51. |
|
Gammel grafik, dårlige tegneseriesekvenser og lidt besværlig kontrol. - Men kan man se forbi problemerne er Max Payne stadig sjovt og underholdende. |
04/02-05 |
6/10 |
52. |
|
Ikke helt på højde med Tetris-klassen, men Chu Chu er alligevel et hyggeligt puzzle-spil, med lidt begrænset leve-tid. |
15/05-04 |
6/10 |
53. |
|
Morsom 3D platform, med flot og glidende grafik i alle pastelfarver. Fang-aber-missionen giver et godt lille twist i gameplay'et. Lidt speciel kontrol. Har lidt tendens til ensformighed. |
15/05-04 |
6/10 |
54. |
|
Kedeligt som 1player, men alletiders som 2player. Gameplayets simplicitet og sparsomlighed giver spilleren lov til at udfolde sig, men bliver overhalet indenom af N64-versionen |
12/03-04 |
6/10 |
55. |
|
Rimeligt begrænset 1player oplevelse, men North & South et ganske langtidsholdbar 2player spil. Dejligt simpelt, så alle kan spille med. |
10/03-04 |
6/10 |
56. |
|
Er ikke grafisk enestående, men har en god storyline og en atmosfære der oser af kvalitet. Største svaghed er dog spillets længde, der kræver uhæmmet meget tålmodighed. |
10/03-04 |
6/10 |
57. |
|
På daværende tidspunkt, det bedste bud på 3D fodbold til PS1. Blegner dog meget i forhold til nutidens standard. |
08/03-04 |
6/10 |
58. |
|
Glimrende 'agent-adventure', og en sjov James Bond inspireret historie. De små action-minispil burde dog have været udeladt. |
18/01-04 |
6/10 |
59. |
|
Grafisk flot crime'n'driving, der måske nok banede vejen for GTA3. Sjovt i starten, men Driver er kedeligt i længden og missionerne byder på alt for lidt variation. |
18/01-04 |
6/10 |
60. |
|
Flot og hamrende svært bil-arcade. Mangler dog tydeligvis nogle flere options, og virker til tider som et 'work-in-progress' spil, der lagde grund for 2'eren. |
18/01-04 |
6/10 |
61. |
|
Rigtig flot grafik, men også et langsomt og adrenalin-fattigt shoot'em up. Bag facaden er der ikke nok 'kød' på gameplay'et. |
18/01-04 |
6/10 |
62. |
|
Den traditionelle omgang slå-hinanden-til-plukfisk. Ikke meget nyt, men ligger Tekken-spillene i fingrene, så er det svært at komme udenom. Tag-muligheden burde kunne fravælges. |
03/01-04 |
6/10 |
63. |
|
Flot glidende grafik, og en rimelig god udfordring. Dog for lidt variation i gameplayet og virker til tider som en eksperimental udgivelse, end et egentlig færdiglavet spil. |
31/12-03 |
6/10 |
64. |
|
Et spil med fodfejl, manglende finish og ualmindelig mange bugs, men kudos til Respawn for at give os en god sværhedsgrad og endelig et godt SW spil. |
06/04-20 |
7/10 |
65. |
|
En fin og respektfuld måde at hylde en mangeårig spil-antologi med musikken som fællesnævner. Dog et let tilgængeligt casual spil. |
13/07-19 |
7/10 |
66. |
|
Tetris kombineret med en adaptiv musikalsk indlevelse viser sig at være en pokkers god idé, og tilføjer en ny dimension ovenpå et solidt, gammelt gameplay. |
13/07-19 |
7/10 |
67. |
|
Ekstrem simpel deduktion-puzzle hvor man lærer at udelukke og trække fra. Køb aldrig dette spil, hvis du svært ved at slukke for puzzle-games. Du vil leve i en klods-verden i flere uger. |
22/08-18 |
7/10 |
68. |
|
Opslugende og simpelt rhythm-spil med stilfuld japansk pop-stemning. Kan blive meget svært på de højere niveauer. Husk høretelefoner og hold din egen fest. |
11/12-17 |
7/10 |
69. |
|
Broken AI, irrelevant openworld-fyld og flad historie, men The CIty of Glass skinner stadig for Mirror's Edge-fans der elsker flowet i first-person-parkour. Bedre end sit rygte. |
03/10-17 |
7/10 |
70. |
|
Uncharted 4 en halv. En tilpas mere kompakt historie med Naughty Dogs action-ekspertise (bedre end mange actionfilm). Meget genkendelse fra tidligere spil, høj standard og lidt mere kønsdemokratisk. |
10/09-17 |
7/10 |
71. |
|
Langt flottere end forgængeren, men også en mindre downgrade i forhold til historie, gameplay og balance. Burde have været dybere, mere mørkt og mere voldeligt. |
20/05-17 |
7/10 |
72. |
|
Knivskarp platformer god respons og hairwhip, som dog har lidt sparsomt med levels, ulogiske smågåder og en backtracking med dårligt flow. Musik og stil er enestående! |
29/04-17 |
7/10 |
73. |
|
Artsy og humanistisk walking simulator om ensomhed. Flot og indlevende miljø, som desværre forringes af performance-problemer. Tomhedsfølelsen kommer lidt ind under huden. |
11/02-17 |
7/10 |
74. |
|
Kompakt, varierende, tempofyldt SP campaign med fedt leveldesign og stærk pacing. En bedre eksekveret FPS campaign skal man lede længe efter. |
09/12-16 |
7/10 |
75. |
|
Uendelig charme og skæv spilperle for det smalle marked. Har ikke helt samme smukke integration mellem virkelighed og spilrum som Vita versionen, men tæt på. Mere sjovt end svært. |
26/02-16 |
7/10 |
76. |
|
Hvad spillet mangler i sværhedsgrad og længde, har det til gengæld i håndtegnet sjæl og dedikation til filmens univers. En "diamond in the rough" (undskyld). |
28/04-15 |
7/10 |
77. |
|
Kort oplevelse som jeg genspiller umiddelbart efter for at udforskre potentialet. En fest at spille i 3D, men helst på en New 3DS, da det er svært at holde skærmen stille. |
20/02-15 |
7/10 |
78. |
|
Historien er ufokuseret og ligegyldig, men resten er et slaraffenland af en pirat-forlystelsespark med en skelsættende atmosfære. |
03/07-14 |
7/10 |
79. |
|
Morsomt og wacky konsol-adventure med masser af personlighed. Ret nemt for øvede spillere, og ikke langt, men en fantastisk fritidsbeskæftigelse hvis dine øvrige spil minder for meget om arbejde. |
28/05-14 |
7/10 |
80. |
|
Genforener måske ikke sandkassen med gameplayet, men genfinder nogle af de kvaliteter der gjorde GTA 3 og Vice så rablende underholdende. |
20/04-14 |
7/10 |
81. |
|
Vertikal platformer med elementer fra Terraria og Boulder Dash. Fængslende, underholdende og en nydelse at spille, men nok lidt for nemt for nogen. |
01/04-14 |
7/10 |
82. |
|
Stodder-spil for alle pengene, med en ligegyldig historie og en teknisk coolness-faktor som fejer benene væk. Et vanvittigt koncept som lykkedes til fulde. |
04/02-14 |
7/10 |
83. |
|
Som altid state-of-the-art fysik, gode boards og dedikeret til Star Wars universet. Men også et board med Clone Wars - det er lidt som at urinere på en SW fan. |
03/10-13 |
7/10 |
84. |
|
Rustik shooter med en dyster, ensrettet SP campaign og sjov Zombie coop mode. Men på bundlinen er der ikke tilstrækkeligt argument for ejerskab, hvis man i forvejen har MV2. |
24/08-13 |
7/10 |
85. |
|
Glimrende action med vanvittigt højt tempo, knivskarp grafik og en vaskeægte arcade følelse - perfekt til det hurtige spilfix. Man kan næsten mærke duften af friture. |
21/05-13 |
7/10 |
86. |
|
Lidt sløset præsentation, men kampenes kerneværdier er solide, simple og umætteligt underholdende. "Arhh, lige én kamp til" .... og så glemte jeg sengetiden. |
18/12-12 |
7/10 |
87. |
|
Fint lille casual game, skabt til 3D skærmen. Kan spilles af alle mennesker. Man skal dog helst finde det på tilbud, grundet det beskedne indhold og den overfladiske karriere. |
19/11-12 |
7/10 |
88. |
|
En tydelig højere produktionsværdi end forgængeren. Mere varation, rigtig god musik og mange flere gimmicks. Den syngende robot-boss er priceless. |
04/11-12 |
7/10 |
89. |
|
Zen manifesterer sig igen med en stærk fysik-engine til pinball spil. 3D effekten er ok. Fire pinball spil for en beskeden pris gør det perfekt til casual gaming. |
25/10-12 |
7/10 |
90. |
|
Formstøbt gamle SSX-veteraner, men nytilkomne og casual gamers vil måske afskrækkes. Dertil er det lidt for avanceret. Det klassiske koncept er suverænt, men de nye gimmicks er irriterende. |
05/06-12 |
7/10 |
91. |
|
Et sadistisk musikspil, som kræver alt koncentration, dræner den mentale energi og straffer et nanosekunds uopmærksomhed. Til gengæld en euforisk og bevidsthedsudvidende spiloplevelse. |
13/05-12 |
7/10 |
92. |
|
Ikke så imponerende i starten, men en arcade racer der vokser i underholdningsværdi og løbende tilføres gode updates. Tændes når jeg har brug for et solidt adrenalinsus. |
16/01-12 |
7/10 |
93. |
|
Lækkert 2D design og gennemførte banedesigns. Passende sværhedsgrad, boss-puzzles og masser af ekstraskatte. Et klassisk platform med et par nye påfund, uden at være en revolution. |
02/01-11 |
7/10 |
94. |
|
100% tilfredshedsgaranti for GOW fans ... men trods det tekniske show, den suveræne grafik og den velfortalte historie - så synes jeg alligevel at jeg var mere deltagende i 1'eren. |
19/10-10 |
7/10 |
95. |
|
Jeg elsker stilen, og det friske forsøg på at nytænke fps genren. Kontrollen er overraskende intuitiv. Eneste problemer er trial-and-error rutinen og historien. |
16/09-10 |
7/10 |
96. |
|
Er man kreativ, opfindsom, fantasifuld og engageret - Så er D.I.Y. et slaraffenland af potentiale. Andre skal nok købe færdiglavede spil. |
03/06-10 |
7/10 |
97. |
|
Alletiders kombi af puzzle og point-and-click adventure, med stor underholdningværdi. Udfordringen er dog ikke for de mindste, og det er svært ikke at bruge en walkthrough på nettet. |
18/04-10 |
7/10 |
98. |
|
Tynd historie i et uopfindsomt banedesign - men cartoon-stilen og sværdkampe med MotionPlus gør spiloplevelsen helt unik. Red Steel 2 er i min Wii top10. |
16/04-10 |
7/10 |
99. |
|
Tror aldrig jeg har skræl grinet så meget over et spil. - Man mærker virkelig Michel Ancels innovative hånd i dette, ubestrideligt, bedste Rabbid spil. |
01/02-10 |
7/10 |
100. |
|
Små ninjaer med små ambitioner - som så til gengæld kommer i mål. Stærk underholdende, men relativt kort - og ikke så meget replay-value. Find det helst på tilbud. |
30/01-10 |
7/10 |