X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ninja Gaiden Light


Svar
OkottaOkottaSkrevet 21/04-04 17:22 
Så har Microsoft endelig bekræftet det vi alle frygtede.

GTA: Double Pack må gerne få en 18 Rating (og må gerne indeholde hoveder der falder af, og det der er værre), men Ninja Gaiden - formentligt Xbox'ens størreste titel siden Halo - den må ikke. Dette spil skal selvfølgelig dumbes down.

Det er da kun logisk.

Idioti
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
H.V.HH.V.HSkrevet 21/04-04 18:28, rettet 21/04-04 18:30 
Hva så, det er da ligegyldigt, det gør jo ikke spillet mindre godt.
SephirothSephirothSkrevet 21/04-04 18:48 
Jeg er osse fuldstændig ligeglad, så længe de ikke ændrer på gameplayet.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KjartMANKjartMANSkrevet 21/04-04 19:12 
Det er da lidt ærgeligt, men forståeligt fra Tecmo's side.
KTCKTCSkrevet 21/04-04 19:16 
Fanme utroligt med de sarte røvhuller :(
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 21/04-04 19:18 
Ja sarte røverhuller er noget værre noget. Derfor skal man huske at beskytte sig og bruge masser af "superlube" :-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 21/04-04 19:20 
Damn, dRxL... Jeg vidste at der ville komme en kommentar fra enten dig eller Hauke :P

Nogle gange hader jeg at bo i europa, for vi bliver så tit enten snydt for de fede titler eller også får vi crappy PAL-konverteringer eller sådan noget fis her...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 21/04-04 19:25 
Hvis tøsen ka' li' det, hvem vil så være et skuffejern?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TobbiTobbiSkrevet 22/04-04 00:14 
Har lige haft Ninja Gaiden til låns af en kammerat, og vil sige at det for mig var lidt en skuffende oplevelse. Det når slet ikke op på det niveau som gjorde Halo til en suveræn udgivelse da det kom.

Istedet har jeg fornemmelsen af at blive frustreret og irriteret, og har ikke lyst til at gå igang med det igen. For mig er en fed spiloplevelse ikke at tæske igennem samme bane 10 gange, for at klare en boss eller en sekvens fordi udviklerne ikke synes man skal have mulighed for at save undervejs.

Bevares der er da save-points undervejs, men synes ikke det hjælper stort på det. Hvis man fx render tilbage til et save-point for at gemme, kan man godt regne med at støde ind i nogle af de samme fjender man lige har nedlagt, en gang til.

Måske den type spil bare ikke rækker til min tålmodighed, men ellers synes jeg grafik og gameplay er meget sejt skruet sammen... så jeg håber at andre får en bedre oplevelse end mig.
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
KTCKTCSkrevet 22/04-04 00:32 
Spillet har en forholdsvis høj indlæringskurve, og de første baner er faktisk ikke så fede som resten af spillet. Giv det tid og chancer, for så tror jeg også du vil se lyset i det :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
TobbiTobbiSkrevet 22/04-04 00:39 
er nået til byen lige efter man har fløjet luftskib, så der er vel masser af spil endnu...

måske jeg skulle give det en chance mere, men skal jo også passe lidt på blodtryk og helbred :o)
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
OkottaOkottaSkrevet 22/04-04 11:18 
Manhunt til Xbox har osse fået en 18 Rating.

Hvor ville det ha' været dejligt, hvis Ninja Gaiden var det her ikke særligt store og ventede spil, men istedet et ret ubetydeligt spil for Microsoft - så slap vi måske for samme firmas latterlige ønske, om at udgive en sanitær version af NG.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/04-04 11:28 
Nogen der ved hvad live delen går ud på?
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 22/04-04 11:46, rettet 22/04-04 11:52 
Live delen er ikke andet end en omgang Time Trials.

"Tecmos udviklingsgruppe, Team Ninja, har udviklet en enestående Xbox Live-funktion i Ninja Gaiden. Master Ninja-turneringen, der er udviklet specielt til dette spil, gør det muligt for spillere at deltage i en europæisk konkurrence. Som spiller får du afprøvet dine ninjafærdigheder i forsøget på at blive placeret som den bedste Ninja Gaiden-spiller i Europa. Deltagerne konkurrerer i missioner, der kun er tilgængelige via Xbox Live. De bedst placerede spillere vinder præmier og bliver indlemmet i Ninja Gaiden Hall of Fame."

Det er pludseligt "enestående" at kunne kæmpe på tid.

