X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Capcom trækker i land


Svar
RJKRJKSkrevet 04/04-03 15:23 
Nu har den efterhånden været oppe så mange gange, at selv FreddiE må tro på det ;p

Fra mit synspunkt så har Capcoms opbakning til GameCube været det mest interessante for konsollen udover Nintendo selv, ligesom Rare og Acclaim var det for Nintendo 64.

Efterhånden har vi hørt mange dårlige GameCube-historier. Codemasters opgiven den, Sega skærer ned, engelske butikskæder fjerner den osv.

Jeg maler ikke fanden på væggen - GameCube vil fortsat være et godt køb alene pga. Nintendo - men er det ikke ved at være for mange dårlige tegn til, at man bare kan ignorere det?

Hvordan tror I GameCubes fremtid ser ud? (og nu ingen fanboy-pjat, tak)

IGN: Capcom Rethinks GCN Exclusivity
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 04/04-03 15:29 
Jeg har bestilt min GameCube (får den snart). Jeg synes også desværre at supporten om GameCube forsvinder, men stadigvæk er der en del gode titler (SFA, SSBM, SMS, RE serien osv.) Jeg synes ikke at det ser ud som om at GC vil blive trukket tilbage overhovedet! Men dog er det lidt trist at en konsol med så stort et potentiale ikke lever op til dens forventninger. Jeg kigger på salgstallene der ikke er så prangenede som de kunne have været! Men jeg glæder mig meget til at få min GC :)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
TurricanTurricanSkrevet 04/04-03 15:41 
Jeg køber også en Gamecube inden længe. En af grundene er bla. den nye gameboy player. Det er da trist med den vigende support, men jeg tror at det fremragende potentiale maskinen har i form af link muligheden med GBA, godt kunne gå hen og blive afgørende for maskinens fremtid. Men igen, kommer der ikke snart nogle gode titler som rigtigt understøtter denne mulighed, ja så er løbet nok kørt.
The Gods pause for a moment...
FanboyFanboySkrevet 04/04-03 15:44 
Jeg tror ikke vi har noget at frygte. Gratis spil bundlen har givet Nintendo et lille pusterum, og samtidig har der i Marts været udgivet en masse gode udgivelser i PAL områderne, her i blandt MP, RE0, Super Monkey ball 2, Sonic mega collection, som jo nok har hjulpet lidt på det. Og mon ikke også Metroid og Zelda bundlen hiver GC en smule højere op?

Hvis Capcom også begynder at skære i udgivelser til Gamecube, ville det være ærgeligt. Capcom og Sega er IMO de eneste 3. party Nintendo har kunnet bruge til noget, så det ville være ærgeligt at se dem gå sin vej. Men jeg må indrømme at jeg ikke kunne være mere ligeglad med Codemasters, Activision og alle de andre lorte spil udgivere.

Men hvis GC skulle gå N64 vejen, er Nintendo udgivelserne IMO nok til alene at eje en Gamecube, så personligt har jeg ikke noget at frygte.
RJKRJKSkrevet 04/04-03 15:48 
Som sagt gik emnet ikke på, om maskinen var værd at eje. Det er den jo, ligesom Dreamcast var (og er) i lang tid efter den blev aflivet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FanboyFanboySkrevet 04/04-03 16:05 
Hvordan tror I GameCubes fremtid ser ud? (og nu ingen fanboy-pjat, tak)

Jeg tror Nintendos fremtid vil være ligesom den er nu. Med mange gode 1. party udgivelser, som hiver maskinen op, mens en del 3. party udviklere holder sig væk. Nintendo har på det sidste vist at de er gode til at smide deres velkendte spilfigurer ud til 3. party udviklerne, og alligevel få et godt resultat ud af det, hvilket jeg mener er en god ting.

Men spørgsmålet er om Nintendo har brug for 3. party udviklere som Codemasters, Activision, EA osv. De fleste titler som de udgiver er alligevel multiplatform, og tit af en ringe kvalitet. Capcom og Sega kan godt være hårde at miste, men jeg tror ikke at de vil forlade GC'en sådan udenvidere.

Al den snak om 3. party udviklere får mig egentlig på en sjov tanke: Er Nintendo sin egen værste fjende? Grunden til at jeg tror det, er at Nintendo titlerne er af så høj kvalitet, så 3. party udviklerne ikke kan hamle op med det kvalitets niveau som Nintendo ligger på. Men det har da også vist at når 3. party udviklerne udgiver noget ordentligt på GCen, at det også sælger godt, tag TS2, Tony Hawk 4, Monkey Ball 1 og 2, Resident Evil serien.

Baseret på et stærkt 1.og 2. party (og til dels 3. party) spil udvalg tror jeg at Gcen vil holde helt til 2005-2006 hvor den nye Nintendo konsol vil komme.
RJKRJKSkrevet 04/04-03 16:20, rettet 04/04-03 16:20 
Af dem du nævner kender jeg kun til salgstal for Super Monkey Ball- og Resident Evil-serien. SMB2 mener jeg klarede sig forfærdeligt. Resident Evil så dårligt (forholdsmæssigt), at Capcom ikke vil være med. Spillene er gode, men det er salgstallene ikke.

(Men du er selvfølgelig velkommen til at komme med tal, der siger andet...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 04/04-03 16:22 
Selvfølgelig er det forståeligt hvis Capcom gør tanker om at lave titler til flere platforme - in the end of the day, it's all about the money.

Men nu har Capcom jo stadig fede titler til GC der skal ud på marked, og i følge http://www.the-magicbox.com/topten3.htm så er Biohazard det andet Most Wanted spil i hele Japan (kun overgået af Dragon Quest VIII). Så der er stadig tid til at lave gode salgstal. Men det kan jo også være at Capcom, selvom de får gode salgstal, stadig vil gå multi-platform.
FanboyFanboySkrevet 04/04-03 16:28 
RJK >
Af dem du nævner kender jeg kun til salgstal for Super Monkey Ball- og Resident Evil-serien. SMB2 mener jeg klarede sig forfærdeligt. Resident Evil så dårligt (forholdsmæssigt), at Capcom ikke vil være med. Spillene er gode, men det er salgstallene ikke.

(Men du er selvfølgelig velkommen til at komme med tal, der siger andet...)

Hmm, jeg kan ikke huske det, men jeg mener at både Remake og Zero ligger omkring de 350.000 i USA alene, men så har jeg et spørgsmål, ville de sælge bedre på PS2? Jeg tror ikke det ville være forfærdeligt meget mere.

Kan du ikke komme med et link over SMB2 tallene, jeg mener da jeg kan huske at det lå ret godt til.
SumezSumezSkrevet 04/04-03 16:44 
RJK >
(og nu ingen fanboy-pjat, tak)

Pis..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 04/04-03 16:45, rettet 04/04-03 16:46 
Hvad jeg lige hurtigt kunne finde:

Resident Evil 1 til PlayStation solgte 4 millioner eksemplarer.

Resident Evil 2 til PlayStation solgte 400.000 eksemplarer første uge i USA og over 2 millioner eksemplarer i Japan.

Onimusha 1 og 2 (som vel - helt ærligt - er en low budget Resident Evil) solgte begge over 1 million eksemplarer i Japan.

Resident Evil til GameCube solgte små 200.000 eksemplarer i Japan.

Tjah... Capcom har vel svaret?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 04/04-03 16:49 
Man må nu heller ikke glemme at RE franchise'n nok er ved at være en anelse gammel.
Men der er jo stadig noget om det, det kan man ikke benægte.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 04/04-03 17:24, rettet 04/04-03 17:25 
Jeg har gravet i lidt flere japanske salgstal. Her er nogle af årets toptitler so far til henholdsvis GameCube og PS2.

GameCube:

Biohazard 0 300.000
Biohazard 2 10.000
Biohazard 3 10.000
Ikaruga 5.000
Metroid Prime 60.000 (relativt nyt, ja, men allerede nede i 10.000 om ugen)
Sonic Mega Collection 50.000
SSuper Monkey Ball 2 30.000
PES2 10.000
Zelda 600.000

PlayStation 2:

Devil May Cry 2 400.000
Dragonball Z 500.000
Dynasty Warriors 4 900.000
Kingdom Hearts 1.000.000
PES2 2.000.000 (over alle tre versioner)
Ratchet & Clank 500.000
Star Ocean 3 450.000
Tales Of Destiny 2 900.000

Game Boy Advance:

Pokemon Ruby/Sapphire 4.000.000 (tilsammen)

Jeg ved ikke med jer, men jeg ved godt hvad jeg ville gøre, hvis jeg var økonomisk ansvarlig hos Capcom...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/04-03 17:28 
Folk er ikke smarte hvis de køber en GC for action og Sportspsil f.eks....

Der er bare ikke salg i disse ting og det er da klart at mange firmaer trækker deres spil tilbage. Gamecubejerne gider bare ikke have dem!

Dog synes jeg at der er mange gode spil som bliver droppet. Colin mcraye 3, RtCW, SEGA sports ovs er da gode spil...?

Capcom har givet stor support til Nintendo og det er et stort tab for Nfans hvis de taber capcomspil som Viewtiful joe, Dead Phoenix, Killer7 og P.N 03......

Men PS2 og Xbox har da også fået fin support fra capcom. Tekki, Capcom vs SNK og Dino crisis 3, er da vel okay på den sorte box, mens PS2en jo for Onimusha 3 og Resident Evil Online.....
Well crucify the insincere tonight...
tue hazukitue hazukiSkrevet 04/04-03 17:50 
Det piner mig at komme ned i en merlin og se at de eneste spil de har er til PC, Xbox og PS2 - ingen til GC(!)... Det var jeg ude for da jeg var ned sydpå (falster). Jeg gik hen og spurgte ekspedienten - som hurtigt svarede at de ikke satsede på GC mere....... På trods af det har de stadig GC-spil i min lokale merlin i allerød, så det må være et engangstilfælde, men alligevel...!

Jeg synes at det - om end ikke lige så slemt - ligner DC'ens historie. Hvorfor er det lige at GC'en på forhånd var dømt til at blive nr. 3???

Jeg synes det er sørgeligt at se store spiludviklere bakke ud eller skære ned på spiludviklingen til GC'en. Fordi når førtst de store forsvinder, forsvinder de små også før eller siden...

Håber det bedste må ske i fremtiden - og at de 4 (+DC) konsoller kan leve i fred og harmoni! :-)
»You'll never walk alone«
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 04/04-03 18:22 
tue hazuki >
Jeg synes at det - om end ikke lige så slemt - ligner DC'ens historie. Hvorfor er det lige at GC'en på forhånd var dømt til at blive nr. 3???

Fordi Nintendo åbenbart ingen interesse har i det europæiske og til dels amerikanske marked!
- ingen særlig god marketing [eller er det Bergsala man skal bebrejde her?]
- konsollen bliver alment opfattet som "for børn", hvilket Nintendo ikke har gjort noget ved for at kæmpe imod Playstation herakiet!
- Nintendo har valgt ikke at satse på online-gaming, hvilket er fuldkommen tåbeligt, da det jo er tydeligt at se det er et stort plus ved Xbox'en!

Derfor tror jeg at Gamecuben vil halte langt bagefter inden længe, og selvfølgelig piner det gamle tilhængere når man har været med fra starten, da Nintendo sad i førersædet!
Flere og flere 3rd party udviklere dropper Nintendo, så der vel i sidste ende sker, er at Nintendo stille og roligt forsvinder fra det europæiske marked, og kun de gamle fans vil hænge ved, men der kommer ikke nogen nye!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/04-03 21:01 
Når RE4 udkommer i slutningen af 2004 er det alligevel begrænset hvor meget tid der er tilbage af dens levetid. Desuden mener jeg at, vi har mange mange spil at se frem til i den kommende tid. Nintendo kommer måske ikke i førersædet, selvfølgelig, men jeg tror sagtens på at de beholder den næsten lige kamp på verdensplan mod xbox.

Jeg synes det er synd at det bliver pustet op til noget stort, når en (undskyld) dårlig udvikler dropper konsollen, mens det nærmest bliver forbigået at Nintendo knytter stærkere bånd i andre sammenhænge (bl.a. EA sports serie, som vil gøre stort brug af gc-gba link funktionen). Vi får jo nærmest skrevet det med store tykke bogstaver på alle sider: THQ DROPPER DERES FANTASTISKE NICKELODEON SPIL TIL GC! MARY KATE OG ASHLEYS SWEET SIXTEEN BIRTHDAY ER I FARE! GC PÅ VEJ UD AF MARKEDET! Her synes jeg f.eks. games msn puster lidt for meget i deres nyheder, som egentlig burde være nyheder, altid kommer med antagelser og spekulationer som "Det ser ud til at GC snart er på vej ud". Jeg har ikke noget i mod når man skriver det i en artikel eller sådan noget, men når man læser nyheder, så plejer der altså ikke at være sådan nogle holdninger. Det gør den negative indstilling mange pt. har til GC bare værere, og pisker unødigt en stemning op. Der er trods alt udkommet MANGE flere spil til GC end der var til N64, jeg synes der er mange der glemmer at vi faktisk er vidne til en fremgang for 3rd party udviklere.

Og til rygteafdelingen, så går der jo også noget om at Konami er i gang med noget eksklusivt til gc. E3 bliver spændende i Nintendo sammenhæng, fordi det er der vi for alvor finder ud af om Nintendo har noget at byde på.

Dem som sammenligner GC med DC, synes jeg ikke er særlige seriøse. Situationerne ligner slet slet ikke hinanden på nogen måde. Sega var i mange år i store økonomiske problemer med underskud i 100 millioner klassen. Nintendo har ikke haft underskud siden 1970'erne! Så tag nu at drop det, Nintendo dropper ikke deres konsoller foreløbig.

Så jeg er absolut ikke enig i din konklusion om at GC er på vej ud af markedet, ihvertfald på verdensplan. Her i DK ser det jo mildt sagt ikke godt ud, men jeg tror og håber da stadig på at jeg kan købe mine gc spil hos detailhandlen også om et år. I Europa generelt er det siden Metroid Prime også gået over al forventning. Om dette vil holde ved kan jeg selvfølgelig ikke spå om, ligesom andre ikke kan.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/04-03 21:11 
Jeg ved ikke hvor du har det med Super Monkey Ball 2 salgstallene. Det er da fint nok at du slynger det ud, men det er da meget rart med noget dokumentation. Nej, RE serien sælger ikke så godt som den ville have gjort på ps2. Jeg synes dog lige at man skal påpege at der endnu ikke er udkommet et "rigtigt" nyt RE spil til gc endnu - RE0 var jo et levn fra N64'eren og RE1 var jo "bare" et remake. RE4 er jo et et helt nyt spil, som jeg da er sikker på vil sælge bedre end Re0 og Re1
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/04-03 21:41 
Ang. Monkey Ball har RJK ret. Har intet link, men vi må jo også kunne tænke os til hvorfor der gik et halvt år til vi fik pal versionen:)?

Resident Evil Remake var mere end bare en opgradering.... Både det og REZ er da rigtige REspiL! Kan ikke se hvorfor de ikke skulle være det!

GC og DC, kan sammenlignes hvad angår markedsføring. THQ er en af de største udgivere i verden(??) Og det kan også godt få sine konsikvenser for GC i fremtiden. RtCW kunne blive et godt intiativ til online på GC, men det sker jo ikke nu når Activision har droppet alle deres forløbige spil. Også kommer det jo også til at påvirke Tony Hawk ovs....
Well crucify the insincere tonight...
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/04-03 21:49, rettet 04/04-03 21:56 
Trods rygter om det modsatte holder Capcom stadigt Gc fanen i hånden: http://www.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=50682
http://cube.ign.com/articles/392/392289p1.html

Ja, det viser jo bare at man ikke skal drage alt for hurtige konklusioner.

Gc salget oppe med 20% i USA! Zelda har solgt 1,1 million bare 1½ uge efter lanceringen:
http://cube.ign.com/articles/392/392301p1.html

"Nintendo of America currently has the best selling console game, the best selling portable games, and the best selling hardware system in the USA".
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=4001


Igen igen. Ja, der har været dårlige tegn, men der har også været gode. Det handler om at finde en balancegang, så man ikke hele tiden fokuserer på det negative, og det skulle man måske prøve på. Det skal selvfølgelig ikke gå hen i Fanboy snak, men jeg synes altså at der har været alt for meget fokus på de dårlige ting, og næsten ingen ting på de gode - ihvertfald i debatterne som denne. Her bliver det jo næsten forbigået at der faktisk også er sket gode ting for konsollen - det er altså ikke nogen ensidig affære.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/04-03 21:52 
Public EnemY >
Ang. Monkey Ball har RJK ret. Har intet link, men vi må jo også kunne tænke os til hvorfor der gik et halvt år til vi fik pal versionen:)?

Ja, jeg har ingen idé om hvorfor der gik så lang tid, og forstår heller ikke Sega på det punkt. Men på grund af dårligt salg? det tror jeg ikke.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 04/04-03 22:53 
Så lykkedes det alligevel at få det til at være en fanboy-diskussion ;p

Jeg har ikke konkluderet noget. Blot fremlagt en række fakta og gætterier. Salgstallet på SMB2 er, som jeg skrev, fakta. Det er ikke noget jeg "slynger" om mig med.

Og hvis du nu læser den pressemeddelse fra Capcom igennem, så afviser den jo bestemt ikke påstanden. Nærmere tværtimod. Den lægger jo op til, at der godt kan komme konverteringer af Resident Evil 4. Læs nu tingene ordenligt.

At Resident Evil-serien skulle stoppe med 4'eren ser jeg personligt ingen grund til. Ja vist er serien gået udviklingsmæssigt i stå, men det er ligegyldigt så længe den kan sælge. Final Fantasy er nu 17 år gammel - så kan Resident Evil nok også holde i mere end otte år...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/04-03 22:58 
Dejligt at starte med fanboy påklæbningen. Det er jo et meget godt værktøj for folk som ikke kan få deres argumenter til at passe sammen, så gør du bare det;P

Nej, den lægger ikke op til at der kan komme konverteringer. De siger at de ikke ændrer deres holdning til den aftale de indgik med Nintendo i 2001, og at RE4 stadig er et gc spil. Det DEMENTERER det faktisk. Læs nu tingene ordentligt.

Nej, jeg mener da ikke at Resident Evil serien stopper efter 4'eren. Det jeg mente var at efter spillet udkommer i slutningen af 2004, er Gc'ens levetid alligevel ved at nå sin ende og man kan stille spørgsmålstegn ved om det kommer til at påvirke den nuværende konsol.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 04/04-03 23:09 
"In line with our announcement on September 13, 2001, we have no current plans to bring Resident Evil 0 and Resident Evil, two titles currently in release for the GameCube, to other platforms. Also, with regards to Resident Evil 4, which is currently undergoing development, we plan on releasing the game as a GameCube title."

1. Vi har lige nu ingen planer om at konvertere RE og RE0 til andre formater.

2. Vi planlægger at udgive RE4 til GameCube.

Det kan så åbenbart læses på flere måder... I hvert fald har jeg meget svært ved at se, hvordan det skulle afvise, at RE går multiplatform efter 4'eren...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/04-03 23:27 
Hey Joachim misforstå mig ikke. Gamecube er da fed, og jeg ville da gerne have en. jeg bekymre mig jo også bare fordi jeg heller ikke vil se Ninty forsvinde:)

Uhmmm... Monkey Ball er en totalt undervuderet tittel, det gør virkelig ondt at se en eller anden latterlig CS klon på PC udkonkurere spillet med 300%:(

Sorry hvis jeg gik off topic!
Well crucify the insincere tonight...
JoachimMAJoachimMASkrevet 05/04-03 00:04 
Fordi i deres annoncering den 13. september forpligtede de sammen med Nintendo at RE serien frem til RE4 skulle være eksklusiv. "In Line with"
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 05/04-03 00:30 
Okay, det kan kun blive til ordkløveri. Du læser den på én måde - jeg på en anden. Det eneste der er "in line with" er RE0 og RE. Vi spekulerer lige meget. Fakta er at de store firmaer selvfølgelig udtaler sig meget vagt før der annonceres den slags og jeg synes omtalen af RE4 er meget vag.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 05/04-03 10:21 
Det er nok fordi at den seneste teaser sagde 200X, der kanske meget i den tid til RE4 er færdigt.
SideshowSideshowSkrevet 05/04-03 13:14 
RJK >
Jeg har gravet i lidt flere japanske salgstal. Her er nogle af årets toptitler so far til henholdsvis GameCube og PS2.

GameCube:

Biohazard 0 300.000
Biohazard 2 10.000
Biohazard 3 10.000

Nu bør man ikke ligge noget i B2 og B3. Det er meget begrænset hvem der gider eje dem. Jeg vil hellere se nogen tal på Code Veronica til henholdsvis Dreamcast og PS2. Det vil være mere fair at sammenligne med.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RJKRJKSkrevet 05/04-03 13:19 
Selvfølgelig, men jeg kunne desværre ikke finde dem.

Code Veronica til PS2 har dog fået den pris i Japan, som gives til spil der har solgt mellem 500.000 og 1.000.000, så det er et sted derimellem.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 05/04-03 13:28 
Det var jo ganske udmærket.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RonaldoRonaldoSkrevet 05/04-03 14:26 
RJK >
Jeg ved ikke med jer, men jeg ved godt hvad jeg ville gøre, hvis jeg var økonomisk ansvarlig hos Capcom...

Og hvis jeg var fodboldspiller så ville jeg spille for Real Madrid, fordi de vinder alt. Capcom har valgt at støtte Nintendo, og så må de gøre det. Man kan ikke bare bitche over et par dårlige salgstal, fordi man nok i forvejen ikke har særlig interessante titler på marked. Skulle Capcom også have flyttet Steel Battalion over på PS2? Stop nu det der, den eneste grund folk går op i salgstal er fordi det er de eneste tal som ER fakta, og fordi et spil sælger godt, gør det ikke automatisk godt (*HINT* EA). Capcom har vel heller ikke lyst til at miste de Zalda titler de får lov til at arbejde med, det er vidst dem som sælger bedst.
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/04-03 14:31 
Please...... Capcom havde jo store økonomiske problemer, og det virker som om der er noget oppe i hjernen på nogen af dem der ikke helt køre...... = Onimusha 3:/

Capcom vil gerne støtte Gamecube, men spilsalget i japan falder, og de japanske firmaer er begyndt at kigge over horisonten hvor bl.a Xbox klare sig fint, altså ang salgstal!

Der er jo også allerede nu Resident Evil: Dead aim og Resident Evil online på vej til PS2. Plus Devil may cry og onimushaserien, kan vi vist godt slå fast at PS2en er the console of capcom.... Og hvorfor mon det?

Fordi den sælger;)
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig