1. |
|
Føles langt, men er ret kort. Kom i tvivl om det virkelig var mig, der styrede, eller det var ren autopilot. Der er et sted i spillet, hvor lyssætningen er rigtig flot, men spilmæssigt har den intet. |
18/04-22 |
2/10 |
2. |
|
Kører upåklageligt på moderne hardware, men det meste af spildesignet fremstår ret rædselsfuldt i dag. Svært at sige, om den var sej, da den udkom, men i dag har den ikke meget at byde på. |
16/02-21 |
3/10 |
3. |
|
Mere en digital legeplads end et spil i traditionel forstand. Selve udforskningen af Hogwarts fungerer meget fint, men der sker ikke rigtigt noget, og flere elementer er skandaløst dårligt udført. |
03/06-12 |
3/10 |
4. |
|
Amiga-udgavens fantastiske musik er det eneste, den har at byde på i dag. Mangel på knapper gør styringen meget begrænset, og der er skruet ned for grafikken i forhold til andre udgaver. |
09/06-09 |
3/10 |
5. |
|
Ubarmhjertigt trial-and-error akrobatspil krydret med ganske forfærdelig styring. Resultatet er ikke godt. Banerne virker, som om de er designet til en noget mere medgørlig helt end Strider. |
19/05-09 |
3/10 |
6. |
|
Jeg var meget imponeret over grafikken, da jeg spillede det første gang. Nu finder jeg den direkte grim. Overhalet voldsomt på absolut alle punkter af efterfølgerne, selv når det kommer til nostalgi. |
24/02-07 |
3/10 |
7. |
|
Vildt, at et spil med vikinger og nordiske guder kan være så intetsigende. 2-3 snigmordermissioner trækker som det eneste op. Fyldt med sjusk og dårligt design og de fleste missioner er fantasiløse. |
15/06-21 |
4/10 |
8. |
|
Ser flot ud, men det er så også det. Skyderiet fungerer, men er ikke bemærkelsesværdigt. Plaget af dårlige designvalg og uendeligt meget spildt potentiale. |
28/12-16 |
4/10 |
9. |
|
Historien har potentiale, men er totalt intetsigende. Interfacet er rædselsfuldt, og fjerner lysten til at eksperimentere. Lyspunkterne er svære at få øje på, men måske gemmer de sig rundt omkring. |
12/07-11 |
4/10 |
10. |
|
Blandt andet fremstillingen af selve robotterne trækker lidt op i et spil, der ellers plages af elendig styring og så ensformige missioner, at det bliver en prøvelse for selv den hårdeste Gundam-fan. |
17/07-10 |
4/10 |
11. |
|
Et kampsystem med mange muligheder trækker som det eneste op. Med så intetsigende figurer og historie, ender spillet med at virke som en hån mod sin egen genre, og udstiller tydeligt sine svagheder. |
06/04-10 |
4/10 |
12. |
|
Anderledes er det bestemt, men singleplayer er blevet en grufuld oplevelse, og spillet mangler på alle måder sjæl. Det er næsten ikke til at se forskel på GDI og Nod længere. Kan ikke anbefales. |
06/04-10 |
4/10 |
13. |
|
Ret typisk beat'em'up, der hverken udmærker sig specielt positivt eller negativt. Kan sagtens underholde, men er hurtigt glemt. |
12/08-09 |
4/10 |
14. |
|
Nogenlunde underholdende spil i kinesiske omgivelser. Det er en fryd at se, hvor hurtig helten er til at gå på trapper, men ellers er der ikke rigtigt noget, der udmærker sig i Tiger Road. |
22/05-09 |
4/10 |
15. |
|
Masser af spildt potentiale. Kampene er for det meste halvkedelige og indeholder alt for mange irritationsmomenter. Historien prøver måske nok, men er i sidste ende svær at leve sig ind i. |
20/01-08 |
4/10 |
16. |
|
Elendig konvertering til Cube. Dårlig framerate og trist grafik forringer oplevelsen. Gameplay'et har sine mangler, men af en eller anden grund vil jeg alligevel gerne se Sam Fisher igen. |
09/12-07 |
4/10 |
17. |
|
Selvom det lykkedes mig at gennemføre temmeligt hurtigt, følte jeg aldrig, at jeg blev fortrolig med spillet. Masser af fart og farver, men samtidigt virker det voldsomt ligegyldigt. |
31/03-07 |
4/10 |
18. |
|
For mig var selve gameplayet næsten identisk med Tekken 3, bare med tag og flere figurer. Noget af musikken er meget sjov, men den totale mangel på historie gør det til et ganske ligegyldigt spil. |
24/02-07 |
4/10 |
19. |
|
Fantastisk godt soundtrack og en lækker stemning, som efterfølgerne ikke kan hamle op med. Gameplayet kan desværre slet ikke byde på noget i forhold til efterfølgerne, da det er alt for langsomt. |
24/02-07 |
4/10 |
20. |
|
Flot og stemningsfuldt spil, der desværre aldrig bliver særligt sjovt. Jeg har svært ved at sætte fingeren på præcis hvad der mangler. |
24/01-07 |
4/10 |
21. |
|
På mange måder charmerende og med fin musik, men gameplay'et er ikke interessant nok i sig selv, og den smule historie der er, er ikke helt nok til at holde gejsten oppe. |
23/01-07 |
4/10 |
22. |
|
Jeg er imponeret over, at det hele stadig 'fungerer', men hvis jeg ser bort fra nostalgiværdien, må jeg indse at SF2 fremstår ganske kedeligt i forhold til efterfølgerne. |
16/01-07 |
4/10 |
23. |
|
Det er ganske hyggeligt og sjovt på sin helt egen måde. At mange puzzles er ganske ulogiske er en del af charmen, men det er frustrerende, at man ikke har uendelige forsøg. Overgået af efterfølgerne. |
23/08-06 |
4/10 |
24. |
|
Spillets rammer er sjove, og det er både spændende og ret uhyggeligt at udforske huset. Dog indeholder det mange irriterende elementer og dumme gåder, som var slemme, da det udkom og uacceptable i dag |
09/06-06 |
4/10 |
25. |
|
I forhold til resten af serien skuffer BO2's historie meget, og spillet bidrager ikke ret meget til seriens helhed. Selvom gameplayet ikke udmærker sig, kan det sagtens underholde i små doser. |
09/02-05 |
4/10 |
26. |
|
Så lykkedes det endelig. Den er fin nok i sin ubehagelige stemning, men det ville være synd at sige, at den gameplaymæssigt har noget at byde på. Det bliver også for meget at det skal være *så* mørkt. |
06/06-23 |
5/10 |
27. |
|
Stemningsfuld og intens. Selvom den er dragende, er den dog gameplaymæssigt lidt af en katastrofe. Et af de spil, som det er sjovere at se andre spille. |
27/10-22 |
5/10 |
28. |
|
Hæderligt spil, men desværre er der ikke rigtigt noget ved det, som er særligt imponerende eller efterlader noget særligt indtryk. |
31/03-20 |
5/10 |
29. |
|
Fascinerende og dragende spil, som udelukkende består af bosskampe. Kæmper desværre med voldsomme framerate-problemer, som kan gøre styringen af figuren til en pine. |
19/12-18 |
5/10 |
30. |
|
Jeg kan ikke løbe fra, at det stadig er sjovt at hoppe rundt i byen og samle Agility Orbs, men på næsten alle punkter er spillet dårligere end sin forgænger. Missionerne er uopfindsomme og ensformige. |
07/04-13 |
5/10 |
31. |
|
Charmerende spil, der lever på, at Maw'en er ret sjov, og det er skægt at få den til at vokse sig større. Reel udfordring er der ikke, og styringen er ikke fantastisk, men formår dog at underholde. |
01/04-13 |
5/10 |
32. |
|
Kan sagtens underholde, men er på alle måder ringere end forgængerne. Generationsskiftet er skuffende, elementerne fra Tekken og SF malplacerede og visse figurers stemmer er irriterende. |
11/09-12 |
5/10 |
33. |
|
Grundlæggende fint, men meget af banedesignet er ikke imponerende. Mørkt og svært at finde rundt, selvom det ikke har noget med spillets udfordring at gøre. Mange fejl i de danske stemmer. |
13/08-12 |
5/10 |
34. |
|
Egentlig et nydeligt spil med charme og god underholdningsværdi, hvis man er til den slags, men samtidig en meget frustrerende omgang trial-and-error, hvor styring og kamera er ens værste fjender. |
14/02-12 |
5/10 |
35. |
|
Meget interessante rammer for historien, som dog i sig selv ikke er noget særligt. Selvom kampene i sig selv fungerer godt, gør de mange bugs, at oplevelsen aldrig kan blive mere end middelmådig. |
29/11-11 |
5/10 |
36. |
|
Begge udvidelser er underholdende så længe de varer, og især Operation Anchorage byder på friske omgivelser. Der er dog egentlig ikke noget, der udmærker sig specielt. |
11/07-11 |
5/10 |
37. |
|
Ret traditionelt spil, som fungerer fint i sig selv, men som ikke rigtigt overgår forgængeren eller byder på ret meget nyt, andet end øjeblikkelige figurskift. Fin underholdning for fans af genren. |
20/02-11 |
5/10 |
38. |
|
Værd at spille igennem for de, der kan lide genren, men på ingen måde fantastisk i dag. |
28/08-10 |
5/10 |
39. |
|
Ikke engang specielt bemærkelsesværdigt for sin tid, og i dag svært at vende tilbage til. Indeholder dog en række sjove påfund. Det er, som om selve gameplay'et er lidt trægt. |
06/04-10 |
5/10 |
40. |
|
Musou Rage er en rar ting, og figurer er der masser af, men ellers er DW5 ringere end sine søsterserier på de fleste områder. Alligevel kan det være stærkt vanedannende for tilhængere af genren. |
30/01-10 |
5/10 |
41. |
|
Lægger godt ud, men nærmere bekendtskab afslører en række dårlige designvalg. Boss-kampe bevidst placeret langt fra save-rum? Projektiler så mørke at de dårligt kan ses? Kun for fans. |
03/07-09 |
5/10 |
42. |
|
Byder på en stor mængde indhold og er sådan set spændende designet, men mange af figurerne er for grimme, og kampsystemet er ikke flydende nok til at spillet kan hæve sig over middelmådighed. |
13/06-09 |
5/10 |
43. |
|
Det er sjovt nok, at man kan dreje sit våben og skyde i alle retninger, men ellers skiller spillet sig ikke specielt ud på trods af sit økologi-tema. |
03/06-09 |
5/10 |
44. |
|
Fint fantasy-hack'n'slash med hele fem forskellige figurtyper samt mulighed for at stige i levels på vejen gennem eventyret. |
02/06-09 |
5/10 |
45. |
|
Standard beat'em'up med selveste Captain Commando og andre fantasifulde figurer. Det fungerer fint nok, og der er både våben at lege med og robotter at gå ombord i, men intet udover det sædvanlige. |
27/05-09 |
5/10 |
46. |
|
Pænt underholdende skyderi med voldsomme eksplosioner og bosser. En del uheldige designvalg gør dog, at det aldrig bliver rigtig godt. Lange mellemsekvenser fortæller en meget uinteressant historie. |
10/03-09 |
5/10 |
47. |
|
Fint ridderspil der minder rigtig meget om Golden Axe. Alt fungerer glimrende, og level up-systemet er en god tilføjelse. Det er fedt, at man kan spille som Arthur, og bosserne er ret sjove. |
23/02-09 |
5/10 |
48. |
|
Fornuftig udvidelse, hvis man er vild med Samurai Warriors og bare vil have mere af det samme. Fire nye figurer og lidt ændringer hist og her. For de uindviede gør pakken ingen forskel. |
03/01-09 |
5/10 |
49. |
|
Historien, fortalt fra flere synsvinkler, og en lang række velfungerende figurer er spillets stærke side. Kampsystemet er ringe, og der er rigtig meget kedelig renden rundt. |
28/11-08 |
5/10 |
50. |
|
Visuelt byder Bujingai på de vildeste sværdkampe nogensinde, men gameplay'et er middelmådigt. Gackts vilde akrobatiske evner kan dog være ret underholdende. Sjovt ekstramateriale. |
19/10-08 |
5/10 |