som skabes af den flotte grafik og lydside, er det bedste ved spillet, ja den er endda tæt på revolutionerende. Spillets gameplay er ikke noget specielt, men dog ganske godt. |
Chrono |
02/11-03 |
7/10 |
161. |
|
Et glimrende 2d-skydespil der kører overraskende flydende på PlayStation. Særdeles spilbart. |
RJK |
02/11-03 |
7/10 |
162. |
|
Dette spil startede krigen mellem Konami og EA. Udfaldet var det samme som nu om dage - Konami's spil var bedst, men EA solgte mest. |
Chrono |
02/11-03 |
7/10 |
163. |
|
Spændende setup spildes i begrænset og ustruktureret historie. Gameplay-mæssigt ellers et stort fremskridt fra Resident Evil, omend det stadig grundlæggende er det samme. |
RJK |
02/11-03 |
6/10 |
164. |
|
Det bedste arkadeprægede fodboldspil nogensinde. Komplet urealistiske resultater i multiplay, men en underholdningsværdi intet fodboldspil kan tangere. |
Chrono |
02/11-03 |
8/10 |
165. |
|
Perfekt kontrol over din karakter, lækker grafik i flotte miljøer. Nyskabende på flere måder. Mest underholdende platformer på PS2. |
Mads |
02/11-03 |
9/10 |
166. |
|
Et af de bedste fodboldspil for sin tid, men er siden overgået flere gange af Konami selv. Mangler flere landshold og gamemodes, men multiplayer delen er god underholdning. |
Chrono |
02/11-03 |
7/10 |
167. |
|
Simplistisk grafik og historie samt lidt for ubeskrevne personer. Alligevel fungerer det som helhed med Final Fantasy-charme og den begrænsede længde forhindrer det i at blive ensformigt. |
RJK |
02/11-03 |
7/10 |
168. |
|
Fint action platform spil med to skøre hulemænd i hovedrollerne. Kan spilles af 2 spillere samtidig, hvilket øger underholdningsværdien betydeligt. Desværre er spillet alt for kort. |
Chrono |
02/11-03 |
6/10 |
169. |
|
Det mest charmerende Square-spil siden Super Nintendoen. Det er klassisk japansk RPG og herlig underholdning. Til gengæld lever man sig aldrig helt med og historien udvikler sig lidt rodet. |
RJK |
02/11-03 |
8/10 |
170. |
|
Fantastisk spil med god historie og gode personer, der for alvor ændrede genren med sine mange kvaliteter. Om noget lider det af enkelte dårlige beslutninger i forsøget på at nå et bredere marked. |
RJK |
02/11-03 |
9/10 |
171. |
|
Delvis mislykket forsøg på at gøre serien voksen. Mangler charme og har gameplay-mæssige huller, som man kan ignorere og stadig få en stor oplevelse. Bedst uden sammenligning med resten af serien. |
RJK |
02/11-03 |
7/10 |
172. |
|
En særdeles vellykket blanding af Square's og Disney's magiske verdener. Et afvekslende gameplay, en god historie og noget lækkert musik samler sig til en stor spiloplevelse. |
Chrono |
02/11-03 |
9/10 |
173. |
|
Square forsøger igen at gøre Final Fantasy "voksen" og det går meget bedre denne gang. Flot og med mange timers underholdning. |
RJK |
02/11-03 |
8/10 |
174. |
|
Det måske bedste Zelda spil. En verden der er spændende at udforske, og masser af personer til at give den liv. Fantastisk dungeon og boss design, og et let tilgængeligt gameplay. |
Chrono |
02/11-03 |
9/10 |
175. |
|
Skelsættende for 20 år siden, men det er også meget lang tid i mediet. Dog er der tilpas dybde til at spillet stadig holder og det er langt sjovere end fx Space Invaders. |
RJK |
02/11-03 |
6/10 |
176. |
|
Gauntlet Legends med nye baner. Stadig ikke ret godt, men alligevel med den magiske Gauntlet-tiltrækning, hvor man ikke kan lade være med at spilde tiden med at smadre endeløse horder af monstre. |
RJK |
02/11-03 |
4/10 |
177. |
|
Let tilgængelig go-kart racing, der alligevel indeholder mange finesser som gør spillet svært mestre. Multiplayer delen er desuden noget af det sjoveste på N64. |
Chrono |
02/11-03 |
8/10 |
178. |
|
Det er ikke ret godt, men alligevel er der noget dumt tiltrækkende over det og sammen med tre venner er det værd at bruge tid på. Men det er egentligt ikke ret godt. |
RJK |
02/11-03 |
4/10 |
179. |
|
Et fremragende action spil med et godt kamp-system og en spændende historie. Kontrollen er god, og giver, med sine mange kombinationsangreb, mulighed for en stor variation i kampene. |
Chrono |
02/11-03 |
7/10 |
180. |
|