Den her er osse sjov: "Når du har påtaget dig rollen som ninjahelt, behøver du aldrig nogensinde at stoppe rejsen. Med Xbox kan du når som helst stoppe spillet og derefter fortsætte fra præcis samme sted."

Wow - jeg vidste ikke at der var quick save i Ninja Gaiden; Fedt.

EDIT: Har lige set introen til Ninja Gaiden - US versionen - og i den hugges der osse hoveder af; Det bliver sikkert osse fjernet i PAL udgaven.

Time Trials
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
TobbiTobbiSkrevet 22/04-04 20:00 
Okotta>

Wow - jeg vidste ikke at der var quick save i Ninja Gaiden; Fedt.


HMMM, jeg har ikke fundet quick-save funktionen endnu... men måske den er der et sted.
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/04-04 20:32 
He, det kan jeg så sige at den IKKE er.
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 23/04-04 00:00 
Tobbi>
HMMM, jeg har ikke fundet quick-save funktionen endnu... men måske den er der et sted.

Easy big guy - det var en joke(!)

Jeg vil ik' ha' quick save i NG.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
TobbiTobbiSkrevet 23/04-04 12:12 
ok, var ikke helt sikker.... :o)

Har læst mange indlæg på diverse forums, og stemningen er helt sikkert "Best game ever" - agtig.

Det kræver dog en del tålmodighed og øvelse, og jeg kunne godt have tænkt mig en easy-mode for sådan nogle som mig.... men det er helt sikkert at udviklerne har ramt plet for størstedelen af gamere.
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
SumezSumezSkrevet 23/04-04 12:22 
Jeg tror udviklerne mener at en easy mode ville tage meget af det sjove ud af spillet. Som udvikler vil man gerne have at spillerne får mest muligt ud af spillet. Men som folk før har sagt, er det utroligt at et mainstream-firma som Tecmo har kunnet slippe afsted med sådan et udfordrende spil.
Der burde heller ikke være andre sværhedsgrader end Expert i Kingdom Hearts. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TobbiTobbiSkrevet 04/05-04 00:14 
nå, men nu er jeg da kommet noget videre, efter at have givet spillet en chance mere.

Jeg må sige at det begynder at blive sjovere når man når til et vidst punkt, og får lidt bedre styr på tingene og ikke dør konstant :o)
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
OkottaOkottaSkrevet 06/05-04 23:36 
Er der nogen som har fået PAL udgaven af Ninja Gaiden, og kan fortælle om man kan vælge japansk tale med subtitles i spillet, eller om man hænger på den engelske voice acting?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 06/05-04 23:54 
Kan man vælge japansk tale i den amerikanske?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OkottaOkottaSkrevet 06/05-04 23:57 
Ja - det har jeg ihvertfald læst at man kan.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/05-04 00:26 
Der kan vælges japansk tale med engelske undertekster i både PAL og NTSC-US.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
OkottaOkottaSkrevet 07/05-04 00:38 
Åååh det lyder godt - var et øjeblik bange for, at vi PAL gamere måtte nøjes med en amerikansk voice acting.

Så er der nok ingen vej udenom - næste uge står i Ninja Gaiden's tegn, for Okotta.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 07/05-04 13:21 
Spillet er sq urimelig svært! ARGH! ;D
ComradeComradeSkrevet 07/05-04 14:01 
Har også fået det, et kanon godt spil, men det er dælme svært engang imellem.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KTCKTCSkrevet 13/05-04 22:16, rettet 13/05-04 22:17 
Nu har jeg så fået vurderet og sammenlignet noget mere på Ninja Gaiden i PAL og NTSC versionerne, og jeg kan glædeligt sige, at censuren er minimal og faktisk slet ikke værd at nævne.
Mellemsekvenserne er uredigerede og det er faktisk kun de almindelige mennesker man ikke kan hakke knoppen af. Alle andre monstre kan frit befries for toppen og når gameplayet er 100% intakt, er den delvise censur kun en lille bitte kosmetisk ting.

PAL-versionen kan varmt anbefales herfra, og hvem ville være foruden det downloadable content, som forhåbentligt bliver lagt på Live inden så længe?

Min fulde anmeldelse af spillet kan læses:

her...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 14/05-04 18:54 
KTC>
PAL-versionen kan varmt anbefales herfra, og hvem ville være foruden det downloadable content, som forhåbentligt bliver lagt på Live inden så længe?

Det er da vel også i NTSC-udgaven?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 14/05-04 19:40 
Ja, men det kan du jo ikke bruge, hvis du har en moddet Xbox. Så skal du have en ægte NTSC Xbox, og hvor mange har det herhjemme?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig