601. |
|
De fleste puzzles er ikke specielt godt udført og den lave sværhedsgrad hæves ofte, ved at gøre gåderne mere uoverskuelige, frem for mekanisk komplekse. Visuelt ensformigt og plottet for overfladisk. |
Bede-x |
1 |
5,0/10 |
602. |
|
Det er ærgeligt at frameraten er så lav, for på alle andre punkter, er der faktisk tale om en forbedring af forgængeren. |
Bede-x |
2 |
5,0/10 |
603. |
|
Det er ærgeligt at frameraten er så lav, for på alle andre punkter, er der faktisk tale om en forbedring af forgængeren. |
Bede-x |
2 |
5,0/10 |
604. |
|
Prøver at introducere genrens nye landvindinger, samtidigt med at de gamle dyder fastholdes. Virker lidt forvirrende og lidt ufærdigt, men i det mindste er frameraten bedre end Seeds of Evil. |
Bede-x |
1 |
5,0/10 |
605. |
|
Prøver at introducere genrens nye landvindinger, samtidigt med at de gamle dyder fastholdes. Virker lidt forvirrende og lidt ufærdigt, men i det mindste er frameraten bedre end Seeds of Evil. |
Bede-x |
1 |
5,0/10 |
606. |
|
En svag konvetering af et glimrende spil. Der er stadig en del og hente, men hvorfor ikke hente det på PC? |
Bede-x |
6 |
5,0/10 |
607. |
|
Det er teknologien som sætter begrænsningerne her, da idéerne og musikken stadig er så storslået, som da det kom. Mellemsekvenserne er(ikke af eget valg) humoristiske. |
Bede-x |
1 |
5,0/10 |
608. |
|
Kun første og sidste bane har nævneværdige kvaliteter. Resten er sløset spildesign i forskellige genrer. |
Bede-x |
4 |
4,8/10 |
609. |
|
Så primitivt som det er, så formår det stadig at underholde. Bør spilles i små doser, da spillet gentager sig selv lige så ofte som musikken. |
Bede-x |
7 |
4,7/10 |
610. |
|
Fremstår flot, farverigt og sympatisk - noget man ikke har lyst til at kritisere - men styringen er unødigt bøvlet og omstændelig i forsøget på at være innovativ, samtidigt med spillet er for kort. |
Bede-x |
3 |
4,7/10 |
611. |
|
Virker som om det pludselig skifter til en helt anden engine et stykke inde i spillet. Ikke specielt godt op til da, men det er et glimrende eksempel på hvor usammenhængende spillets elementer er. |
Bede-x |
3 |
4,7/10 |
612. |
|
Rækkenvidden på ens våben er så irriterende kort at det næsten føles som Ys bump-system med knaptryksimplementering. Dét kombineret med en tom detaljeløs verden skæmmer det overordnede indtryk. |
Bede-x |
3 |
4,7/10 |
613. |
|
Lider under frygtelig stil forvirring med de digitaliserede aktører, mens både fjende- og især banedesign ofte er uinspirerende. Inden under de utiltalende lag er det dog stadig Shinobi. |
Bede-x |
3 |
4,7/10 |
614. |
|
Meget kort udvidelse der på sin vis er udmærket udført, men også mister meget af det der gjorde hovedspillet så indbydende ved at være indelukket og begrænset. |
Bede-x |
2 |
4,6/10 |
615. |
|
En forsættelse der vender alt på hovedet og dermed ødelægger det gode fra originalen. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
616. |
|
Med så mange overflødige udgivelser kunne man håbe at serien snigmyrdede sig selv, men om ikke andet har Ubi til fulde bevist, at de i genre regi sidder enevældig på genbrugets og gentagelsens trone. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
617. |
|
Typisk SSI spil, der ligesom de andre baserer sig på D&D systemet. Det betyder, at kampene stadig besidder den nødvendige strategiske balance til at kunne underholde. Det kan resten af spillet ikke. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
618. |
|
Fokuserer ligesom Alien Soldier på boss kampe og prøver at være kreativ. Men alt ære og respekt for originalitet, så er det her simpelthen for langt ude. Endvidere savner konceptet dybde. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
619. |
|
Selv ikke coop kan skjule hvor hurtigt det bliver kedeligt at løbe fra A-B i de samme få områder gentagne gange med spildtids gøremål og et lettere kluntet kampsystem som eneste underholdning. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
620. |
|
Tabet af multiplayer funktionen koster, men konveteringen prøver at rette op på det, ved at inkludere en ny singleplayerdel. Det er bare ikke nok. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
621. |
|
Nærmest intet af det der definerede Minecraft, har formået bevaring ved overførslen og tilbage er en simpel Diablo klon i et Minecraft skin. Hurtigt overstået og lige så hurtigt glemt. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
622. |
|
Stor æstetisk oplevelse da det kom. Idag er det musikken som holder bedst. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
623. |
|
Vrider alt hvad det kan ud af værtsmaskinen. Så omfattende og imponerende som 8-bit rollespil bliver. Genren kræver desværre mere nu om stunder. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
624. |
|
Så vidunderligt som det var for 15+ år siden, lige så svært er det og vende tilbage til idag. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
625. |
|
Ufokuseret design. Udviklerne har haft for travlt med at demonstrere, hvor meget man kan have på en CD. Resultatet bliver flere forskellige skydespil/perspektiver, der alle ligger under middel. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
626. |
|
Der er noget fascinerende ved layoutet, hvor man kan se hele banen på en gang og det virker fremragende. Problemet er banen i ental. Det er alt for lidt. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
627. |
|
Ligeså velstruktureret som det første, men stadig kun en bane. Og det er stadig for lidt. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
628. |
|
En svagere skabelon end de tidlige Zelda og Metroid spil, selvom det fint kan begå sig i selskab med disse. Dateret af de repetetive baggrunde, mekaniske irritationer og for meget flickering. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
629. |
|
Stilen er hyggelig, menuerne rare og overskuelige. Karakterene er dog papirtynde og spillet lider under for mange gentagelser. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
630. |
|
En kortvarigt og begrænset oplevelse der er set bedre i genren såvel som i serien. 32x delen er simple variationer over arcade mode og coop er ligeledes halvhjertet implementeret. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
631. |
|
For hver ting der virker, er der to der fejler. Virker ufærdigt, som om det blev udgivet for tidligt. |
Bede-x |
5 |
4,3/10 |
632. |
|
Politiet bringer her en efterlysning på den gerningsmand, der stod bag overfaldet på Wolfenstein franchisen. Manden beskrives som langtrukken, iført XP og levels og går under kaldenavnet AAA. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
633. |
|
Sparsommeligt med dårlig backtracking der trækker tiden, en boss man med små variationer møder seks-syv gange og alligevel tager det kun få timer at gennemføre med det hele. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
634. |
|
De tekniske mangler overskygges af den elendige netkode som igen overskygges af det stive ikke responsive gameplay. Dertil tilføjes dårlige kameravinkler og sære sceneskift. Ufærdigt. |
Bede-x |
2 |
4,1/10 |
635. |
|
Frygtelig restriktivt kamera når man er off-host, føles sløvt og ikke responsivt med input. Plottet er svært at huske, selv hvis man forsøger og så kører det tilmed dårligt. |
Bede-x |
2 |
4,1/10 |
636. |
|
Frustrerende design og grinagtig fysik. Burde metervare som dette ikke efterhånden mindst være middelmådigt? Heldigvis er oplevelsen kortvarig. |
Bede-x |
3 |
4,1/10 |
637. |
|
Som MegaCD versionen uden køre sekvenserne og med væsentlig ringere lyd. |
Bede-x |
3 |
3,8/10 |
638. |
|
På det rent personlige plan holder jeg både af spillet, stemningen og selv den floaty kontrol, men objektivt mærkes det tydeligt, at det er fra en transitions periode og det er alt for kort. |
Bede-x |
3 |
3,8/10 |
639. |
|
Et interressant forsøg på at bryde med lineariteten i spil, men udstiller også problematikkerne ved at forfølge den
retning. Alt for eksperimenterende, ufokuseret og usikkert. |
Bede-x |
3 |
3,8/10 |
640. |
|
Afsindigt dårligt udspil i Shinobi serien, hvor stort set alt er gået galt. Det kan ikke engang scrolle ordenligt. Sega burde skamme sig. |
Bede-x |
2 |
3,7/10 |
641. |
|
Det buldrer og det brager, så man næsten ikke kan se, hvad der forgår på skærmen, spillet tilsyneladende opslugt af sig selv. Ingen spændingskurve, ingen klimakser. Blot gentagelse på gentagelse. |
Bede-x |
2 |
3,7/10 |
642. |
|
Grafisk videre udvikling af Pit Fighter. Vægten er lagt på de overfladiske elementer som stil og blod. Gameplaymæssigt kedeligt. |
Bede-x |
2 |
3,7/10 |
643. |
|
Den kompetente svingemekanik er eneste lyspunkt, ikke kun ved styringen, men også ved resten af spillet, der præges af kedelige og ofte gentagende missions- og fjendetyper, samt mange crashbugs. |
Bede-x |
1 |
3,5/10 |
644. |
|
Anstrenger sig for at efterligne Elder Scrolls spillene, men formår kun overbevisende at kopiere antallet af bugs. En rigtig pap verden og styringen er dårlig. |
Bede-x |
1 |
3,5/10 |
645. |
|
Helt ekstrem langsom og enerverende pacing hvor spændingen suges ud af spillet sekund for sekund, indtil man ikke kan mere. Endvidere er der mekaniske fejl i forbindelse med perspektivet. |
Bede-x |
1 |
3,5/10 |
646. |
|
Man føler sig konstant distanceret fra sit fly og har ingen fornemmelse for køre linjer. AI'en snyder groft både med våben og catch-up. Banerne ligner hinanden. Skuffende. |
Bede-x |
1 |
3,5/10 |
647. |
|
Flere forskellige spiltyper kombineres til et lille fem banet produkt, der ikke holder længere. Sammenlignet med Amiga versionen mere balanceret sværhedsgrad og ændrede køre/flyve sekvenser. |
Bede-x |
1 |
3,5/10 |
648. |
|
Med så mange indholdsløse quests i standardpakken at man giver Ubisoft Game kamp til stregen, føles det fuldstændigt formålsløst med en udvidelse der tilføjer yderligere. |
Bede-x |
1 |
3,5/10 |
649. |
|
Underligt - mere end dårligt - er de skiftende synsvinkler. Spillets egenlige problemer er en for uengagerende rammefortælling og et dårligt kampsystem. |
Bede-x |
1 |
3,5/10 |
650. |
|
Mange moderne fighterspil kunne lære en del af Eternal Champions: Det hjælper ikke, at fylde mængder af options, karakterer og ligende ind i spillet, hvis ikke selve kampsystemet er i orden. |
Bede-x |
1 |
3,5/10 |