X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny funktion: Kalender


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 12/04-04 02:37, rettet 12/04-04 02:46 
Hvordan holder man hurtigt styr på dagens nye spilanmeldelser, vennernes nyeste samlerobjekter, de relevante nye forumemner og hvilke handelsannoncer der udløber i morgen? Det gør man med Kalender.

Kalender er en ny funktion, der gør det muligt at få et hurtigt overblik over alle tidsrelaterede elementer af Play:Right. Ved at gå ind under Indstillinger kan man bestemme præcis hvilke elementer man ønsker at holde øje med og gemme ens favoritopsætning. Det er også muligt at skrive sine egne private kalendernotater.

Funktionen skulle især være nyttig for dem, der ikke besøger Play:Right så ofte, som så stadig kan følge med i alt, der sker. Men andre vil forhåbentligt også bruge funktionen til at få mere udbytte af de andre elementer, de ellers ikke bruger så meget.

Kalender er placeret under Info.
HankyHankySkrevet 12/04-04 12:28 
God ide, og nyttig funktion ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 12/04-04 12:31 
Snedigt :)
BobbeBobbeSkrevet 12/04-04 13:21 
Smart :)
Spiller nu: Wii
fearless popcornfearless popc...Skrevet 12/04-04 13:28 
Ja, meget! Jeg bruger den allerede flittigt. :)
just plug it in.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/04-04 13:34 
Min nye startside :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 12/04-04 14:20 
Dejligt at folk er så glade for den. :)
Jeg var bange for at den i sidste ende ikke ville have meget funktionalitet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 12/04-04 22:45 
Den vil tilsyneladende ikke huske mit valg, om ikke at vise indstillinger. Indstillinger og flueben bliver i højre side.
SquareSquareSkrevet 12/04-04 23:03 
Jaes, jeg har samme problem. Lidt irriterende, men ellers en fin idé.
It's only a state of mind.
NaieraNaieraSkrevet 12/04-04 23:06, rettet 12/04-04 23:06 
Mon ikke problemet kan løses? Giv nu lige RJK en chance for at komme online :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 12/04-04 23:51 
Skulle være rettet nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
yokanabsteryokanabsterSkrevet 13/04-04 01:11, rettet 13/04-04 01:11 
Cool php scripting. Smart og Brugbart. Der mangler aldrig funktioner her på P:R, alt er tænkt på i forvejen :)
soon the world will be one big computer
KeenKeenSkrevet 13/04-04 14:47 
Kunne man ikke gøre sådan at man kan se hvornår div. spil udkommer i dk/usa/Jap???

jeg tænker her på at man kunne sætte et lille flueben under de konsoller man er int. i og derefter kan se alle de nærmester udgivelser i sin kalender

men det kan da egentlig godt være at de er for stort et arbejde
The DaneThe DaneSkrevet 13/04-04 19:02 
Den vil tilgengæld ikke huske at have den sat til nu. Hver gang jeg har trykket på vis ved dato slår den "vis indstillinger" fra.
Men teknisk set så blev det jo rettet :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 13/04-04 19:44 
Rettet :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig