X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke lyspistol spil er bedst??


Svar
zAcuzAcuSkrevet 08/04-04 13:17, rettet 08/04-04 13:18 
Jeg har i langtid gået rundt og tænkt på at købe 2 lyspistoler og et af de nye fede skyde spil !

Men jeg ved ikke hvilken pistol som er bedst/fedest??
Og hvike spil som er bedst/fedest??

Har tænkt lidt på Time Crisis3 ?!? følger der en pistol med der ?

Ja... har ikke så meget viden inde for det område..!

Håber i kan hjælpe mig!

På forhånd tak!
RJKRJKSkrevet 08/04-04 13:26 
Namcos G-Con 2 er ret sikkert de bedste pistoler og Time Crisis 3 er ret sikkert det bedste lyspistolspil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
majjohamajjohaSkrevet 08/04-04 13:34, rettet 08/04-04 13:34 
Men House Of The Dead 2 er helt klart også meget fedt.
EDIT: Så ikke det var unden Playstation
zAcuzAcuSkrevet 08/04-04 13:38 
RJK, følger Namco G-Con 2 med til Time Crisis 3?? og kender du et sted man kan købe begge ting?

Håber du kan hjælpe :)
RJKRJKSkrevet 08/04-04 14:01 
De kan sikkert både købes sammen og seperat. Og du kan sikkert finde nogen der sælger det, ligeså godt som jeg ;)

Personligt mener jeg ikke, at HotD-serien er på niveau med TC-serien, omend jeg faktisk synes, at Sega har gjort det bedre end forventet med HotD3.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
zAcuzAcuSkrevet 08/04-04 14:04, rettet 08/04-04 14:05 
K, nu kan jeg ikke lave dette forum om til Købs forum så jeg laver mig en announce!

Du skal have mange tak, RJK!!

Matt, du skal da også have et tak for dit svar !

TaK!
RJKRJKSkrevet 08/04-04 14:20 
Det gode ved at investere i lyspistoler til PS2 - i forhold til nogen anden konsol - er at der er et ret bredt udvalg af spil. De er bestemt ikke alle lige gode, men når du bliver træt af det ene (og det gør du), så er der stadig en del andre titler at kaste sig over.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
N-ZaneN-ZaneSkrevet 08/04-04 15:04 
Bilka sælger en tro kopi af Namco's G-Con2, hvor du får Virtua Cop Elite Edition med i prisen.
Sættet står til 200,-
I kick azz for the Lord!
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 08/04-04 15:13 
CDwow.co.uk har også nogle bundles til fine priser
RJKRJKSkrevet 08/04-04 15:25 
N-Zane>
Bilka sælger en tro kopi af Namco's G-Con2

Hvad er en "tro kopi" helt eksakt...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
zAcuzAcuSkrevet 08/04-04 15:33 
Time Crisis 3 + Namco G-Con 2 for 413,90kr,- på CD-Wow.com som er en speciel bundle!
FourDFourDSkrevet 08/04-04 15:47, rettet 08/04-04 15:48 
N-Zane>
Bilka sælger en tro kopi af Namco's G-Con2, hvor du får Virtua Cop Elite Edition med i prisen.
Sættet står til 200,-

Fint tilbud, men har prøvet det der Virtua cop, og det skraber bunden af Lightgun-games :/

Don't buy it..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
RJKRJKSkrevet 08/04-04 15:55 
Det er nu ikke rigtigt. Men du kan jo altid selv tage et spil Endgame i stedet for og få revurderet din opfattelse...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
N-ZaneN-ZaneSkrevet 08/04-04 19:43 
RJK>
Hvad er en "tro kopi" helt eksakt...?

Den er opbygget på præcis samme måde hvad knapper og form angår. Har selv en G-Con2 og denne "kopi", og eneste forskel jeg har bemærket er at aftrækkeren klikker en anelse højere i "kopien"
I kick azz for the Lord!
flottenheimerflottenheimerSkrevet 27/04-04 22:19 
Gun-Con2 x2 er det eneste der holder.

Ud over Time Crisis 3, kan jeg anbefale:
Time Crisis 2
Vampire Night
Point Blank 2 eller 3 (PS1 spil, men de er noget af det sjoveste, hvis ikke det sjoveste, man kan lave med en Gun-Con).

Og som en af de eneste i verden finder jeg faktisk også Ninja Assault ret underholdende (men nu holder jeg jo også rigtig meget af lightgunshooters).
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SumezSumezSkrevet 27/04-04 22:49, rettet 27/04-04 22:50 
I Time Crisis serien, har jeg kun prøvet 2'eren, i en arkadehal (det var lidt dyrt at gennemføre med en ven), men det er det eneste lyspistol spil, som jeg virkelig synes har givet mig rigtig gameplay, og ikke bare et ligegyldigt skyd-på-ting-spil, som Virtua Cop og House of the Dead. Så hvis 3'eren er bedre, hvilket folk jo giver udtryk for at det er, vil jeg næsten mene at det er det eneste lyspistolspil, man behøver. :)
Men Anders havde nu også et ret interessant lyspistolspil til PSX med til et konsoltræf.. Prøver at huske titlen. :)
EDIT: Elemental Gearbolt var det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 27/04-04 22:52 
Enig med Sumez. Med HOTD3 synes jeg godt kan "gå an" og nogle af Namcos party-spil er sjove nok.

Men Time Crisis-serien er den eneste der har "rigtigt" gameplay.

Utroligt nok.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 27/04-04 23:05 
Kan man bruge G-con 2 på et 100 Hz tv ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 27/04-04 23:20 
Som udgangspunkt nej. Men det kommer an på den enkelte fjernsynsmodel. 100Hz er et vidt begreb...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 27/04-04 23:22 
Hmmm, Sony 29" Trinitron 100 Hz, ikke flatscreen/Wega...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 27/04-04 23:53 
RJK>
Men Time Crisis-serien er den eneste der har "rigtigt" gameplay.

Utroligt nok.

Ja, det er jo ikke fordi Time Crisis er specielt banebrydende eller ekseptionelt lavet. Ja, den har noget de andre serier ikke har, men jeg forstår ikke hvad der er så svært ved at lave noget tilsvarende. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 27/04-04 23:57, rettet 27/04-04 23:57 
Nej, hvor svært kan det være at forstå, at det blive kedeligt, når det bare er plaf-plaf hele tiden, uden nogen som helst overvejelser?

De rene arcadespil kan tilgives, men der er jo en del lyspistolspil, er ikke er lavet til arcade, og som går i præcis samme fælde.

Skuffende.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 28/04-04 00:59, rettet 28/04-04 01:04 
RJK>
Som udgangspunkt nej. Men det kommer an på den enkelte fjernsynsmodel. 100Hz er et vidt begreb...

Det kommer også an på pistolen. Til X-box skulle der være typer som kan til et 100Hz fjernsyn.

Hvad angår spillene er min favorit "Area 51" - men har så kun prøvet det i arcade (Professor Olsens). Ellers ligger Vampire Nights over Time Crisis 3, og Time Crisis 2 over Vampire Nights. TC3 virker bare lidt for simpelt opbygget, og mangler alle de forskellige øvemoduler, som man havde til rådighed i TC2 - og så er det lidt for voldsomt med alle de våben på én gang. Hvorfor ikke bare have én pistol, og så er det dét.
HotD3 er rimeligt, men en anelse for nemt, og mangler HotD præget med at man redder folk etc. - HotD2 er så næsten lige modsat.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 28/04-04 01:04 
Jeg er ikke så meget inde i lyspistolspil.
Hvad har Area 51 og Vampire Nights, der gør dem interessante?
Har faktisk aldrig hørt titlerne før.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 28/04-04 01:28, rettet 28/04-04 01:29 
The Dane>
Det kommer også an på pistolen.

Det gør det jo ikke, når der blev spurgt eksakt om G-Con 2... ;)

Jeg har arcadeudgaverne af Area 51 og efterfølgeren (Site 4) og umiddelbart synes jeg godt nok det ligner totalt skrammel. Men det er da noget af det eneste, der stadig kan tjene penge hjem (at 1'eren kører på en Jaguar og 2'eren på en pc gør det ikke bedre... ;)).

Jeg har ikke spillet ret meget TC3 - har bare aldrig hørt nogen sige andet, end at det overgår 2'eren - som er det bedste jeg har spillet indenfor genren.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 28/04-04 15:51, rettet 28/04-04 15:53 
Er der nogen der har en idé om, hvor man kan finde Point Blank 2 & 3 (PS1)? Jeg har altid synes det var nogen af de sjoveste light-gun spil i arkadehaller, og nu da jeg har anskaffet mig en G-Con 2 vil jeg meget gerne have fat i dem.

Jeg giver jer forresten helt ret i at TC3 er et kanon spil i genren...
(...)
FourDFourDSkrevet 28/04-04 16:10, rettet 28/04-04 16:12 
Fox McCloud>
Er der nogen der har en idé om, hvor man kan finde Point Blank 2 & 3 (PS1)? Jeg har altid synes det var nogen af de sjoveste light-gun spil i arkadehaller, og nu da jeg har anskaffet mig en G-Con 2 vil jeg meget gerne have fat i dem.

Svaret er Amazon ;)

Click, and you will find
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 28/04-04 16:19 
Tak :) Men, damn, £37.90 for et brugt eksemplar er sgu da dyrt.
(...)
FourDFourDSkrevet 28/04-04 16:43, rettet 28/04-04 16:48 
Tror nu at det er prisen for et nyt.
*Checker lige*
Damnit, det er sgu prisen for et brugt :/
Du har ret. Det er nok liiige i overkanten, men forvent ikk at finde billigere!
Amazon plejer næsten altid at være de billigste.

Har allerede tjekket samtlige Spilbutikker, men Amazon er altså det eneste sted der har spillet :S
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 28/04-04 17:15 
Tak for hjælpen. Så må jeg se om jeg gider punge ud for dyret.
(...)
LessCDTLessCDTSkrevet 28/04-04 21:23 
Der er også en del Point Blank spil på Ebay - til omkring de 15£... Svarer nok lidt mere til din økonomi.. :P
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
CoreCoreSkrevet 28/04-04 21:26 
Slet ikke nogen der ved om jeg kan bruge G-con 2 på mit Sony 29" Trinitron 100 Hz TV ???
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 28/04-04 21:40, rettet 28/04-04 21:43 
Jeg ser tit Point Blank 2 og af og til også 3eren på EBGames Preowned PS1 hylder... (Senest på Fisketorvet).

Derudover vil jeg lige tilføje, at jeg rent faktisk synes at THOTD2 er et af de bedste gungames der findes. Det er et af de absolut bedste spil til Dreamcast, imho. Super kult stemning, really nice graphics, velfungerende 2 player mode, hardcore lige ud af landevejen gunshooter. Top underholdning!
"Suffer like 'G' did!" :-)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
flottenheimerflottenheimerSkrevet 28/04-04 21:49 
Er der andre, der har erfaringer med Elemental Gearbolt?
Tell me all about it, please.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/05-04 17:29 
Det er lidt nemmere at fortælle dig om du kan brug G-con 2 på dit Trinitron hvis du siger hvad produktnummeret på fjernsynet er.

Du kan selv gå herind og tjekke om dit fjernsyn fungere "dårligt" med G-con 2 her:

Namco Support site
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig