1. |
|
Føles langt, men er ret kort. Kom i tvivl om det virkelig var mig, der styrede, eller det var ren autopilot. Der er et sted i spillet, hvor lyssætningen er rigtig flot, men spilmæssigt har den intet. |
18/04-22 |
2/10 |
2. |
|
Det er meget sjovt at se, hvor det hele startede, og faktisk har det første Street Fighter også visse fine elementer. Den elendige kontrol over Ryu fjerner dog næsten enhver form for morskab. |
19/05-09 |
2/10 |
3. |
|
Utroligt dårlig udvidelse, der kun byder på en række missioner uden nye videoer. De få nye tiltag, der er, virker som noget en amatør har bikset sammen på et par timer. En skændsel for Red Alert. |
18/06-07 |
2/10 |
4. |
|
Nok det ringeste RTS jeg har prøvet. Selvom styringen er forbedret i forhold til Dune 2, er det gået ned ad bakke på alle andre punkter. Stemningsforladt og underligt langsomt. I dag er Dune 2 bedre. |
12/04-05 |
2/10 |
5. |
|
Kører upåklageligt på moderne hardware, men det meste af spildesignet fremstår ret rædselsfuldt i dag. Svært at sige, om den var sej, da den udkom, men i dag har den ikke meget at byde på. |
16/02-21 |
3/10 |
6. |
|
Mere en digital legeplads end et spil i traditionel forstand. Selve udforskningen af Hogwarts fungerer meget fint, men der sker ikke rigtigt noget, og flere elementer er skandaløst dårligt udført. |
03/06-12 |
3/10 |
7. |
|
Amiga-udgavens fantastiske musik er det eneste, den har at byde på i dag. Mangel på knapper gør styringen meget begrænset, og der er skruet ned for grafikken i forhold til andre udgaver. |
09/06-09 |
3/10 |
8. |
|
Ubarmhjertigt trial-and-error akrobatspil krydret med ganske forfærdelig styring. Resultatet er ikke godt. Banerne virker, som om de er designet til en noget mere medgørlig helt end Strider. |
19/05-09 |
3/10 |
9. |
|
Måden at angribe byer på er det eneste, der udskiller sig ved denne klon af Pirates!. Cutthroats bliver aldrig særligt sjovt, og den kedelige og besværlige brugerflade ødelægger meget. |
24/05-08 |
3/10 |
10. |
|
Inderholder reelt intet nyt andet end en samling missioner uden videoer. Bidrager på ingen måde til historien eller C&C-universet. En stor skuffelse. |
18/06-07 |
3/10 |
11. |
|
Jeg var meget imponeret over grafikken, da jeg spillede det første gang. Nu finder jeg den direkte grim. Overhalet voldsomt på absolut alle punkter af efterfølgerne, selv når det kommer til nostalgi. |
24/02-07 |
3/10 |
12. |
|
Håbløs grafik og på mange måder ganske intetsigende. Figurerne er uinteressante, kampsystemet bliver hurtigt kedeligt, og banedesignet er mildt sagt ensformigt. |
09/06-06 |
3/10 |
13. |
|
En meget ensformig affære. Da man aldrig skal andet end at holde skydeknappen nede og samle nøgler op, mister man hurtigt interessen. Spillet hakker gevaldigt blot der er en smule aktivitet på skærmen |
03/03-05 |
3/10 |
14. |
|
Fantastisk flot spil i sin tid, men det er også det eneste punkt, hvor det gjorde sig positivt bemærket. Selv da det udkom virkede selve spildelen meget begrænset. |
03/03-05 |
3/10 |
15. |
|
Virker umiddelbart som et spændende RPG med en fin historie, men som spiller bliver man konstant kastet ud i kedelige og ligegyldige opgaver, som gør det til en pine at fortsætte. |
23/02-05 |
3/10 |
16. |
|
Vildt, at et spil med vikinger og nordiske guder kan være så intetsigende. 2-3 snigmordermissioner trækker som det eneste op. Fyldt med sjusk og dårligt design og de fleste missioner er fantasiløse. |
15/06-21 |
4/10 |
17. |
|
Ser flot ud, men det er så også det. Skyderiet fungerer, men er ikke bemærkelsesværdigt. Plaget af dårlige designvalg og uendeligt meget spildt potentiale. |
28/12-16 |
4/10 |
18. |
|
Historien har potentiale, men er totalt intetsigende. Interfacet er rædselsfuldt, og fjerner lysten til at eksperimentere. Lyspunkterne er svære at få øje på, men måske gemmer de sig rundt omkring. |
12/07-11 |
4/10 |
19. |
|
Blandt andet fremstillingen af selve robotterne trækker lidt op i et spil, der ellers plages af elendig styring og så ensformige missioner, at det bliver en prøvelse for selv den hårdeste Gundam-fan. |
17/07-10 |
4/10 |
20. |
|
Et kampsystem med mange muligheder trækker som det eneste op. Med så intetsigende figurer og historie, ender spillet med at virke som en hån mod sin egen genre, og udstiller tydeligt sine svagheder. |
06/04-10 |
4/10 |
21. |
|
Anderledes er det bestemt, men singleplayer er blevet en grufuld oplevelse, og spillet mangler på alle måder sjæl. Det er næsten ikke til at se forskel på GDI og Nod længere. Kan ikke anbefales. |
06/04-10 |
4/10 |
22. |
|
Ret typisk beat'em'up, der hverken udmærker sig specielt positivt eller negativt. Kan sagtens underholde, men er hurtigt glemt. |
12/08-09 |
4/10 |
23. |
|
Jeg bliver ved med at tro, af underholdningen nok skal komme, hvis bare spillet får en ordentlig chance, men jeg kan altså ikke se, hvad det her spil har at byde på. Utilfredsstillende kampsystem. |
21/07-09 |
4/10 |
24. |
|
Nogenlunde underholdende spil i kinesiske omgivelser. Det er en fryd at se, hvor hurtig helten er til at gå på trapper, men ellers er der ikke rigtigt noget, der udmærker sig i Tiger Road. |
22/05-09 |
4/10 |
25. |
|
Underligt stillestående historiefortælling, kedelige figurer og kampe mod grimme monstre uden snerten af personlighed. Det hele krydres så med 2D-platforme. Til dels interessant, men alt for kedeligt. |
26/07-08 |
4/10 |
26. |
|
Banerne og de nye hære fejler ikke noget, og er sjove at spille, men de mange tekniske problemer forringer i høj grad oplevelsen. Det virker, som om, spillet ikke vil spilles. |
27/04-08 |
4/10 |
27. |
|
Spillet er meget hyggeligt, men der går alt for let rod i selve jernbanerne, og da spillet ikke rigtigt har andet at byde på, føles det begrænset i forhold til ældre titler. |
15/04-08 |
4/10 |
28. |
|
Masser af spildt potentiale. Kampene er for det meste halvkedelige og indeholder alt for mange irritationsmomenter. Historien prøver måske nok, men er i sidste ende svær at leve sig ind i. |
20/01-08 |
4/10 |
29. |
|
Elendig konvertering til Cube. Dårlig framerate og trist grafik forringer oplevelsen. Gameplay'et har sine mangler, men af en eller anden grund vil jeg alligevel gerne se Sam Fisher igen. |
09/12-07 |
4/10 |
30. |
|
For mig drukner den fascinerende stil og lydside desværre fuldstændigt i noget af det dårligste gameplay jeg har oplevet. Figurernes lange monologer om ingenting blev desværre også trættende. |
09/10-07 |
4/10 |
31. |
|
Selvom det lykkedes mig at gennemføre temmeligt hurtigt, følte jeg aldrig, at jeg blev fortrolig med spillet. Masser af fart og farver, men samtidigt virker det voldsomt ligegyldigt. |
31/03-07 |
4/10 |
32. |
|
For mig var selve gameplayet næsten identisk med Tekken 3, bare med tag og flere figurer. Noget af musikken er meget sjov, men den totale mangel på historie gør det til et ganske ligegyldigt spil. |
24/02-07 |
4/10 |
33. |
|
Fantastisk godt soundtrack og en lækker stemning, som efterfølgerne ikke kan hamle op med. Gameplayet kan desværre slet ikke byde på noget i forhold til efterfølgerne, da det er alt for langsomt. |
24/02-07 |
4/10 |
34. |
|
Fungerede fint nok som afveksling, men forsvandt meget hurtigt ud i glemslen. Single-player kampagnen er blottet for historie, og multi-player bød ikke på noget ud over hvad der kunne forventes. |
08/02-07 |
4/10 |
35. |
|
Virker desværre meget dårligt designet i forhold til bedre spil i genren. Dialogen er til tider ganske sjov, men grundet tungt gameplay og frustrerende gåder, orkede jeg ikke at gennemføre. |
08/02-07 |
4/10 |
36. |
|
Flot og stemningsfuldt spil, der desværre aldrig bliver særligt sjovt. Jeg har svært ved at sætte fingeren på præcis hvad der mangler. |
24/01-07 |
4/10 |
37. |
|
På mange måder charmerende og med fin musik, men gameplay'et er ikke interessant nok i sig selv, og den smule historie der er, er ikke helt nok til at holde gejsten oppe. |
23/01-07 |
4/10 |
38. |
|
Jeg er imponeret over, at det hele stadig 'fungerer', men hvis jeg ser bort fra nostalgiværdien, må jeg indse at SF2 fremstår ganske kedeligt i forhold til efterfølgerne. |
16/01-07 |
4/10 |
39. |
|
Det er ganske hyggeligt og sjovt på sin helt egen måde. At mange puzzles er ganske ulogiske er en del af charmen, men det er frustrerende, at man ikke har uendelige forsøg. Overgået af efterfølgerne. |
23/08-06 |
4/10 |
40. |
|
Lever slet ikke op til forgængerne. Monkey Island klarede ikke overgangen til 3D ret godt. Der er stadig mange sjove elementer, men den besværlige styring og ucharmerende grafik overskygger dem. |
09/06-06 |
4/10 |
41. |
|
Spillets rammer er sjove, og det er både spændende og ret uhyggeligt at udforske huset. Dog indeholder det mange irriterende elementer og dumme gåder, som var slemme, da det udkom og uacceptable i dag |
09/06-06 |
4/10 |
42. |
|
Jeg prøvede længe at overbevise mig selv om, at Vagrant Story var et godt spil. Grafisk er det et mesterværk, og det har god, mystisk stemning, men spillet er simpelthen ikke særligt sjovt. |
23/02-05 |
4/10 |
43. |
|
I forhold til resten af serien skuffer BO2's historie meget, og spillet bidrager ikke ret meget til seriens helhed. Selvom gameplayet ikke udmærker sig, kan det sagtens underholde i små doser. |
09/02-05 |
4/10 |
44. |
|
Så lykkedes det endelig. Den er fin nok i sin ubehagelige stemning, men det ville være synd at sige, at den gameplaymæssigt har noget at byde på. Det bliver også for meget at det skal være *så* mørkt. |
06/06-23 |
5/10 |
45. |
|
Stemningsfuld og intens. Selvom den er dragende, er den dog gameplaymæssigt lidt af en katastrofe. Et af de spil, som det er sjovere at se andre spille. |
27/10-22 |
5/10 |
46. |
|
Hæderligt spil, men desværre er der ikke rigtigt noget ved det, som er særligt imponerende eller efterlader noget særligt indtryk. |
31/03-20 |
5/10 |
47. |
|
Fascinerende og dragende spil, som udelukkende består af bosskampe. Kæmper desværre med voldsomme framerate-problemer, som kan gøre styringen af figuren til en pine. |
19/12-18 |
5/10 |
48. |
|
Jeg kan ikke løbe fra, at det stadig er sjovt at hoppe rundt i byen og samle Agility Orbs, men på næsten alle punkter er spillet dårligere end sin forgænger. Missionerne er uopfindsomme og ensformige. |
07/04-13 |
5/10 |
49. |
|
Charmerende spil, der lever på, at Maw'en er ret sjov, og det er skægt at få den til at vokse sig større. Reel udfordring er der ikke, og styringen er ikke fantastisk, men formår dog at underholde. |
01/04-13 |
5/10 |
50. |
|
Kan sagtens underholde, men er på alle måder ringere end forgængerne. Generationsskiftet er skuffende, elementerne fra Tekken og SF malplacerede og visse figurers stemmer er irriterende. |
11/09-12 |
5/10 |