X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jaguar


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/04-04 01:52, rettet 12/04-04 01:57 
Nu har jeg villet ha' en Jaguar konsol i lang tid, men hvad koster sådan en fætter egentlig? Jeg har ikke kunnet finde noget info om det i Danmark, og ifølge 'Samler' er en konsol kun 125 kr. værd... Går de virkelig for så lidt, for så vil jeg da i gang snarest muligt?

Og... Hvor sælges de? Er de sjældne, siden ingen sælger dem?

EDIT: Sorry, så ikke der var en tråd, der omhandler det samme.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Le RoofLe RoofSkrevet 12/04-04 02:17, rettet 12/04-04 02:18 
Nu står der jo ~ ud for prisvurderingen, hvilket vil sige at den ikke er vurderet...

Omend en Jaguar koster mere end 125 kr, nu om dage, så er de dog ikke særlig kostbare at investere i. Et hurtigt kig på ebay, viser at du nemt kan få fat i en for ca. 300 kr, hvilket var hvad jeg selv solgte en til, for et par år siden (kun maskinen, 2 joypads + Cybermorph).
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
nerosnerosSkrevet 12/04-04 15:01 
Jeg har købt en atari jaguar på ebay for et par måneder siden. Den er splinterny med alle kabler en controller og to spil Cybermorph og kasumi Ninja-( Dårligt Spil ). Jeg gav ca. omkring 400 kr!!!

De er svære at finde her hjemme i DK!
Bashful Neophyte
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/04-04 01:01 
Ja, jeg tror da aldrig, jeg har set en til salg herhjemme?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig