101. |
|
Gammel grafik, dårlige tegneseriesekvenser og lidt besværlig kontrol. - Men kan man se forbi problemerne er Max Payne stadig sjovt og underholdende. |
04/02-05 |
6/10 |
102. |
|
Ganske enkelt: TimeSplitters F.P. KAN ikke blive kedeligt. Der er tilpas stor variation og utrolig meget spilleglæde og højt tempo. Klart blandt de bedste FPS'er på PS2. |
21/02-06 |
8/10 |
103. |
|
Genforener måske ikke sandkassen med gameplayet, men genfinder nogle af de kvaliteter der gjorde GTA 3 og Vice så rablende underholdende. |
20/04-14 |
7/10 |
104. |
|
Genkalder de kvaliteter som gjorde mig afhængig af GTA3: Legefuld, uforpligtende, underholdende og eksplorativt. Det er ikke stort, men har en kæmpe morskabs-faktor. |
30/12-11 |
8/10 |
105. |
|
Glimrende 'agent-adventure', og en sjov James Bond inspireret historie. De små action-minispil burde dog have været udeladt. |
18/01-04 |
6/10 |
106. |
|
Glimrende action med vanvittigt højt tempo, knivskarp grafik og en vaskeægte arcade følelse - perfekt til det hurtige spilfix. Man kan næsten mærke duften af friture. |
21/05-13 |
7/10 |
107. |
|
God ganster-historie, interessante karakterer og et flot miljø. Men gameplay-mechanics er rutinebaserede og den åbne by virker som et spildt potentiale i et stramt lineært spil. |
28/04-22 |
6/10 |
108. |
|
God platformer med sjove varierende levels. Dog lidt lineært og med meget fokus på tekniske kvaliteter. |
08/01-08 |
7/10 |
109. |
|
Gode tables fra forskellige perioder, fint suppleret med lidt baggrundshistorie om hvert table. Masser af fan-value. Præsentationen ligner noget fra 1992 og fysikken mangler lidt smæld. |
15/07-19 |
6/10 |
110. |
|
Grafisk flot crime'n'driving, der måske nok banede vejen for GTA3. Sjovt i starten, men Driver er kedeligt i længden og missionerne byder på alt for lidt variation. |
18/01-04 |
6/10 |
111. |
|
Grafisk gennemført, og fedt level-design. Dog nogle problematiske små-fejl, som heldigvis blev rettet i SSX Tricky. |
13/05-04 |
7/10 |
112. |
|
Grafisk imponerende og klart i elite-klassen af starwars spil. De lange missioner kan dog sætte tålmodigheden på en seriøs prøvelse. Ikke et spil for de utålmodige. |
05/06-04 |
7/10 |
113. |
|
GRID 2 gør tingene godt, i stedet for favne bredt. Fantastisk fysik med arven i arcade raceren, og en brølende tilbedelse af hestekræfter burde vække fartdjævlen hos enhver. |
04/06-13 |
8/10 |
114. |
|
GT4 er et stilet og gennemført kvalitetsprodukt i selv de mindste detaljer. For bil-fans er det en drøm, men konceptet kan også blive lidt trivielt. |
14/11-06 |
7/10 |
115. |
|
Gyroscope-funktionen er overraskende velfungerende og præcis. Langtidsholbart og fantastisk orginalt. Eneste problem er at man ligner en idiot når man spiller det i toget. |
13/02-06 |
8/10 |
116. |
|
Gåderne er lidt for lette, for de øvede quest-spillere, men SQ3 er endnu et fremragende 3D-adventure, men sjove ideer og vanvittige referencer til sin egen genre. |
12/04-04 |
7/10 |
117. |
|
Handlingen og gåderne er 2 vidt forskellige verdener i 7th guest. Daværende grafisk imponerende, men også en kort éngangsoplevelse |
18/01-04 |
5/10 |
118. |
|
Har de samme små irritationsmomenter som den oprindelige RE, og predefinerede kameravinkler virker outdated. Tilgengæld er den grafiske side pumpet så godt op, at gensynet er sublimt. |
09/05-06 |
8/10 |
119. |
|
Har ikke den samme kvalitets-touch som Amiga-versionen havde i sin tid, og set i nutidens lys er strategi-delen simpelthen for simpel. Egnet for kortvarig interesse. |
15/05-04 |
4/10 |
120. |
|
Har skamspillet Time Crisis for konstant at forbedre min score med en brøkdel af et sekund. Pistolens respons er uovertruffen og præcis. |
23/03-10 |
8/10 |
121. |
|
Hektisk, stressende, masser af udenadslære, og samtidig et enestående shoot'em up. Lækkert fjende-design, fantastiske baggrunde og dybt irriterende musik. |
04/10-05 |
8/10 |
122. |
|
Herligt smagløst rail-shooter. En grafisk katastrofe - men det passer sjovt nok godt ind i spillets b-films stemning. Udskiller sig med din grove stil og attitude. |
31/05-09 |
7/10 |
123. |
|
Historien er ufokuseret og ligegyldig, men resten er et slaraffenland af en pirat-forlystelsespark med en skelsættende atmosfære. |
03/07-14 |
7/10 |
124. |
|
Hvad spillet mangler i sværhedsgrad og længde, har det til gengæld i håndtegnet sjæl og dedikation til filmens univers. En "diamond in the rough" (undskyld). |
28/04-15 |
7/10 |
125. |
|
Hvis man - som mig - bare ikke kan få nok af puzzles og tetris-kloner, så er Lumines II et sikkert køb. Nemt at mestre, masser af dybde, cool soundtrack |
08/01-08 |
8/10 |
126. |
|
Hvis man syntes det er dumt at klappe, tale og lege med en digital hund, burde man holde sig væk. Hvis man hopper med på vognen, så er Nintendogs et glimrende spil-koncept. Engagement er altafgørende. |
23/08-06 |
7/10 |
127. |
|
Hårdkogt voldspoesi som var den skåret i træ, med en skarp styring der ikke fristes af gimmicks og opgraderinger. Bagefter venter en stram multiplayer med lav barriere. Max Payne er brutal! |
12/07-12 |
9/10 |
128. |
|
Hårdkogt voldspoesi som var den skåret i træ, med en skarp styring der ikke fristes af gimmicks og opgraderinger. Bagefter venter en stram multiplayer med lav barriere. Max Payne er brutal! |
12/07-12 |
9/10 |
129. |
|
Høj Zelda-kvalitet i hvert et hjørne og forrygende æstetik, men efter 10 timers spilletid er det endnu lineært. Hvornår bliver det eksplorativt som netop kendetegner Zelda serien? |
15/09-07 |
7/10 |
130. |
|
Ikke banebrydende, men eksemplarisk indenfor sin genre. Virkelig gennemtænkt level-design. Jak&Daxter mener jeg stadig er PS2'ens flagskib indenfor 3D platform. |
16/11-03 |
8/10 |
131. |
|
Ikke helt på højde med Tetris-klassen, men Chu Chu er alligevel et hyggeligt puzzle-spil, med lidt begrænset leve-tid. |
15/05-04 |
6/10 |
132. |
|
Ikke noget mesterværk, men den første Larry er et hyggeligt lille og morsomt adventure-spil der lever op til sine egne præmisser. Et befriende spil i en tid med for meget død, vold og action. |
12/04-04 |
7/10 |
133. |
|
Ikke perfekt, men langt det bedste TR spil siden 1'eren. Lækker intuitiv styring, og smukke settings. Adventure-delen er bedst. Action-sekvenserne er for klodsede, langtrukne og lettere unødvendige. |
17/05-07 |
7/10 |
134. |
|
Ikke på højde med Gradius V, men alligevel er R-Type Final et glimrende shoot'em up. Designet er fantastisk, men fjenderne er ofte lidt for monotone. |
18/10-05 |
7/10 |
135. |
|
Ikke så imponerende i starten, men en arcade racer der vokser i underholdningsværdi og løbende tilføres gode updates. Tændes når jeg har brug for et solidt adrenalinsus. |
16/01-12 |
7/10 |
136. |
|
Ikke uden begrænsninger, men giver en tilfredsstillende your-body-is-your-joystick følelse. Overraskende præcis og god alsidig underholdning, men motionsprogrammerne har et lidt dårligt flow. |
15/05-08 |
7/10 |
137. |
|
Ikke verdens bedste eventyrspil, men Broken Sword er en absolut værdig titel indenfor en alt for sjælden genre. Til tider lidt ulogiske gåder, men nem sværhedsgrad, og rigtig lækker grafik. |
11/02-05 |
7/10 |
138. |
|
Ikke verdens bedste shooter, men unik i kraft af sine kunstneriske ambitioner, interessante historie og æstetiske superkræfter. |
10/05-13 |
8/10 |
139. |
|
Ikke verdens dybeste spil, men lever højt på sin humor og æstetik. Er i sit bedste element hvis det udgør en social aktivitet. Glem alt om de andre platforme. Rayman Raving Rabbids ER et Wii-spil. |
11/09-07 |
7/10 |
140. |
|
IMO den perfekte grund til at spille. Komplet oplevelse, indlevelse og RIGTIG sandkasse. Og så er det visuelt eminent. |
12/08-12 |
9/10 |
141. |
|
Imponerer med sit tekniske ego og cinematiske kvaliteter - ikke originalitet eller innovativt gameplay. Nyd spillet som en solid og underholdende actionfilm. |
15/05-09 |
7/10 |
142. |
|
Interessant idé, men dårligt udført. Tydeligt ikke færdiglavet spil, der bare skulle udgives samtidig med filmen. Bugs og dårlig kontrol, men spændende parrallel handlingstråd til filmen. |
27/02-05 |
5/10 |
143. |
|
Intuitiv kontrol der virker som en forlængelse af spilleren, og en særdeles gennemført Spider-man historie. Sværhedsgraden er dog lidt for typisk AAA casual. |
09/02-20 |
8/10 |
144. |
|
Jeg elsker stilen, og det friske forsøg på at nytænke fps genren. Kontrollen er overraskende intuitiv. Eneste problemer er trial-and-error rutinen og historien. |
16/09-10 |
7/10 |
145. |
|
Jeg prøver ihærdigt at finde et relevant kritikpunkt - men jeg kan ikke. |
24/05-16 |
9/10 |
146. |
|
Jeg spillede 1'eren til kl lort om natten, og efterlod mig i en psykedelisk rus i sofaen, fuldstændig høj over spillets coolness faktor. Hvorfor 2'eren ikke gør det samme, ved jeg ikke. |
21/04-17 |
6/10 |
147. |
|
Kaotisk, klodset, grimt og så selvhøjtideligt at jeg i frustation prøvede at skyde på amerikanerne. Enkelte grafiske effekter er flotte, og mere godt er der ikke at sige. |
23/02-05 |
3/10 |
148. |
|
Kedeligt som 1player, men alletiders som 2player. Gameplayets simplicitet og sparsomlighed giver spilleren lov til at udfolde sig, men bliver overhalet indenom af N64-versionen |
12/03-04 |
6/10 |
149. |
|
Killzone hører ikke til blandt sværvægtere som Halo eller HalfLife, men er en glimrende FPS hvis man søger dette på PS2. Rigtig flot atmosfære, og man har altid lyst til at fortsætte. |
31/07-05 |
7/10 |
150. |
|
Klart den bedste double pack til GBA, og noget nær et røverkøb. Mange timers vanedannende underholdning. |
08/05-06 |
8/10 |