Virkelig godt koncept, humor, fremragende musik og herlig multiplayerunderholdning. Men antallet af sange lader virkelig meget tilbage at ønske og oplevelsen irriteres til tider af ventetider. |
RJK |
02/11-03 |
7/10 |
181. |
|
Formentligt det mest karismatiske og bemærkelsesværdige beat em up. Men det er et beat em up og i længden holder de ikke i mere end de ti minutter, som spillet tager at gennemføre. Desværre. |
RJK |
02/11-03 |
6/10 |
182. |
|
Selvom det grundlæggende minder om Lemmings, så er det alligevel et af de mest originale spil på Gamecube. Tidsbegrænsningen løfter spillets sværhedsgrad lidt, men alligevel så føles det alt for kort. |
Chrono |
02/11-03 |
7/10 |
183. |
|
Måske nok en problematisk PlayStation-konvertering af et klichéfyldt RPG, men solid 2d-charme kan redde meget. Absolut værd at kigge nærmere på for genrefans. |
RJK |
02/11-03 |
6/10 |
184. |
|
Dejligt hurtigt kampsystem der sammen med gode replikker let gør det op for klare klichéer i en solid omgang RPG-underholdning. Genrens højdepunkt på Dreamcast. |
RJK |
02/11-03 |
7/10 |
185. |
|
Sødt nok lille RPG, som man godt kan spille, hvis der ikke er et bedre at kaste sig over. Fornuftig introduktion til genren. |
RJK |
02/11-03 |
5/10 |
186. |
|
Mario's første tur i go-kart er meget vellykket. Gameplay'et indeholder ikke så mange finesser som de senere udgaver, og det er da også kun i multiplay, at spillet når sine efterfølgeres højder. |
Chrono |
02/11-03 |
7/10 |
187. |
|
Måske det bedste spil jeg har spillet. Med en perfekt kontrol udforsker man en enorm planet fyldt med hemmeligheder, fede bosser, flot grafik og noget af det bedste musik på Super Nintendo. |
Chrono |
02/11-03 |
9/10 |
188. |
|
Teknisk milepæl, der kombinerer solidt gameplay med humor og opfindsomhed. Bedre bliver det ikke på MegaDrive og på flere punkter må selv Metal Slug være misundelig. |
RJK |
02/11-03 |
8/10 |
189. |
|
Imponerende grundkerne - warthogen er overbevisende - men det hele skæmmes af de mange gentagelser og de uinspirerede baner. Sjovt som konsol FPS i multiplayer, kedeligt alene. |
RJK |
02/11-03 |
7/10 |
190. |
|
Spillet starter godt, og bliver hurtigt decideret fremragende. Desværre virker de sidste 20 timer ualmindeligt ufærdige, og man ledes bare passivt gennem spillets, i øvrigt rigtig gode, historie. |
Chrono |
02/11-03 |
5/10 |
191. |
|
Har sine kitschede højdepunkter, men gameplayet er for simpelt og i længden alt for trivielt. Blandt lyspistolspil er Time Crisis-serien meget bedre og synes man om zombierne bør man gå efter Typing. |
RJK |
02/11-03 |
4/10 |
192. |
|
Alene den audiovisuelle oplevelse sælger dette spil for mig. Det er smukt på en helt unik måde og fremstår eksemplarisk. Selve spiloplevelsen er også noget specielt. |
RJK |
02/11-03 |
8/10 |
193. |
|
Interessant - omend uopfindsomt - potentiale spildt i håbløst kampsystem, usammenhængende historie og for mange gentagelser. |
RJK |
02/11-03 |
3/10 |
194. |
|
God futuristisk mode7 racer. Bliver dog kedeligt i længden på grund af et ret begrænset antal baner. |
Chrono |
02/11-03 |
6/10 |
195. |
|
På grænsen til det perfekte i styring, banedesign, opgaver og alle gameplay-mæssige aspekter. Desværre glider det hele så godt, at man savner mere. Meget mere. |
RJK |
02/11-03 |
8/10 |
196. |
|
Fornøjeligt Zelda inspireret eventyr med Fedtmule og søn. Sværhedsgraden er måske en smule for lav, men så kan de yngste være med. |
Chrono |
02/11-03 |
6/10 |
197. |
|
Mange interessante aspekter - store hære og asiatisk historie - men hvor meget indflydelse har man egentligt? En udmærket oplevelse, men ikke noget man vender tilbage til. Strategisk begrænset. |
RJK |
02/11-03 |
5/10 |
198. |
|
Et udmærket kampspil der dog aldrig når op i Street Fighter 2 klasse. Et omfattende combo-system og masser af forskellige moves gør, at spillet tager lang tid at lære. |
Chrono |
02/11-03 |
6/10 |
199. |
|
Klassisk platformaction når det er bedst. Herlig stil, herlige figurer og herligt gameplay. En moderne klassiker. |
RJK |
02/11-03 |
8/10 |
200. |
|
Hvad der først virker spændende, drukner lynhurtigt i forfærdeligt langsomme kampe og andre tidsudtræk. Kun for de meget tålmodige. |
RJK |
02/11-03 |
3/10 |